Verhuisbedrijf
dinsdag 20 september 2016 om 17:29
Heeft iemand een idee hoe duur het is om een verhuisbedrijf in te huren?
Het gaat om het versjouwen en vervoeren van grote meubel stukken.
Ik heb al een aantal offertes aangevraagd maar daar gaan weer een paar dagen overheen voor ik antwoord heb.
Geen geduld...
Alvast bedankt voor het meedenken!
Het gaat om het versjouwen en vervoeren van grote meubel stukken.
Ik heb al een aantal offertes aangevraagd maar daar gaan weer een paar dagen overheen voor ik antwoord heb.
Geen geduld...
Alvast bedankt voor het meedenken!
aan het typen......
dinsdag 20 september 2016 om 17:35
dinsdag 20 september 2016 om 17:36
Ligt er aan wat er moet gebeuren idd.
Een gemiddelde verhuizing kost een paar honderd euro voor een hele dag.
Maar dan gaat het dus over de gehele inboedel.
Enkel een paar grote stukken? Hoe meer stukken, hoe moeilijker bereikbaar, hoe langer ze er mee bezig zijn hoe duurder.
effe op de offertes wachten dus.
Enkel een paar grote stukken? Hoe meer stukken, hoe moeilijker bereikbaar, hoe langer ze er mee bezig zijn hoe duurder.
effe op de offertes wachten dus.
dinsdag 20 september 2016 om 17:38
Ik was €1800,- kwijt.
Ene dag werkelijk alles inpakken, huis leeghalen incl meubels uit elkaar schroeven indien nodig.
In het nieuwe huis (8 hoog, kleine lift) werd alles door een buitenlift naar boven gebracht.
Bedden en andere meubels in elkaar en op hun plek gezet.
Heel veel geld maar het was de enige niet traumatische verhuizing in mijn leven.
Ene dag werkelijk alles inpakken, huis leeghalen incl meubels uit elkaar schroeven indien nodig.
In het nieuwe huis (8 hoog, kleine lift) werd alles door een buitenlift naar boven gebracht.
Bedden en andere meubels in elkaar en op hun plek gezet.
Heel veel geld maar het was de enige niet traumatische verhuizing in mijn leven.
dinsdag 20 september 2016 om 17:42
quote:Frikandellekuh schreef op 20 september 2016 @ 17:37:
Met zo'n smiley erbij lijkt het alsof je het erom doet. Maar voor het geval je serieus denkt dat wij helderziend zijn of Google en dit soort vage vragen beter kunnen beantwoorden dan je lokale verhuisfirma, nee dus.
Zoek het lekker zelf uit.
Met zo'n smiley erbij lijkt het alsof je het erom doet. Maar voor het geval je serieus denkt dat wij helderziend zijn of Google en dit soort vage vragen beter kunnen beantwoorden dan je lokale verhuisfirma, nee dus.
Zoek het lekker zelf uit.
dinsdag 20 september 2016 om 17:44
quote:Gooloib schreef op 20 september 2016 @ 17:38:
In deze tijd had je toch een offerte aan kunnen vragen of je klus op werkspot kunnen zetten, of zeg ik nu iets heel geks?Ja, want dat heeft ze al gedaan. Maar terwijl ze wacht op reacties daarop zocht ze naar ervaringen (zoals gewoon in de OP staat).
In deze tijd had je toch een offerte aan kunnen vragen of je klus op werkspot kunnen zetten, of zeg ik nu iets heel geks?Ja, want dat heeft ze al gedaan. Maar terwijl ze wacht op reacties daarop zocht ze naar ervaringen (zoals gewoon in de OP staat).
dinsdag 20 september 2016 om 17:45
[quote]Fraulein_Maria schreef op 20 september 2016 @ 17:40:
Frikandel, dat noem ik gewoon: mijn hele inboedel.
Al je spulletjes, verhuis je die dan zelf???????[/quote]
Ik ben informatie aan het inwinnen voor iemand die nu in het buitenland is waardoor het wat moeilijker is om het zelf te doen.
Ik hoef dus zelf niks te verhuizen, Misschien alleen toekijken!
Ik ben informatie aan het inwinnen voor iemand die nu in het buitenland is waardoor het wat moeilijker is om het zelf te doen.
aan het typen......
dinsdag 20 september 2016 om 17:50
quote:Frikandellekuh schreef op 20 september 2016 @ 17:45:
Uhh, ik snap helemaal niets van reactie. Sorry.
Maar mijn advies: laat die spullen ook door de verhuizer meenemen. Kost iets meer, maar dan ben je ook echt in één keer klaar. Niets geen gehannes met deelverhuizers. Maar goed, dat zou ik doen.
Maar mijn advies: laat die spullen ook door de verhuizer meenemen. Kost iets meer, maar dan ben je ook echt in één keer klaar. Niets geen gehannes met deelverhuizers. Maar goed, dat zou ik doen.
dinsdag 20 september 2016 om 17:51
dinsdag 20 september 2016 om 17:54
quote:Fraulein_Maria schreef op 20 september 2016 @ 17:50:
[...]
hahaha miscommunicatie!
Er zijn meubels gekocht via marktplaats. Deze moeten dus opgehaald worden en weer afgeleverd worden. Het zijn dus maar een aantal items
[...]
hahaha miscommunicatie!
Er zijn meubels gekocht via marktplaats. Deze moeten dus opgehaald worden en weer afgeleverd worden. Het zijn dus maar een aantal items
aan het typen......
dinsdag 20 september 2016 om 17:59
quote:Fraulein_Maria schreef op 20 september 2016 @ 17:36:
effe op de offertes wachten dus.Een paar honderd euro lijkt me erg weinig voor een hele verhuizing?
effe op de offertes wachten dus.Een paar honderd euro lijkt me erg weinig voor een hele verhuizing?
dinsdag 20 september 2016 om 18:29
mijn moeder gaat verhuizen
en er stonden nog spullen van mij in haar huis
dus haar spullen uit elkaar en verhuizen en in het nieuwe huis in elkaar
en een kast boekenkast ladenkast en bedbodem en matras van de slaapkamer naar mijn huis( in dezelfde straat)
mijn moeders oude huis heeft 4 slaapkamers en haar nieuwe is een stuk kleiner met twee slaapkamers
1350 euro
en er stonden nog spullen van mij in haar huis
dus haar spullen uit elkaar en verhuizen en in het nieuwe huis in elkaar
en een kast boekenkast ladenkast en bedbodem en matras van de slaapkamer naar mijn huis( in dezelfde straat)
mijn moeders oude huis heeft 4 slaapkamers en haar nieuwe is een stuk kleiner met twee slaapkamers
1350 euro
dinsdag 20 september 2016 om 18:34
quote:Fraulein_Maria schreef op 20 september 2016 @ 18:03:
Duidelijk!
Dan op zoek gaan naar een Sjaak-aan-haak met z'n bestelbus?
Of een ploegje studenten die voor 11 kratjes pils het klusje willen klaren?
Niet zo profi als een verhuisbedrijf, maar stukken goedkoper.
Ik ben op zoek naar mensen die willen sjouwen dan kom ik idd al een heel eind.
Het hoeft dus niet perse een bedrijf te zijn.
Duidelijk!
Dan op zoek gaan naar een Sjaak-aan-haak met z'n bestelbus?
Of een ploegje studenten die voor 11 kratjes pils het klusje willen klaren?
Niet zo profi als een verhuisbedrijf, maar stukken goedkoper.
Ik ben op zoek naar mensen die willen sjouwen dan kom ik idd al een heel eind.
Het hoeft dus niet perse een bedrijf te zijn.
aan het typen......