Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Of blij is een groot woord. Maar ik heb iets met accenten die ik mooi vind.
quote:Pinda-Kaas schreef op 16 september 2016 @ 23:29:

Ik kom net thuis, is er nog iets spannends aan de hand?Niks.
quote:Pinda-Kaas schreef op 16 september 2016 @ 23:29:

Ik kom net thuis, is er nog iets spannends aan de hand?Nee. Het is hier 'immer wieder Freitag', inclusief plaatjes van enge glibbers en linkjes naar YouTube-filmpjes waar niemand op klikt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Met napraten heeft het iig niets te maken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 23:21:

[...]

Mijn moeder was Haags, ik zelf ben geboren in Limburg. Ik heb Iers bloed ( van verechtver) en Joods bloed. Mijn Pa kwam uit Amsterdam. Help! Ik vind alles leuk. Iers is het mooist eigenlijk, daar valt Limburgs en Haags echt bij in het niet. Ik weet mijn accent niet meer.

Topicwaardig? ^^Geboren en getogen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Dana schreef op 16 september 2016 @ 23:31:

[...]

Nee. Het is hier 'immer wieder Freitag', inclusief plaatjes van enge glibbers en linkjes naar YouTube-filmpjes waar niemand op klikt.2 zielen, 1 gedachte.

[...]

Nee. Het is hier 'immer wieder Freitag', inclusief plaatjes van enge glibbers en linkjes naar YouTube-filmpjes waar niemand op klikt.

Dat is bullshit. Liever dit dan al dat stomme geroddel over andere forummers of topics die niet echt zijn. Toch?

Dat ik toevallig nogal een liefhebber ben van Prince. Ja dat is jammer voor de mensen die daar niet van houden.
quote:missie_m schreef op 16 september 2016 @ 23:32:

[...]

Geboren en getogen? Yep.
Ik blijf de topictitel van "Saunakilt" maar lezen als "Saunaklit"
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 23:35:

[...]

Dat is bullshit. Liever dit dan al dat stomme geroddel over andere forummers of topics die niet echt zijn. Toch?

Dat ik toevallig nogal een liefhebber ben van Prince. Ja dat is jammer voor de mensen die daar niet van houden.Nee.

[...]

Nee. Het is hier 'immer wieder Freitag', inclusief plaatjes van enge glibbers en linkjes naar YouTube-filmpjes waar niemand op klikt.En wat is er zo eng aan Prince als ik vragen mag?
quote:Dana schreef op 16 september 2016 @ 23:37:

[...]

Nee.Jawel.
quote:Cookielyon schreef op 16 september 2016 @ 23:27:

https://youtu.be/v11KxMPtrsk Hij is zo leuk ik hou van zijn taal. Een mannelijke, vriendelijker versie van Cookie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:SallySpectra schreef op 16 september 2016 @ 23:36:

Ik blijf de topictitel van "Saunakilt" maar lezen als "Saunaklit"Hier nog 1; daarom zal het wel zo goed lopen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 23:36:

[...]

Yep.Ich auch
LOEP ME MAAR aub.
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 23:35:

[...]

Dat ik toevallig nogal een liefhebber ben van Prince. Ja dat is jammer voor de mensen die daar niet van houden.Ja, maar dit is het napraattopic. Voor domme Prince plaatjes en stomme youtoube linkjes moet maar een kletstopic komen. Sorry, but no sorry.

Linkje uit de OP van het napraattopic, om toch even flauw te doen.

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Dus, officieel gezien zit je hier verkeerd met youtubemuziekjes.
Ik had op het MBO een Ambonees klasgenootje.als ik daar een weekendje was geweest, konden ze dat thuis duidelijk horen.

quote:ZombieQueen schreef op 16 september 2016 @ 23:38:

[...]

Ja, maar dit is het napraattopic. Voor domme Prince plaatjes en stomme youtoube linkjes moet maar een kletstopic komen. Sorry, but no sorry.

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Dus, officieel gezien zit je hier verkeerd met youtubemuziekjes. Off topic kletsen vergeet je voor de gemak?

[...]

Ja, maar dit is het napraattopic. Voor domme Prince plaatjes en stomme youtoube linkjes moet maar een kletstopic komen. Sorry, but no sorry.

Dus, officieel gezien zit je hier verkeerd met youtubemuziekjes. Stamcafe is daar toch voor of niet?

[...]

Dus, officieel gezien zit je hier verkeerd met youtubemuziekjes. Maar ik trek me niks aan van die Vivaregels. Napraat is een roddelrubriek. Ik ga daar tegenin. Mag toch?
Niet dat t mij iets uitmaakt verder

[...]

Dus, officieel gezien zit je hier verkeerd met youtubemuziekjes.

Ook uit de OP: offtopic kletsen.

Ah, cookie was me voor.

Dat hele geroddel is een stom iets.
Cookie, moet jij niet met je Cookieman dansen op Neil Youngs Harvest Moon?

quote:Pinda-Kaas schreef op 16 september 2016 @ 23:40:

[...]

Stamcafe is daar toch voor of niet?Hallo, het is nu een feestcafé...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven