Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Growlithe uit een 5km ei! Zo'n leuk beestje
Alle reacties Link kopieren
voel me zo dom zit al een paar dagen te wachten op een update zodat ik ook een buddy kan meenemen kom ik er vandaag via mijn nichtje achter dat dat dus via het menu gaat maar goed Koffing is voor nu mijn buddy.
Is er ergens een site waarop ook te zien is welke pokemon er op dat moment in de gym zitten?

We hebben vandaag een gym overgenomen en via pokehuntr zie ik dat er nu 3 in staan, maar zou graag zien welke
Je meent het..
Productief avondje gehad hier. Een sandshrew, sandslash, nidorino, horsea, oddish, ekans, ponyta, mechop en een growlithe gevangen. Dus 10 nieuwe:)

Mn metapod geevolueerd naar een butterfree, bijna genoeg voltorps gevangen voor de evolutie.
Ik ben op vakantie en gewoon nog geen rattata of pidgey gezien. Wel heel veel Mankey , Ekans, Sandshrew en Growlith.

Ik heb Mankey nu dus ook kunnen evolven naar een Primeape. Enige nadeel is dat er bijna geen pokestops dus mijn ballen zijn aan het op raken.
Ik sta nu om 4 gyms en kan morgen weer muntjes innen.

Ik hoop zo dat ik er in blijf staan... duim duim
Heeft er ooit iemand hier een Tauros, Farfetch'd, Kangaskan of Porygon uit een 5 km ei gekregen ?
Zojuist een Sandshrew uit een 5km ei en een Mankey kunnen vangen vanavond.

Blij, 2 nieuwe!
quote:SweetChilliSauce schreef op 18 september 2016 @ 00:23:

Heeft er ooit iemand hier een Tauros, Farfetch'd, Kangaskan of Porygon uit een 5 km ei gekregen ?2 keer een Porygon uit een 5 km ei. De rest heb ik nog niet.
quote:iris1986p schreef op 18 september 2016 @ 00:05:

Ik sta nu om 4 gyms en kan morgen weer muntjes innen.

Ik hoop zo dat ik er in blijf staan... duim duimDat is mij dus nooit gelukt zolang. Volgende week sluit een open tuin hier voor de winter. Ik ben van plan daar om 1630 nog ff langs te rijden. Na sluitingstijd kom je echt niet bij die gym.
Zo dat zou handig zijn zeg...gewoon de hele winter in een gym!

Ik sta der nog in 3 helaas een kan over een kwartier innen.

Heeft er ooit iemand hier een Tauros, Farfetch'd, Kangaskan of Porygon uit een 5 km ei gekregen ?Nee, nog nooit :(
Een hitmonchamp in mijn sitghings net, dus uit bed gesprongen, jurkje aangeschoten en hem gevangen! Pokemon nr 120

Ik moet nu nog vooral evolutions waar je 100 candy voor moet hebben. En Snorlax en Lapras.

Heeft er ooit iemand hier een Tauros, Farfetch'd, Kangaskan of Porygon uit een 5 km ei gekregen ?Ik heb een Porygon op straat gevangen in Gilze.
Gisteren vanaf de bank een Dratini, Slowpoke en een Scyther gevangen!
quote:Dollycat schreef op 18 september 2016 @ 09:35:

[...]

Ik heb een Porygon op straat gevangen in Gilze.Ik een porygon in montpellier. Kwam daar ook een dodrio tegen maar die ontsnapte me toen nog.
Ik heb een porygon uit een ei gekregen en ook eentje gevangen in het vondelpark.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik krijg net een Snorlax van 1720 cp uit mijn 10 km ei!!!!
Heb Snorlax als buddy nu, geen gezicht
Heeft er ooit iemand hier een Tauros, Farfetch'd, Kangaskan of Porygon uit een 5 km ei gekregen ?

- 2 keer een Porygon uit een 5 km ei. De rest heb ik nog niet.

- Nee, nog nooit :(

- Ik heb een Porygon op straat gevangen in Gilze.

- Ik een porygon in montpellier. Kwam daar ook een dodrio tegen maar die ontsnapte me toen nog

- Ik heb een porygon uit een ei gekregen en ook eentje gevangen in het vondelpark.

Ah ik moet de hoop dus nog niet geheel op geven.

Na 256 uitgebroedde eieren ....
Pokehuntr werkt vandaag niet bij mij.

Meer mensen hier last van ?
quote:SweetChilliSauce schreef op 18 september 2016 @ 11:07:

Pokehuntr werkt vandaag niet bij mij.

Meer mensen hier last van ?Hij laadt idd niks. Werkt bij mij sowieso nooit lekker. Hij laadt alleen pokemon in het centrum van mijn stad. Nooit als ik zoek via gps of op mijn straat.
Ik snap niks van die pokehuntr. Wat ik ook invoer, altijd zegt hij dat er geen pokemons gevonden zijn.

Ik ben op Facebook lid geworden van een Pokemon Go groep uit mijn woonplaats.

Daar staat ook een linkje naar een kaart en daarop staan alle pokemons die er zitten met de tijd er bij hoe lang ze er nog zitten. Ik denk dat ik het straks een uit ga proberen.
Ah ligt niet aan mij dus. Hopelijk snel gefixed.

Ik vond de site echt handig !
https://fastpokemap.se werkt wel gewoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven