Vakantie Ibiza!

15-01-2016 11:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik had hiervoor een topic over de vakantie naar Griekenland maar ben uiteindelijk toch veranderd van gedachte en heb besloten om op vakantie te gaan naar Ibiza!

Ik wil de mensen nog even bedanken die op dat forum hebben gereageerd en ik die tips kan gebruiken voor misschien volgend jaar!

Maar nu ik heb afgelopen dinsdag mijn vakantie geboekt naar Ibiza!!

Ik ga naar het plaatsje San Antonio

Hebben jullie nog tips of zijn er mensen ooit naar Ibiza geweest en die zeggen daar moet je echt geweest zijn of dat is heel leuk om te doen want ik lees onder andere veel over dat je een eilandtour kan doen maar ik hoor graag ook de meningen van jullie!
Overigens vond ik het gebied rond Portinax (noorden) erg mooi.
Over precies een maand ga ik

Huurauto staat klaar op de vluchthaven dus we kunnen lekker alle mooie plekjes langs.
Ik vond het strandje/restaurant bij Es Vedra ook fijn. Lekker in het ondiepe rustige zeewater een beetje naar de rots kijken, heel rustgevend.

En daarna lekker eten daar.

Alleen het parkeren op de helling vond ik best eng toen we weer weg moesten. Die is echt lomp steil.
Je moet even kijken op de Ibiza sites die Nederlands zijn. Op http://ibizamagazine.nl/ontdek-ibiza staan namelijk heel veel tips voor de verschillende plaatsjes op Ibiza. Je moet wel een auto huren hoor, want anders ben je heel erg aan San Antonio gebonden....

Eten zou ik doen bij Bambuddha richting Santa Eularia en La Torreta in Ibiza Stad... Daarnaast is Es Vedra ook erg bijzonder!
quote:ThatsMeLovely schreef op 19 september 2016 @ 21:23:

Je moet even kijken op de Ibiza sites die Nederlands zijn. Op http://ibizamagazine.nl/ontdek-ibiza staan namelijk heel veel tips voor de verschillende plaatsjes op Ibiza. Je moet wel een auto huren hoor, want anders ben je heel erg aan San Antonio gebonden....

Eten zou ik doen bij Bambuddha richting Santa Eularia en La Torreta in Ibiza Stad... Daarnaast is Es Vedra ook erg bijzonder!Waarom zit je allemaal oude topics omhoog te halen?
Ow sorry, ik zag alleen de berichten van de 1e pagina... Ik ben net nieuw hier...

Ik zal eerst even goed lezen voordat ik mij in de discussie meng!
Ow sorry, ik zag alleen de berichten van de 1e pagina... Ik ben net nieuw hier...

Ik zal eerst even goed lezen voordat ik mij in de discussie meng!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven