Nogal verwarrend

15-12-2008 15:54 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk zijn er al miljoenen topics over dit onderwerp, maar ik heb even reacties van anderen nodig, om mezelf met de neus op de feiten te laten drukken.

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe scharrel/vriendje..F. genaamd. we zijn er zelf nog niet over uit of het serieus is tussen ons.

Het was wel een tijdje 'aan' maar donderdag hebben we een gesprek gehad dat we even rustig aan gaan doen, omdat alles veel te snel en te heftig gaat.

Hij gaf daarbij wel aan dat ie me absoluut niet kwijt zou willen, dat ie er klaar voor zou zijn om serieus iets op te bouwen met me, maar dat ie wil dat we eerst nog even allebei ons eigen ding doen, omdat ie bang is dat het fout gaat als we te snel gaan.

(Is 't nog een beetje duidelijk)

Tijdens dat gesprek gaf hij ook expliciet aan dat hij klaar was met 'geplay en gescharrel', dat deed ie veel toen ie jonger was, maar dat had ie allemaal gehad.

Kreeg ik net te horen van een vriendin dat ie vrijdag met een of ander grietje heeft staan zoenen.

Mijn vriendin had dat weer gehoord van een vriend van F.

Dus ik heb eerst F. geconfronteerd en hij zegt dat het niet waar is.

Daarna sprak ik zijn vriend op hyves en die begon nu ook terug te krabbelen. Dat ze wel stonden te ouwehoeren en dansen enzo, maar dat zoenen overdreven was.

Verder hoor ik gewoon meer over hem, ook van die vriendin van me. Mijn vriendin is namelijk de nicht van een ex van F.

F heeft schijnbaar al een aantal keer tegen haar gezegd: "Jammer dat je haar nicht bent, want nu zouden wij nooit iets kunnen beginnen terwijl ik wel altijd een zwak voor je heb gehad"

Iets in die strekking zou hij afgelopen weekend ook weer gezegd hebben.

(Als ik hem daarmee confronteer zegt hij daar overigens niets meer vanaf te weten, door alcoholgebruik en omdat ie 't niet belangrijk lijkt te vinden)

Aan de ene kant hoop ik dat ie er in stikt.

Aan de andere kant wil ik hém zo graag geloven, ik ben gewoon stapelgek op hem.

Wat is jullie eerste indruk als jullie dit lezen? Aub even serieuze reacties, want volgens mij ben ik hard op weg mezelf gruwelijk te laten kwetsen. :s

Thanks.

Liefs Thila.
Zucht ............Thila je zit dus toch weer te wachten. Stop ermee, hij wil jou niet genoeg, hoe duidelijker kan een man/jongen nog zijn?

En je dringt je te gretig aan hem op, hij zal zich alleen maar meer terugtrekken. Jij moet deze man/jongen volledig van je af laten glijden, hij moet geen vat meer op jouw gevoelswereld krijgen, hij is het niet waard.
Ik vind de laatste reacties eigenlijk een beetje onzin. Je moet gewoon niet op elke slak zout leggen. Jullie spelen allebei toneel, dus als je zegt dat je een tekstrepetitie hebt, vindt hij dat je daar vanavond naar toe moet gaan. En dan zien jullie elkaar van de week wel. 'Komt goed. Echt.' Dat zegt ie toch? Misschien moet je alleen een beetje van zijn nek afgaan?
Ja, inderdaad zucht... ik word zelfs moe van mezelf.

Weet je wat het probleem is... al zijn woorden, uitingen van gevoelens enz enz van de laatste weken... zou dat dan allemaal niet waar zijn geweest? Hij was er van overtuigd dat ik het meisje van z'n leven was, dat wij samen gelukkig konden worden en meer van die bla bla.

Oké. Ik spreek nu met mezelf af: Ik ga hem niet meer bellen of smsen. Laat het nu volledig van zijn kant komen.

nu écht...

x Thila
Thila, je bent aan doodanalyseren, ga wat doen, vrouw, hier word je knettergek van.

En als het allemaal niet waar geweest is? Dan houdt het gewoon op.

Toch vind ik het soms een beetje griezelig hoe we hier allerlei theorietjes loslaten. Natuurlijk is dat het het idee van een forum: ervaringen delen. Maar wat voor de een geldt, geldt niet automatisch voor de ander.

Mijn vriend en ik zijn dol op elkaar, maar willen bijvoorbeeld echt niet altijd bij elkaar zijn, nooit gewild. We laten ook niet alles uit onze handen vallen om dat te bewerkstelligen. Toch twijfel ik daardoor niet aan onze gevoelens. Voor mij is die gedachte dus geen goede graadmeter.
Yayasister jij hebt een duidelijke vaste relatie met je vriend, maar Thila heeft alleen wat woorden en illusies. In mijn opinie is dat veel te weinig. Het gaat hier om daden en die zijn er niet in haar richting, de jongen trekt zich alleen maar meer terug, alleen blijven haar illusies onaangetast, dat is opmerkelijk.

Het is zaak dat Thila zijn gedrag beter leert 'lezen' en minder op zijn woorden afgaat.
Nell, zo duidelijk en vast is mijn relatie (nog) niet.

Maar als je gedrag probeert te lezen en het ook nog laat kleuren door verhalen van anderen, die niet te beroerd zijn om je te vertellen dat hij met een ander gezoend heeft, lees je voor mijn gevoel het verkeerde boek.

Trouwens, Thila, je moet ook uitkijken met het afgeven van dubbele signalen. Als je het er met hem over hebt dat het allemaal wel heel heftig is, dat je het zelf ook nog niet zeker weet, dat jullie inderdaad rustig aan moeten doen, jullie verstand moeten gebruiken, kun je er van uitgaan dat hij denkt dat je dat meent. En er vervolgens naar handelt: jij bent het er immers mee eens, dat heb je zelf gezegd?

De meeste mannen nemen de dingen namelijk vaak nogal al letterlijk, gaan niet op zoek naar diepere lagen. Een ding staat in ieder geval vast: hij denkt er niet op zo'n manier over na als vrouwen vaak doen. Jullie hebben het er over gehad, waren het eens: meer is er dan niet.

Als jij dan vervolgens op hol slaat en toch iets anders wilt bewerkstelligen, is dat een geweldige voedingsbodem voor steeds meer misverstanden. Voorbeeld: jullie spreken af om niet te hard van stapel te lopen. Vervolgens wil jij hem zien, maar je geeft aan dat je ook nog iets anders te doen hebt. Hij denkt dan: prima, dan een andere avond. Meer is er bij mannen dan vaak echt niet aan de hand.
Yayasister, ik denk inderdaad dat je daar gelijk in hebt. Maar 't was helemaal niet zo dat ik iets anders wil bewerkstelligen. Toen ik dat gisteren hoorde, over dat ie met die griet had staan zoenen, wilde ik die avond afspreken, om het te bespreken. Ik bedoel: ik wil zoiets onder vier ogen bespreken. Toen zei hij: Vanavond niet, morgenavond kan wel.

Als dat niet gebeurd was (die verhalen over dat zoenen) dan had ik ook niet af willen spreken... in 't kader van: Rustig aan doen.

Nou ja... ik zie 't wel weer even aan.

Wat ik zeker weet is dat hij niet wil dat het volledig over is tussen ons. Daar is hij duidelijk genoeg in.
Als je net verliefd bent wil je toch niets liever dan bij elkaar zijn?

Als je al in het begin zo'n gedoe en gezeur hebt, lijkt me dat weinig hoopvol voor de toekomst.
...
Mijn indruk was dat die 'afspraak' om niet te hard van stapel te lopen door hem eenzijdig is afgekondigd en dat het niet voor 100% Thila's wens is om te breken.

Het probleem ligt ook aan de start die jullie gemaakt hebben, want Thila, hij was eerst een 'scharrelvriendje' , dat klinkt niet heel serieus. Vanuit zo'n positie is het erg moeilijk aan te geven wanneer het dan wel serieus is geworden tussen jullie en hoe 'gelijk' jullie ontwikkeling daarin was.

In mijn eigen verleden heb ik ook scharrelvriendjes gehad, maar die zijn dat gebleven. Leuke jongens, met mooie praatjes, gaaf om daarmee uit te gaan en aan het handje mee te nemen naar feestjes om er grote sier mee te maken bij je vriendinnen, maar verder wist je dat het niks kon worden omdat ze net zo onbetrouwbaar waren als dat ze ondeugend en charmant oogden. Niet dat ze geen huisvader zijn geworden later, maar je wil niet weten hoe en al helemaal niet wat hun vrouw allemaal moet slikken als ze weer eens vreemd zijn gegaan.

De vos verliest in 't algemeen wel zijn haren maar niet zijn streken!

Sterkte ermee.
Je wilt niet weten hoeveel tijd en energie ik in mijn leven al verspild heb aan dit soort dingen! Ben er na ruim veertig jaar eindelijk een beetje vanaf... dit om je te zeggen dat ik het absoluut herken.

Ga er dus maar vanuit dat het niet volledig over is tussen jullie. Dat jullie elkaar deze week ergens zullen zien. Dat je het dan kunt hebben over dat zoenen. Speel dan niet de inquisitie: als hij zegt dat het niet zo was, moet je niet blijven zagen. Wel kun je natuurlijk vragen hoe 'exclusief' het voor hem is tussen jullie. Of er in zijn ogen nog ruimte is voor anderen.

En, in mijn ogen belangrijk, ga niet met hem meepraten, het met dingen eens zijn die je anders voelt. Dan schep je namelijk ruimte voor misverstanden: hij denkt dan dat er ruimte is voor anderen, omdat jullie dat toch afgesproken hebben. Jij vindt dat diep in je hart helemaal niet, schrijft er een topic over vol, terwijl hij zich van geen kwaad bewust is. Als jij rustig aan wilt doen, maar wel de intentie wilt hebben dat hij niet met anderen zoent, moet je dat zeggen.

Niet bang zijn dat hij je laat zitten als je je uitspreekt. Als dat zo is, kun je hoog of laag springen, en je helemaal suf analyseren, maar dan wordt het een emotionele bende voor je.

Mannen rennen echt niet weg voor duidelijke vrouwen, wel voor vrouwen die het een zeggen en ze vervolgens hetzelfde verwijten. Daar krijgen ze een punthoofd van. Snap je?
Nog even een kleine observatie: je bent dit topic pas gisteren begonnen naar aanleiding van eventuele gebeurtenissen dit weekend, die je via via hebt. Donderdag hadden jullie een gesprek over rustig aan doen. Wij hebben sinds gisteren gereageerd en het vuurtje dat hij niet zou deugen is hier en daar behoorlijk opgestookt. Zorg dat al onze inzichten niet al te veel een eigen leven gaan leiden, blijf bij de feiten. Het is net dinsdagmiddag en er hebben geen ingrijpende drama's plaatsgevonden!
@yayasister

ik vind dat je hele wijze en lieve adviezen geeft....

heb er niets aan toe te voegen maar dat wilde ik ff kwijt.
Inderdaad, aan de adviezen van Yayasister heb ik zeker iets.

Even voor Nell:

De beslissing om het rustig aan te doen kwam zeker niet eenzijdig van zijn kant af.

In de voorgaande weken heb ik hem telkens gezegd: Laten we het rustig doen, je bent net weg bij je ex, laten we ook (allebei) leren om een beetje 'alleen' te zijn, nog niet volledig aan elkaar gebonden zijn, bla bla bla.

Daar wilde hij in 't begin niets van weten. Hij was smoorverliefd en wilde niks liever dan dat ik zijn meisje ben, enzovoorts.

Tot ie dus donderdag met het verhaal kwam dat ie had nagedacht en vond dat ik gelijk had wat betreft rustig aan doen.

Hij is iemand die altijd érg snel is gegaan. Met zijn vorige vriendin heeft ie een half jaar een relatie gehad, en hij is na 3 maanden al bij haar ingetrokken.

Dus eigenlijk vind ik het ergens ook wel goed dat ie zegt:

Oké, we doen rustig aan, niets overhaast, want die fout wil ik niet nogmaals maken, ik wil dat het goed komt tussen ons en ik ben bang dat dat niet gaat als we te snel gaan.

@yayasister

Jouw advies om hem te vragen: "Hoe exclusief het is in zijn ogen" dat vind ik een hele goeie, En dat ga ik ook zeker doen.

En nee, ik ga niet doorzagen over dat zoenen. Ik geloof hem wel, als hij zegt dat het niet waar is. Ook omdat die vriend die het de wereld in heeft geholpen terug begon te krabbelen.

Thanks, voor je verhelderende reacties.

xx
Ik heb nu gezegd dat het wat mij betreft wel oké is, maar ik laat het initiatief vanaf nu van zijn kant komen.

Waarom zou je dat doen? Jij hebt toch ook iets te willen of niet?

En we willen nog steeds eigenlijk wel heel graag bij elkaar zijn, maar we willen ook een béétje proberen ons verstand te gebruiken..

En dat kan niet samengaan?

Ik laat het nu aan hem over... ik toon geen initiatief meer, maar wacht af.. hoewel dat wel moeilijk is.

Alweer afwachten.. waarom?? Wat wil JIJ?

Dus ik stuur weer terug: Ik hoef daar niet per se naar toe, en heb er eigenlijk ook geen zin in. Of heb je geen zin om vanavond af te spreken?

Wat een indirect gedoe. Zég wat je echt wilt.

Oké. Ik spreek nu met mezelf af: Ik ga hem niet meer bellen of smsen. Laat het nu volledig van zijn kant komen.

nu écht...

Ik ga mezelf herhalen.. hoezo moet het volledig van zijn kant komen? Jij bent toch ook niet duidelijk naar hem toe?

Ik bedoel: ik wil zoiets onder vier ogen bespreken. Toen zei hij: Vanavond niet, morgenavond kan wel.

Dan had je dát rechtstreeks moeten zeggen en niet vaag hengelen naar een afspraak waarbij je ook nog eens aangeeft dat je iets anders hebt eventueel.

Wat ik dus bedoel: communiceer nou eens rechtstreeks met je vriendje. Zeg wat je wilt en kijk of hij dat ook wil. Zo ja, prachtig. Zo nee, heel jammer maar dan weet je het ook maar. En als hij geen duidelijk ja zegt én laat zien, dan weet je ook genoeg. Dit is veel te vaag gehengel en gevis en geanalyseer. Tot slot: wacht niet op hem, neem je eigen beslissingen. Succes!
Overigens, even voor de duidelijkheid. Ik zei dat ik iets heb aan de reacties van Yayasister, maar ook zeker de andere reacties neem ik ter harte hoor.

Liefs.
quote:Snoek schreef op 16 december 2008 @ 14:34:

Ik heb nu gezegd dat het wat mij betreft wel oké is, maar ik laat het initiatief vanaf nu van zijn kant komen.

Waarom zou je dat doen? Jij hebt toch ook iets te willen of niet?

En we willen nog steeds eigenlijk wel heel graag bij elkaar zijn, maar we willen ook een béétje proberen ons verstand te gebruiken..

En dat kan niet samengaan?

Oh jawel, dat kan zeker samengaan, daar ben ik van overtuigd.Ik vraag me alleen af of hij daar ook van overtuigd is.

Ik laat het nu aan hem over... ik toon geen initiatief meer, maar wacht af.. hoewel dat wel moeilijk is.

Alweer afwachten.. waarom?? Wat wil JIJ?

Dus ik stuur weer terug: Ik hoef daar niet per se naar toe, en heb er eigenlijk ook geen zin in. Of heb je geen zin om vanavond af te spreken?

Wat een indirect gedoe. Zég wat je echt wilt.

nu écht...

Ik ga mezelf herhalen.. hoezo moet het volledig van zijn kant komen? Jij bent toch ook niet duidelijk naar hem toe?

Ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest in wat ik wil naar hem toe, hijzelf is er nogal vaag over.

Ik bedoel: ik wil zoiets onder vier ogen bespreken. Toen zei hij: Vanavond niet, morgenavond kan wel.

Dan had je dát rechtstreeks moeten zeggen en niet vaag hengelen naar een afspraak waarbij je ook nog eens aangeeft dat je iets anders hebt eventueel.

Dat ik eventueel iets anders had, wist ik vandaag pas. Dus dat ging niet. :P

Wat ik dus bedoel: communiceer nou eens rechtstreeks met je vriendje. Zeg wat je wilt en kijk of hij dat ook wil. Zo ja, prachtig. Zo nee, heel jammer maar dan weet je het ook maar. En als hij geen duidelijk ja zegt én laat zien, dan weet je ook genoeg. Dit is veel te vaag gehengel en gevis en geanalyseer. Tot slot: wacht niet op hem, neem je eigen beslissingen. Succes!Snoek, bedankt voor je reactie. En ik wil ook zeker duidelijk naar hem toe zijn, maar daarvoor wil ik hem toch echt onder 4 ogen spreken, en ik weet dus nog niet wanneer dat gaat gebeuren.

x
Hm... m'n bericht terug is niet geworden zoals ik zou willen. Had wat zinnen een kleurtje gegeven... maar dat heeft niet goed uitgepakt. Hopelijk is 't toch een beetje duidelijk.

x
Hoi Thila

Ik denk dat alle kanten hier wel belicht zijn, jij kunt nu een afweging maken wat bij jou van toepassing is.

Daarbij zou ik je willen stimuleren om toch vooral je vrouwelijke intuïtie te gebruiken. (die voel je ergens bij je hart, als daar iets niet lekker voelt, onrustig, onzeker: niet doen, voelt het geweldig, het is het helemaal: wel doen)

Het beste ermee, Nell
Bedankt Nell, voor ook jouw verhelderende reacties.

Ik ga vanavond toch met hem afspreken voor een duidelijk en openhartig gesprek. Wat hij nou écht wil, en wat ik nou écht wil.

Ik hoop echt dat ik er samen met hem uitkom, want dit is gewoon een beetje balen allemaal.

Liefs,

Thila. x
..dus ik smste hem net, of we dan voor vanavond nog iets afspreken, omdat ze van toneel ook al vragen of ik naar een tekstrepetitie kom.

Stuurt ie terug: Dan doe dat maar, wij spreken voor v/d week wel wat af. komt goed. Echt.

Hieruit maakte ik op dat je hem had laten weten dat je eventueel iets anders had. Je zegt niet rechtstreeks wat je wilt, namelijk: afspreken. Oftewel, volgens mij had je tekst moeten zijn: "Lieve F., ik wil vanavond graag met je afspreken want ik wil een paar dingen met je bespreken."

Ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest in wat ik wil naar hem toe, hijzelf is er nogal vaag over.

Dat hij vaag is, is glashelder Maar ik maak niet duidelijk uit jouw postings op dat je tegen hem hebt gezegd: "Hoor eens, alles leuk en wel maar ik ben verliefd op je en ik wil het met je proberen. Wat wil jij?"

Ik lees wel dit:

Als dat niet gebeurd was (die verhalen over dat zoenen) dan had ik ook niet af willen spreken... in 't kader van: Rustig aan doen.

En ik lees ook dit:

De beslissing om het rustig aan te doen kwam zeker niet eenzijdig van zijn kant af. In de voorgaande weken heb ik hem telkens gezegd: Laten we het rustig doen, je bent net weg bij je ex, laten we ook (allebei) leren om een beetje 'alleen' te zijn, nog niet volledig aan elkaar gebonden zijn, bla bla bla.

Misschien heb je niet alles verteld hoor in je postings, maar uit dit soort zinnen maak ik niet op dat je duidelijk bent geweest naar hem toe. Het kan zijn dat je het zelf wel duidelijk genoeg vindt en dat ik info mis.

Overigens klinkt je laatste posting al een stuk daadkrachtiger en duidelijker! Heel goed, gewoon zeggen wat je wil en horen wat hij wil. Niet van die vage dingen als 'niet volledig over' en 'nog niet volledig aan elkaar gebonden'. Wat betekent dat? Wel of niet zoenen/seksen met een ander? Is het nu wel of niet 'aan' (lees: exclusief)?

Volgens mij betekent 'kalm aan doen' eerder iets in de trant van nog niet voorstellen aan ouders enzo. En niet mee naar officiële familie-toestanden. Maar wel lekker samen uitvogelen of er meer in zit dan wat gescharrel!
Gisteren een verhelderend gesprek gehad. Ik ging hem ophalen en merkte dat ie eigenlijk helemaal geen zin had om te praten, dus ik heb de auto op een parkeerplaatsje gezet en hem gevraagd hoe het nou zit. Dat ik totaal niet van hem gewend ben dat ie het rustig aan wil doen, omdat hij altijd zo'n 'snelle' is geweest en dat ik me daardoor afvraag wat ie voor me voelt.

Daarop zei hij het volgende: "Klopt, ik spring er altijd als een tijger op, om dan niet meer los te laten, en dat gevoel heb ik bij jou ook gehad, maar ik probeer nu mijn verstand te gebruiken. Mijn vorige relaties zijn allemaal uitgegaan, anders zat ik hier nu niet bij jou, en ik ben bang dat het tussen ons ook fout gaat, als ik me nu volledig op je stort. Ik WIL niet dat het fout gaat, want ik vind je een fantastische meid."

Goed.. daar kan ik inkomen, en ik vind het lief dat ie er op die manier over nadenkt..

Maar dan.. en nu? Is er nu wel of geen relatie? Of gaan we voorlopig door als vrienden, zoals we de afgelopen 12 jaar met elkaar zijn omgegaan? Gewoon lol hebben met elkaar, en dan zien waar het schip strandt?

Ja, dat wilde hij, als vrienden verder gaan. Hij wilde niet dat het een probleem zou worden, dat ie rustig aan wil doen. En hij wilde zéker onze vriendschap niet kwijt.

En hier ben ik het mee eens. Ik wil ook nog genieten, mijn eigen leven op de rails krijgen, want m'n leven loopt nog wel eens lángs de rails (na mijn relatiebreuk en een huis in de verkoop)

Hij zegt dat zijn gevoelens voor mij niet veranderd zijn, dat ie echt nog gek op me is, maar dat ie écht wil proberen zijn verstand te gebruiken, omdat ie bang is dat het anders sowieso fout gaat.

Dus.. Eindelijk duidelijkheid. er is geen relatie.

En dat was eigenlijk wat ik vooral wilde weten.. zijn we nu wel of geen stel.

Hij heeft me overigens ook op het hart gedrukt dat ie niet met die griet heeft staan zoenen vrijdag, en dat ik dat écht moet geloven.

Liefs. Thila
Duidelijkheid.

Er is geen relatie, maar hij heeft ook niet met een ander staan zoenen.

Uhhhhh.... mag dat dan niet??

Er is geen relatie toch?

Wel nog neuken?

Maar verder vrijheid blijheid?

Ik ben blij dat jij het duidelijk vind.
Goed dat je dat gesprek gehad hebt.

Jammer dat hij er niet voor wil gaan. Er is dus geen relatie. Dat betekent wel dat hij met andere dames mag scharrelen, en de rest. Ben je je daar bewust van? En lukt het jou om een vriendschap te onderhouden met iemand waar je gek op bent en die zegt dat hij gek is op jou? Lijkt me lastig. Maar goed, het klinkt mij wel verstandig in de oren dat je ook zélf je leven eerst op orde wilt hebben. En dan zal de tijd leren of er nog een relatie in zit. Hopelijk ga je niet op de wachtstand voor hem, dat is jammer van je tijd en energie! Als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn.

Groeten van Snoek
Slik! Het is wel duidelijk dat jullie geen relatie hebben. Ben je blij met die duidelijkheid? Ik zou maar helemaal geen illusies meer koesteren over eventueel een relatie met deze man in de toekomst want dit is bij voorbaat kansloos.

Hij wil vriendschap, maar ik betwijfel of dat kan als het voor jou zo beladen is.

Ga je eigen weg, en verstook je kostbare tijd niet aan illusies, het was leuk zolang het duurde maar het is voorbij.....
@houvanjezelf, jawel, zolang er inderdaad geen relatie is, mag hij van mij scharrelen zoveel hij wil. Dan is ie me ook geen verantwoording schuldig. Maar vorige week was het nog zo onduidelijk of het nou wel of geen relatie was, dat ik toen wel een beetje over de rooie was, toen ik dat hoorde.

Kan me voorstellen dat het voor jullie minder duidelijk is, maar voor mij is het nu in ieder geval allemaal duidelijk.

Snoek,

Ik denk wel dat het me lukt een vriendschap te onderhouden met hem. Nu nog wel... als dit geouwehoer langer had geduurd, dan was dat me niet gelukt denk ik en dat zou zonde zijn geweest.

Ik ga zeker niet op de wachtstand voor hem, dat heb ik hem ook gezegd. Dat ik wilde weten of het zin heeft tijd en energie in hem te steken. Dat ik absoluut niet op hem ga zitten wachten, omdat ik dat zonde vind van m'n tijd.

Dat hij zich ook moet realiseren dat ook ik iemand anders tegen kan komen.

Inderdaad, de tijd zal het leren, maar eerst ga ik lekker van m'n vrijheid genieten, want eerlijk gezegd heb ik daar ook wel behoefte aan.

Nell.

of er totaal niets meer in zit met hem weet ik niet. Zoals ik al zei: de tijd zal het leren.

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven