Pokemon Go 2
woensdag 27 juli 2016 om 22:27
Het topic voor alle pokemon go spelers!
https://youtu.be/lrHJhKEtQEI
Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!
Handige links:
Pokemon Go voor beginners
Pokemon Wiki
https://youtu.be/lrHJhKEtQEI
Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!
Handige links:
Pokemon Go voor beginners
Pokemon Wiki
zaterdag 17 september 2016 om 21:46
zaterdag 17 september 2016 om 22:31
zondag 18 september 2016 om 06:23
quote:iris1986p schreef op 18 september 2016 @ 00:05:
Ik sta nu om 4 gyms en kan morgen weer muntjes innen.
Ik hoop zo dat ik er in blijf staan... duim duimDat is mij dus nooit gelukt zolang. Volgende week sluit een open tuin hier voor de winter. Ik ben van plan daar om 1630 nog ff langs te rijden. Na sluitingstijd kom je echt niet bij die gym.
Ik sta nu om 4 gyms en kan morgen weer muntjes innen.
Ik hoop zo dat ik er in blijf staan... duim duimDat is mij dus nooit gelukt zolang. Volgende week sluit een open tuin hier voor de winter. Ik ben van plan daar om 1630 nog ff langs te rijden. Na sluitingstijd kom je echt niet bij die gym.
zondag 18 september 2016 om 11:06
Heeft er ooit iemand hier een Tauros, Farfetch'd, Kangaskan of Porygon uit een 5 km ei gekregen ?
- 2 keer een Porygon uit een 5 km ei. De rest heb ik nog niet.
- Nee, nog nooit
- Ik heb een Porygon op straat gevangen in Gilze.
- Ik een porygon in montpellier. Kwam daar ook een dodrio tegen maar die ontsnapte me toen nog
- Ik heb een porygon uit een ei gekregen en ook eentje gevangen in het vondelpark.
Ah ik moet de hoop dus nog niet geheel op geven.
Na 256 uitgebroedde eieren ....
- 2 keer een Porygon uit een 5 km ei. De rest heb ik nog niet.
- Nee, nog nooit
- Ik heb een Porygon op straat gevangen in Gilze.
- Ik een porygon in montpellier. Kwam daar ook een dodrio tegen maar die ontsnapte me toen nog
- Ik heb een porygon uit een ei gekregen en ook eentje gevangen in het vondelpark.
Ah ik moet de hoop dus nog niet geheel op geven.
Na 256 uitgebroedde eieren ....
zondag 18 september 2016 om 11:27
zondag 18 september 2016 om 11:32
Ik snap niks van die pokehuntr. Wat ik ook invoer, altijd zegt hij dat er geen pokemons gevonden zijn.
Ik ben op Facebook lid geworden van een Pokemon Go groep uit mijn woonplaats.
Daar staat ook een linkje naar een kaart en daarop staan alle pokemons die er zitten met de tijd er bij hoe lang ze er nog zitten. Ik denk dat ik het straks een uit ga proberen.
Ik ben op Facebook lid geworden van een Pokemon Go groep uit mijn woonplaats.
Daar staat ook een linkje naar een kaart en daarop staan alle pokemons die er zitten met de tijd er bij hoe lang ze er nog zitten. Ik denk dat ik het straks een uit ga proberen.