Mode & Beauty alle pijlers

lange rok

20-09-2016 21:11 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze mode-nitwit heeft hulp nodig.

In de zomer draag ik graag lange rokken (enkellang) in mooie prints en dunne stoffen. Nu zou ik in de winter ook wel lange rokken willen dragen, gewoon naar het werk enzo, maar die dunne gevallen kunnen dan natuurlijk niet. En bij winterse lange rokken denk ik al snel aan zwart en gereformeerd en dat is uiteraard niet de look die ik zoek.

Bestaat het wel, lange rokken in de winter, behalve dan voor bejaarden of streng gelovigen? Of zoek ik iets waarmee ik finaal de plank mis sla? En als het wel bestaat, kunnen jullie me dan voorbeelden/plaatjes/advies geven?
Tuurlijk meid, helemaal in nu.

Midi rokken sowieso al een tijdje, die komen meer tot je kuiten en enkellange rokken dit seizoen ook voor het eerst bij de grote designers.

Met (lange) laarzen eronder helemaal leuk en ideaal voor de winter.

Ga even plaatjes voor je zoeken.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tuurlijk, mooi! Veel plooirokken in metallics momenteel.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ah daar zijn al foto's
Ik weet niet precies waar jullie enkels zitten maar deze rokken lijken me niet enkellang;)

To ik denk niet dat er zoiets is

Ik zag van de week iemand in een pretpark met nog zo'n lange rok en daarover een heel lange sjaal en ik dacht eerst dat ze een soort van nikab aanhad ;)
Hier nog een mode-nitwit:

Ik heb een jeans maxi rok maat 40. Eventueel een legging eronder als het echt koud wordt.

Een rok moet bij mij lekker zitten, maar niet te ouderwets.

Mode vind ik wel leuk om naar te kijken, maar ik koop niet snel iets.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
http://www.gurl.com/2014/ ... axi-skirt-for-any-season/

https://nl.pinterest.com/ ... -wear-a-maxi-skirt-dress/

https://www.babble.com/st ... ses-maxi-skirts-for-fall/

Gegarandeerd NIET gereformeerd!
Van net-a-porter, dus alle grote designers. Heeeel duur, maar geeft wel aan wat mode is en Zara en H&M volgen meestal razendsnel.

Isabel Marant

Chloe (kan natuurlijk prima panty bij)

Tom Ford

Tory Burch

Chloe

Saint Laurent (laarzen)

Sam Edelman (laarzen)

Stuart Weitzman (laarzen)

Idem

Aquazurra (laarzen)

quote:hiltje schreef op 20 september 2016 @ 21:40:

Van net-a-porter, dus alle grote designers. Heeeel duur, maar geeft wel aan wat mode is en Zara en H&M volgen meestal razendsnel.

Isabel Marant

[afbeelding]

Chloe (kan natuurlijk prima panty bij)

[afbeelding]

Tom Ford

[afbeelding]

Tory Burch

[afbeelding]

Chloe

[afbeelding]

Saint Laurent (laarzen)

[afbeelding]

Sam Edelman (laarzen)

[afbeelding]

Stuart Weitzman (laarzen)

[afbeelding]

Idem

[afbeelding]

Aquazurra (laarzen)

[afbeelding]En bedankt Hiltje :-@Nou wil ik dus die Chloe rok met die roezels. Waar heb je die gevonden?
Aan het typen...............
Aquazurra

Gianvitto Rossi

Chloe

Chloe

Stuart Weitzman

Burberry

Jimmy Choo

Saint Laurent

Stuart Weitzman

Saint Laurent

quote:beeertje schreef op 20 september 2016 @ 21:58:

[...]

En bedankt Hiltje :-@Nou wil ik dus die Chloe rok met die roezels. Waar heb je die gevonden?www.netaporter.com

Maar ik zou wachten tot Zara of Mango een look-a-like heeft.
Bedankt voor de tip, maar het gaat mij om het model. Ik maak hem zelf
Aan het typen...............
Ik heb trouwens zelf voor de komende winter drie leren/suède rokken aangeschaft (beetje overdreven, maar achja....marktplaats). Een strak gesneden donkerbruine suède, lang van achter en iets korter voor, een oranje suède wijde midi rok en een gladde zwarte leren midi rok.

Ik vind die lange rokken nml ook ideaal en met leer/suede heb je minder snel de retro look.

Beetje dit idee (al draag ik ze in de winter met dikke panty's en laarzen)

quote:beeertje schreef op 20 september 2016 @ 22:05:

Bedankt voor de tip, maar het gaat mij om het model. Ik maak hem zelf

Beter!!!

(tip: gewoon bestellen, betalen met creditcard, eenmaal binnen heel goed naar kijken en opmeten en de volgende dag retour zenden, je hebt je geld waarschijnlijk teruggestort voordat je creditcard is afgeschreven)
Pistol boots eronder en alles kan volgens mij.
oooh die Rode ... echt supermooi. Ik zit al een tijd te wachten op een echte mooie - maar dan wel betaalbare - wijdere midirok. Ik heb twee stretch kokerrok modellen en ik vind het een ideale lengte. De stretch vanwege het fietsen, of een wijd model dus.

en die blauwe overknees van Weizman zijn ook schitterend. Niet zo praktisch: suede, fietsen en kleine kinderen.
quote:hiltje schreef op 20 september 2016 @ 22:11:

[...]

Beter!!!

(tip: gewoon bestellen, betalen met creditcard, eenmaal binnen heel goed naar kijken en opmeten en de volgende dag retour zenden, je hebt je geld waarschijnlijk teruggestort voordat je creditcard is afgeschreven)Slim! Dat ga ik onthouden.
Nog eentje gevonden

Ik zal wel mode-nitwit zijn maar ik vind echt alle foto' s hier afschuwelijk. Op basis hiervan zou ik het houden op zomerexemplaren.
quote:RegretteRien schreef op 20 september 2016 @ 23:02:

Ik zal wel mode-nitwit zijn maar ik vind echt alle foto' s hier afschuwelijk. Op basis hiervan zou ik het houden op zomerexemplaren.

+1

Volgens mij heb ik precies één plaatje gezien waarbij ik dacht; mwah, dat gaat nog enigzins.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Hè verdorie. Die heb ik drie jaar geleden allemaal weggedaan als zijnde hopeloos ouderwets.

Ik heb alleen nog één zwarte suède tot bijna op de enkel waar ik niet meer in kan. Was een hele dure toen.

Zal ik hem op MP zetten? Kijken of Hiltje gaat bieden
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven