Onzeker ovu test

15-09-2016 19:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik Ben nieuw hier maar zit met een vraag o iemand dit weet ik heb gisteren voor de 1 ste keer getest met ovu en tekende licht positief vandaag eens opnieuw tekent donkerder maar ik Ben ong sinds gisteren hoe kan dit mijn ong is niet echt zoals gewoonlijk maar toch hoe kan dit nou tekenen iand ervaring alvast dank
Ong? Wat is ong? Menstruatie?

Een ovulatietest is niet licht positief. Die is positief of negatief en niet een klein beetje.

Een streep die even donker of donkerder is als de controlestreep is positief. Een streep die lichter is dan de controlestreep is negatief.
Wel gisteren ietsblichter of vandaag en deze van vandaag is even donker alsbde controler en ong is idd menstruatie
Waarom doe je een ovulatietest als je ongesteld bent? Ik neem tenminste aan dat je dat met ong bedoelt?
Ongeveer watte?
Waarschijnlijk hoopt ze dat het betekent dat ze zwanger is, want sommige vrouwen schijnen met ovulatietesten te testen of ze zwanger zijn.

TO, waarom doe je niet een zwangerschapstest? Kun je dat tenminste uit je hoofd zetten. Het komt niet vaak voor dat je eisprong tijdens of vlak na je menstruatie is, maar het kan wel. Het kan ook zijn dat je over 1.5 week nog een donkerdere test hebt dan vandaag en dan weet je dat hij dan dus pas positief was.
quote:Steetje schreef op 15 september 2016 @ 19:38:

Wel gisteren ietsblichter of vandaag en deze van vandaag is even donker alsbde controler en ong is idd menstruatie

Heb je de bijsluiter gelezen?

Daar staat echt stap voor stap beschreven hoe en wanneer! je hem moet uitvoeren en hoe hem af te lezen. Dus waarom test je rond je menstruatie?

Hoe oud ben je?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:lux. schreef op 15 september 2016 @ 20:08:

Waarschijnlijk hoopt ze dat het betekent dat ze zwanger is, want sommige vrouwen schijnen met ovulatietesten te testen of ze zwanger zijn.

TO, waarom doe je niet een zwangerschapstest? Kun je dat tenminste uit je hoofd zetten. Het komt niet vaak voor dat je eisprong tijdens of vlak na je menstruatie is, maar het kan wel. Het kan ook zijn dat je over 1.5 week nog een donkerdere test hebt dan vandaag en dan weet je dat hij dan dus pas positief was.Jeeej ik tref je ook eindelijk een keer! Gefeliciteerd mop . Ik ben echt super blij voor jullie .
quote:Steetje schreef op 15 september 2016 @ 19:38:

quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 20:11:

[...]

Jeeej ik tref je ook eindelijk een keer! Gefeliciteerd mop . Ik ben echt super blij voor jullie .Aaahhh wat lief! Dankje! Ja wij zijn ook heeeel erg blij ben al helemaal verliefd op m'n rijstkorreltje
quote:lux. schreef op 15 september 2016 @ 20:23:

[...]

Aaahhh wat lief! Dankje! Ja wij zijn ook heeeel erg blij ben al helemaal verliefd op m'n rijstkorreltje

Schiet al lekker op dus, voor je het weet is het een boontje !
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 20:28:

[...]

Schiet al lekker op dus, voor je het weet is het een boontje !

Zeker, haha! Over 11 dagen echo en dan is het al een framboos maar je zou niet zeggen dat het zo klein is als je bedenkt hoe misselijk en moe ik ben

Sorry voor de offtopic TO.
quote:lux. schreef op 15 september 2016 @ 20:34:

[...]

Zeker, haha! Over 11 dagen echo en dan is het al een framboos maar je zou niet zeggen dat het zo klein is als je bedenkt hoe misselijk en moe ik ben

Sorry voor de offtopic TO.

Met een beetje mazzel ben je snel van de misselijkheid af en anders het duurt maar gemiddeld 40 weken .
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 20:37:

[...]

Met een beetje mazzel ben je snel van de misselijkheid af en anders het duurt maar gemiddeld 40 weken .Nu nog maar 33 en 5 dagen nu al aan het aftellen nee hoor grapje
Ong..

Ik weet nog dat wij op de middelbare school een fase hadden waarin we het ongi noemde

Ik zou ten eerste de bijsluiter lezen. Klopt het allemaal? Dan een zwangerschapstest.

Daarna leren interpunctie te gebruiken.
quote:Dragisa schreef op 15 september 2016 @ 21:25:

Ong..

Ik weet nog dat wij op de middelbare school een fase hadden waarin we het ongi noemde

Lees eens voor de lol mee in die zwanger worden topic. Die dames zijn ook allemaal ongi... En dan hebben sommigen de durf niet eens om borsten te typen, die 'schrijven' (.)(.)

Oh en 'sorry voor de smerige details' en dan komt er iets van bruin bloed ofzo, boehoee wat smerig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven