lange rok
dinsdag 20 september 2016 om 21:11
Deze mode-nitwit heeft hulp nodig.
In de zomer draag ik graag lange rokken (enkellang) in mooie prints en dunne stoffen. Nu zou ik in de winter ook wel lange rokken willen dragen, gewoon naar het werk enzo, maar die dunne gevallen kunnen dan natuurlijk niet. En bij winterse lange rokken denk ik al snel aan zwart en gereformeerd en dat is uiteraard niet de look die ik zoek.
Bestaat het wel, lange rokken in de winter, behalve dan voor bejaarden of streng gelovigen? Of zoek ik iets waarmee ik finaal de plank mis sla? En als het wel bestaat, kunnen jullie me dan voorbeelden/plaatjes/advies geven?
In de zomer draag ik graag lange rokken (enkellang) in mooie prints en dunne stoffen. Nu zou ik in de winter ook wel lange rokken willen dragen, gewoon naar het werk enzo, maar die dunne gevallen kunnen dan natuurlijk niet. En bij winterse lange rokken denk ik al snel aan zwart en gereformeerd en dat is uiteraard niet de look die ik zoek.
Bestaat het wel, lange rokken in de winter, behalve dan voor bejaarden of streng gelovigen? Of zoek ik iets waarmee ik finaal de plank mis sla? En als het wel bestaat, kunnen jullie me dan voorbeelden/plaatjes/advies geven?
dinsdag 20 september 2016 om 21:16
dinsdag 20 september 2016 om 21:21
dinsdag 20 september 2016 om 21:31
dinsdag 20 september 2016 om 21:35
http://www.gurl.com/2014/ ... axi-skirt-for-any-season/
https://nl.pinterest.com/ ... -wear-a-maxi-skirt-dress/
https://www.babble.com/st ... ses-maxi-skirts-for-fall/
Gegarandeerd NIET gereformeerd!
https://nl.pinterest.com/ ... -wear-a-maxi-skirt-dress/
https://www.babble.com/st ... ses-maxi-skirts-for-fall/
Gegarandeerd NIET gereformeerd!
dinsdag 20 september 2016 om 21:40
Van net-a-porter, dus alle grote designers. Heeeel duur, maar geeft wel aan wat mode is en Zara en H&M volgen meestal razendsnel.
Isabel Marant
Chloe (kan natuurlijk prima panty bij)
Tom Ford
Tory Burch
Chloe
Saint Laurent (laarzen)
Sam Edelman (laarzen)
Stuart Weitzman (laarzen)
Idem
Aquazurra (laarzen)
Isabel Marant
Tom Ford
Tory Burch
Chloe
Saint Laurent (laarzen)
Sam Edelman (laarzen)
Idem
Aquazurra (laarzen)
dinsdag 20 september 2016 om 21:58
quote:hiltje schreef op 20 september 2016 @ 21:40:
Van net-a-porter, dus alle grote designers. Heeeel duur, maar geeft wel aan wat mode is en Zara en H&M volgen meestal razendsnel.
Isabel Marant
[afbeelding]
[afbeelding]
Tom Ford
[afbeelding]
Tory Burch
[afbeelding]
Chloe
[afbeelding]
Saint Laurent (laarzen)
[afbeelding]
Sam Edelman (laarzen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Idem
[afbeelding]
Aquazurra (laarzen)
[afbeelding]En bedankt Hiltje :-@Nou wil ik dus die Chloe rok met die roezels. Waar heb je die gevonden?
Isabel Marant
[afbeelding]
[afbeelding]
Tom Ford
[afbeelding]
Tory Burch
[afbeelding]
Chloe
[afbeelding]
Saint Laurent (laarzen)
[afbeelding]
Sam Edelman (laarzen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Idem
[afbeelding]
Aquazurra (laarzen)
[afbeelding]En bedankt Hiltje :-@Nou wil ik dus die Chloe rok met die roezels. Waar heb je die gevonden?
Aan het typen...............
dinsdag 20 september 2016 om 22:02
quote:beeertje schreef op 20 september 2016 @ 21:58:
[...]
En bedankt Hiltje :-@Nou wil ik dus die Chloe rok met die roezels. Waar heb je die gevonden?www.netaporter.com
Maar ik zou wachten tot Zara of Mango een look-a-like heeft.
[...]
En bedankt Hiltje :-@Nou wil ik dus die Chloe rok met die roezels. Waar heb je die gevonden?www.netaporter.com
Maar ik zou wachten tot Zara of Mango een look-a-like heeft.
dinsdag 20 september 2016 om 22:09
Ik heb trouwens zelf voor de komende winter drie leren/suède rokken aangeschaft (beetje overdreven, maar achja....marktplaats). Een strak gesneden donkerbruine suède, lang van achter en iets korter voor, een oranje suède wijde midi rok en een gladde zwarte leren midi rok.
Ik vind die lange rokken nml ook ideaal en met leer/suede heb je minder snel de retro look.
Beetje dit idee (al draag ik ze in de winter met dikke panty's en laarzen)
Ik vind die lange rokken nml ook ideaal en met leer/suede heb je minder snel de retro look.
Beetje dit idee (al draag ik ze in de winter met dikke panty's en laarzen)
dinsdag 20 september 2016 om 22:11
quote:beeertje schreef op 20 september 2016 @ 22:05:
Bedankt voor de tip, maar het gaat mij om het model. Ik maak hem zelf
Beter!!!
(tip: gewoon bestellen, betalen met creditcard, eenmaal binnen heel goed naar kijken en opmeten en de volgende dag retour zenden, je hebt je geld waarschijnlijk teruggestort voordat je creditcard is afgeschreven)
Bedankt voor de tip, maar het gaat mij om het model. Ik maak hem zelf
Beter!!!
(tip: gewoon bestellen, betalen met creditcard, eenmaal binnen heel goed naar kijken en opmeten en de volgende dag retour zenden, je hebt je geld waarschijnlijk teruggestort voordat je creditcard is afgeschreven)
dinsdag 20 september 2016 om 22:25
oooh die Rode ... echt supermooi. Ik zit al een tijd te wachten op een echte mooie - maar dan wel betaalbare - wijdere midirok. Ik heb twee stretch kokerrok modellen en ik vind het een ideale lengte. De stretch vanwege het fietsen, of een wijd model dus.
en die blauwe overknees van Weizman zijn ook schitterend. Niet zo praktisch: suede, fietsen en kleine kinderen.
en die blauwe overknees van Weizman zijn ook schitterend. Niet zo praktisch: suede, fietsen en kleine kinderen.
dinsdag 20 september 2016 om 22:25
quote:hiltje schreef op 20 september 2016 @ 22:11:
[...]
Beter!!!
(tip: gewoon bestellen, betalen met creditcard, eenmaal binnen heel goed naar kijken en opmeten en de volgende dag retour zenden, je hebt je geld waarschijnlijk teruggestort voordat je creditcard is afgeschreven)Slim! Dat ga ik onthouden.
[...]
Beter!!!
(tip: gewoon bestellen, betalen met creditcard, eenmaal binnen heel goed naar kijken en opmeten en de volgende dag retour zenden, je hebt je geld waarschijnlijk teruggestort voordat je creditcard is afgeschreven)Slim! Dat ga ik onthouden.
dinsdag 20 september 2016 om 23:06
quote:RegretteRien schreef op 20 september 2016 @ 23:02:
Ik zal wel mode-nitwit zijn maar ik vind echt alle foto' s hier afschuwelijk. Op basis hiervan zou ik het houden op zomerexemplaren.
+1
Volgens mij heb ik precies één plaatje gezien waarbij ik dacht; mwah, dat gaat nog enigzins.
Ik zal wel mode-nitwit zijn maar ik vind echt alle foto' s hier afschuwelijk. Op basis hiervan zou ik het houden op zomerexemplaren.
+1
Volgens mij heb ik precies één plaatje gezien waarbij ik dacht; mwah, dat gaat nog enigzins.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 20 september 2016 om 23:15
Hè verdorie. Die heb ik drie jaar geleden allemaal weggedaan als zijnde hopeloos ouderwets.
Ik heb alleen nog één zwarte suède tot bijna op de enkel waar ik niet meer in kan. Was een hele dure toen.
Zal ik hem op MP zetten? Kijken of Hiltje gaat bieden
Ik heb alleen nog één zwarte suède tot bijna op de enkel waar ik niet meer in kan. Was een hele dure toen.
Zal ik hem op MP zetten? Kijken of Hiltje gaat bieden
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.