Winkelwagenmuntje

19-09-2016 13:03 24 berichten
Hallo allemaal!

Jaren heb ik er plezier van gehad, zo'n muntje om je winkelwagen te lenen, maar een tijd geleden ben ik mijn sleutels verloren en dus ook dat muntje dat er aan zat. Nu gebruik ik een munt van 50 cent, maar die heb ik niet altijd in mijn portemonnee en nu ben ik dus op zoek naar zo'n winkelwagenmuntje. Heb al gebeld naar de Appie en de Jumbo, maar die hebben ze niet meer.

Heeft iemand van jullie er eentje verloren liggen in een la en zou ik die dan mogen hebben?

Alleen het muntje, ik heb al iets waar ik hem aan kan hangen.
Colors @home winkels hebben ze in een bak liggen in de winkel om mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Als hier geen reactie komt zou je natuurlijk met een boortje een gaatje in een 50 cent muntje kunnen maken, dan is het ook opgelost.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Oh wat raar. Bij mijn Jumbo hebben ze stapels van die munten bij de servicebalie liggen, die kun je zo meekrijgen.
quote:SuperWijf schreef op 19 september 2016 @ 13:05:

Colors @home winkels hebben ze in een bak liggen in de winkel om mee te nemen.Dankjewel! Daar hebben we er ook eentje van in mijn stad. Ik zal ze eens bellen.
quote:-Isabella- schreef op 19 september 2016 @ 13:06:

Oh wat raar. Bij mijn Jumbo hebben ze stapels van die munten bij de servicebalie liggen, die kun je zo meekrijgen.Misschien is het te duur om naar iedereen op te sturen dus als je het in de fysieke winkel vraagt zullen ze ze inderdaad wel hebben.
Of marktplaats, voor 150 euro krijg je twee albums met 600 munten

Maar je kan ze ook per stuk krijgen.
Ik kreeg 'm laatst bij de Gamma en daarna bij de Karwei één voor mijn man. Gewoon even bij de servicebalie vragen in de winkel.
Live life to the max
bouwmarkten hebben ze ook, pas nog 5 gehaald bij de gamma
quote:prada schreef op 19 september 2016 @ 13:07:

[...]

Misschien is het te duur om naar iedereen op te sturen dus als je het in de fysieke winkel vraagt zullen ze ze inderdaad wel hebben.Het is de bedoeling dat ik hem gewoon ophaal.
Oooooh, manieren zat om er aan eentje te komen.

Nou, dat komt wel goed dan.

Bedankt allen!
quote:Cateautje schreef op 19 september 2016 @ 13:09:

[...]

Het is de bedoeling dat ik hem gewoon ophaal.Oh ik dacht dat je hem graag opgestuurd wilde hebben omdat je gebeld had. Nou ja, zo te zien genoeg tips.
Ik heb laatst een paar muntjes gegeven aan een jongetje die ze verzamelde, het waren oude winkelwagenmuntjes, die jongen heel blij, want hij had ze nog niet in zijn album.
Ik denk dat ik wel 100 van die muntjes heb verzameld door de jaren heen.

Ik hing ze namelijk nooit aan mijn sleutelbos en dus lagen ze ergens los in huis/auto/bakfiets.

Ik kreeg ze echt overal als ik er om vroeg. Daar zijn ze nu echt niet ineens allemaal mee gestopt hoor. Dus gewoon even vragen bij een winkel met winkelwagentjes.
Wat ik wel eens in noodgeval doe, als ik echt geen muntje bij me heb, is de achterkant van mijn sleutel erin steken. Vaak heb je wel een sleutel bij je. Want je bent immers weg van huis naar een winkel.
quote:Nieuweschapekop schreef op 19 september 2016 @ 13:20:

Wat ik wel eens in noodgeval doe, als ik echt geen muntje bij me heb, is de achterkant van mijn sleutel erin steken. Vaak heb je wel een sleutel bij je. Want je bent immers weg van huis naar een winkel.Dat kan niet bij elke winkelwagen. Er zijn er ook waar je het muntje in een schuifje moet leggen, bijvoorbeeld bij de Aldi en daar kom ik ook vaak.
Schijnt met een (huis)sleutel met ronde kop ook te lukken
Bij de Albert Hein kan je er ook een vragen bij de servicebalie. Ze zijn wel van plastic tegenwoordig.
quote:Cateautje schreef op 19 september 2016 @ 13:11:

Oooooh, manieren zat om er aan eentje te komen.

Nou, dat komt wel goed dan.

Bedankt allen! Als je er geen kunt vinden, wil ik je wel een AH-muntje opsturen hoor.
als er belgen zouden meelezen, je kan zo'n muntjes bestellen op de site van Think Pink (vereniging rond borstkanker).

5 euro per muntje; doe je nog een goeie daad ook.

voor nederland is de leveringskost wel erg hoog (10 euro verzendingskost)
quote:mary57 schreef op 19 september 2016 @ 13:36:

[...]

Als je er geen kunt vinden, wil ik je wel een AH-muntje opsturen hoor.Dat vind ik heel lief aangeboden, maar ik heb al wat telefoontjes gepleegd en ga er vanmiddag eentje ophalen. Dankjewel!
Bij de Lidl moet je zijn
Bij mijn appie liggen er nog steeds zat
Ik heb er ook nog 1 liggen met het logo van mijn werk als je er geen kunt krijgen ergens Cateautje stuur ik m wel op hoor.
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven