Vliegen overlast buurman

15-09-2016 18:51 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk wel gek de hele dag loop ik met m'n vliegenmepper vliegen te killen!

Mijn buurman laat zijn hond in de tuin schijten en hier zitten s'ochtens de vliegen voor de deur te wachten tot ze naar binnen kunnen!

Heb hem er al op aangesproken en hij laat dan 2 keer zijn hond uit en vervolgens mag hij weer lekker in de tuin schijten kotsmisselijk word ik ervan!.

De hele dag liggen ze in Dr nest jointjes te roken maar de boel opruimen ho maar!

Wat kan ik tegen diee vieze kut vliegen doen?
De buurman verdelgen? Horren voor deuren en ramen?
Een vliegenval kopen bij de welkoop.
Is het een huur of koopwoning? Als het huur is, zou ik om te beginnen de woningbouwvereniging eens inseinen. Zeker als jij hem al eens hebt aangesproken en het niet verbeterd. Verder geen anti vliegen tips helaas.
quote:siriusblack schreef op 15 september 2016 @ 18:54:

Een vliegenval kopen bij de welkoop.die. plakdingen bedoel Je?
quote:Zalmsnipper schreef op 15 september 2016 @ 18:53:

De buurman verdelgen? Horren voor deuren en ramen?Die heb ik maar zo snel de kids even naar buiten lopen of ik zelf zit er een hele kolonie binnen !
quote:gizzmo-returns schreef op 15 september 2016 @ 18:54:

Is het een huur of koopwoning? Als het huur is, zou ik om te beginnen de woningbouwvereniging eens inseinen. Zeker als jij hem al eens hebt aangesproken en het niet verbeterd. Verder geen anti vliegen tips helaas.Die doen nikss hij heeft milieu politie en al aan znn deur gehad omdat het zin bende in die tuin is dan ruimt hij het op een week later is het weer hetzelfde echt een vieze tokkie
Tuinhekkie open - hondjes weg - tuinhekkie weer dicht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:jet2016 schreef op 15 september 2016 @ 18:56:

[...]

die. plakdingen bedoel Je?

Nee zo'n zak bedoel ik

https://www?.boerenbond.nl/.../luxan-...

Werkt wel goed.
Oooooo, het zijn KUTvliegen.

Dan raad ik je aan katoenen onderbroeken te dragen met een verstevigd kruis.
Een tampon met kruidnageltjes dragen. Net zoals je met kerst kruidnagels in een mandarijn doet, zeg maar. Vliegen hebben een hekel aan die geur. Het brengt wel een beetje lastig in.
Jemig, kan het een tandje minder? Iets meer op je taal en spelling letten leest een stuk prettiger.

Het warme weer is bijna voorbij, nog even wachten en je bent ervanaf.
Doorschijnend plastic zakje gevuld met water in de deur/raam opening hangen. Door de schittering en reflectie kunnen ze niet navigeren en zullen ze niet naar binnen vliegen
quote:jet2016 schreef op 15 september 2016 @ 18:58:

[...]

Die doen nikss hij heeft milieu politie en al aan znn deur gehad omdat het zin bende in die tuin is dan ruimt hij het op een week later is het weer hetzelfde echt een vieze tokkieDan klaag je opnieuw en opnieuw, net zolang tot er een dossier is opgebouwd en deze meneer vriendelijk wordt verzocht het pand definitief te verlaten.
Ik zou eens kijken of hij nog leeft.
quote:gizzmo-returns schreef op 15 september 2016 @ 19:04:

[...]

Dan klaag je opnieuw en opnieuw, net zolang tot er een dossier is opgebouwd en deze meneer vriendelijk wordt verzocht het pand definitief te verlaten.Dat zou ik ook doen. Als ze meer meldingen krijgen kunnen ze ook verder doorpakken.
Waarom komen ze dan in jouw huis. Als 't bij jouw buren zo'n zooi is dan zijn ze toch veel liever daar?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Op Facebook zetten, natuurlijk. Is er geen groepspagina van de wijk waar je in woont?

Drollen scheppen over de schutting heen en door zijn brievenbus.

Zal ik even langs komen ; ik zit vol goeie ideeen vanavond.
BGB
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2016 @ 19:00:

Tuinhekkie open - hondjes weg - tuinhekkie weer dicht.Hahahhaa ja Das een optie idd hahah
quote:Gatti schreef op 15 september 2016 @ 19:07:

Waarom komen ze dan in jouw huis. Als 't bij jouw buren zo'n zooi is dan zijn ze toch veel liever daar?volgens mij vinden de vliegen het zelfs te smerig daar ;)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2016 @ 19:09:

Op Facebook zetten, natuurlijk. Is er geen groepspagina van de wijk waar je in woont?

Drollen scheppen over de schutting heen en door zijn brievenbus.

Zal ik even langs komen ; ik zit vol goeie ideeen vanavond.geen idee of we een groepspagina hebben.

En die schutting is best hoog ik ben niet een van de slankste haha dus dat word lastig
quote:gizzmo-returns schreef op 15 september 2016 @ 19:04:

[...]

Dan klaag je opnieuw en opnieuw, net zolang tot er een dossier is opgebouwd en deze meneer vriendelijk wordt verzocht het pand definitief te verlaten.ja Doe ik en elke keer zeggen ze u kunt een brief schrijven mevrouw, maar pas als er meer buren gaan klagen doen we er iets mee :( hij woont op een hoek ik ben de enige buur dan hè
quote:jet2016 schreef op 15 september 2016 @ 19:24:

[...]

geen idee of we een groepspagina hebben.

En die schutting is best hoog ik ben niet een van de slankste haha dus dat word lastig

Tik je gewoon je wijk in bij de zoekdinges van Facebook.

Maar misschien kun je het ook gewoon zo even aan de overige buren vragen, lf zij er ook last van hebben. En dan iets met zijn allen ondernemen. Iets met tien handtekeningen er op is toch net even indrukwekkender dan het geklaag van 1 .
quote:Star schreef op 15 september 2016 @ 19:05:

Ik zou eens kijken of hij nog leeft.haha hij leeft nog !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven