Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 28 september 2016 @ 17:41:

[...]

Gisteren is Pikkie ook gegumd vanwege een copy paste van de Telegraaf notabene.

Wat een domme mods.

Die regel moet je alleen gebruiken als het nodig is (lees: als er een Jappie komt zeuren). Voor de rest is er toch geen beginnen aan. Hoe veel plaatjes worden hier niet neergezet? Moeten we daar dan ook allemaal toestemming voor vragen? Onzin natuurlijk.

Maar het blijven hondjes van Pavlov he, de mods. Ze hebben ergens een klok horen luiden, en dan gaan ze raar doen. Net als een paar jaar geleden toen ze ineens besloten dat nicknames behoorden tot de NAW gegevens en het dus verboden werd om een nick te noemen in je post. Wat heb ik gelachen zeg . Die hype dreef trouwens heel snel weer over, en dat verwacht ik van deze hype ook.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 september 2016 @ 17:47:

[...]

Wat een domme mods.

Die regel moet je alleen gebruiken als het nodig is (lees: als er een Jappie komt zeuren). Voor de rest is er toch geen beginnen aan. Hoe veel plaatjes worden hier niet neergezet? Moeten we daar dan ook allemaal toestemming voor vragen? Onzin natuurlijk.

Maar het blijven hondjes van Pavlov he, de mods. Ze hebben ergens een klok horen luiden, en dan gaan ze raar doen. Net als een paar jaar geleden toen ze ineens besloten dat nicknames behoorden tot de NAW gegevens en het dus verboden werd om een nick te noemen in je post. Wat heb ik gelachen zeg . Die hype dreef trouwens heel snel weer over, en dat verwacht ik van deze hype ook. Maar quoten mocht wel?
Alle reacties Link kopieren
Praat verder in het nieuwe deel.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven