zwanger sinds juli 2016

21-08-2016 20:13 189 berichten
Het vervolg van zwanger (juli2016)

Het staat iedereen vrij om mee te schrijven met dit topic. Tabel kan aangepast worden door in te loggen. Fijne zwangerschap allemaal!

Nicknaam leeftijdenuitgerekendgeslachtbijzonderhedenZeeuwse27&3328-03-2017verrassing 26/9 controlePsviva26&2701-04-2017verrassing17/10 controleHappyMommy27&2722-03-2017meisje28-09 controle Little_Angel27&3307-03-2017meisje19-10 20 weken echoLaurenn28&2903-03-2017onbekend 15/9 controle Ice_Lady28&2826-03-2017onbekendMiss_Marie24&2523-03-2017onbekend 26-9 geslachtsbepaling, 31-10 20-weken echoKnyn24&3107-04-2017onbekendwhoopsadaisies30&3001-04-2017onbekend11/11 20wkn echo

Inloggegeven:

juli2016zwanger

zwanger2016
Alle reacties Link kopieren
Oeee wij weten nu wat het wordt!!!

We mochten vanavond terug en het was overduidelijk nu hahaha!

Ik heb een privé bericht gestuurd met mijn nummer!zou er graag bij willen.

En namen oww namen.... help....

Geen idee nog. Moet wel passen bij men dotje nu al natuurlijk hahaha
Dag dames!

Gisteren de termijn echo gehad... en het kleine ding was zo beweeglijk als wat. Alles was gelukkig goed. Ben morgen 12 weken.

Qua misselijkheid gaat het beter, ik voel me op dit moment goed maar het kan ook zo omslaan.

We kopen hier en daar wat rompertjes en kleine dingen, maar niet het grote spul.

We hebben het gisteren openbaar gemaakt. En dan bedoel ik niet via Facebook maar bellen of appen. Alleen maar leuke en positieve reacties. Wordt er opeens een stuk echter van... raar hoor.

Namen hebben we nog niet echt over gehad. Alsof dat nog wat van ons af staat. Zal vanzelf wel komen denk ik.

Is het normaal dat er zoveel echo's worden gehouden? Ik heb met 8 weken een echo gehad 12w en over 4 weken weer 1.
Knyne meestal na de 12 weken krijg je de 20 em erna niks meer.

Voor degene die het willen weten.. we krijgen een 2de meid
Knyn wat leuk die reacties, ik geniet er nog steeds van dat iedereen het zo leuk vindt voor ons . En happymommy gefeliciteerd met jullie 2e meid!

Echos: heb er 2 gehad, bij ongeveer 8 en 10 weken. Hangt echt van de praktijk af blijkbaar. Eerstvolgende is ook pas 20 weken, maar rond 15 weken wel nog controle (bloeddruk en hartslag). En na de 20 weken echo nog een extra echo (3D volgens mij!) omdat we meedoen aan een onderzoek over hersenontwikkeling (verloskunde praktijk deelde folders uit hiervan, onderzoek loopt via een universiteit).

Namen: vooral voor jongensnamen zitten we nog niet echt op een lijn, dus we zien nog wel, haha.
happiness = reality - expectations
Verschilt idd per praktijk.

Wij hebben er 4 gehad. Bij 7 weken bij de intake, bij 10 ivm bruiloft week erna. Dat moest termijn echo zijn maar bleek te vroeg te zijn. Vervolgens bij 12 weken alsnog termijnecho en nog eentje ivm combinatie test. Nu alleen nog de 20w echo.

En ja de reacties van het vertellen blijven je echt bij! Zo leuk
hey dames hoe is het? Hier gaat alles z'n gangetje. Ik ben nu zo'n 13 weken en er is nog niet echt iets te zien, ben ook nog niet aangekomen. Ik zie zelf wel een kleine bolling vlak boven de schaamstreek maar dat is voor anderen nog niet te zien denk ik. Is het bij jullie al zichtbaar?
Hee whoops!

Het is hier een beetje stil maar dat komt omdat wij in een app groepje zitten, dus mocht je ook interesse hebben?!

Met mij gaat het nu ook goed, vorige week 11 dagen in Griekenland gezeten en toen voelde ik me een stuk minder fijn. Eten was een drama, alles stond me tegen. Nu ik weer thuis ben gaat dat stukken beter gelukkig.

Qua buik kun je in de avond het echt wel zien bij mij, dan is mijn buik best opgezet. Overdag valt het nog wel mee vind ik zelf.. vk zei afgelopen maandag dat de kans erin zit dat ik nu lekker ga groeien!
oh ja ik was het app groepje een beetje vergeten . Dat wordt voor mij een beetje te persoonlijk, maar ik kom wel af en toe hier vragen hoe het met jullie gaat . Ik heb 's avonds ook wel een opgezette buik (maar dat had ik voor de zwangerschap ook al ). Wel balen dat je je op vakantie zo slecht voelde Zeeuwse. Fijn dat het beter gaat nu.
Hey dames, gelukkig nieuwjaar! Ik wens iedereen een gezonde verdere zwangerschap en een gezond kindje!

Hoe gaat het nu met jullie?
Jij ook de beste wensen!

Hier gaat alles redelijk goed, wel wat last van mijn bekken als ik teveel doe. Morgen 28 weken alweer, tijd vliegt voorbij!

En hoe is het met jou??
Hee Whoops! Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst! Met een prachtige baby straks in maart/april

Hier gaat alles goed! Nog 5 weken werken en dan gewoon alweer verlof... Gaat zoo snel de babykamer is een heel end klaar en de meeste spullen zijn nu wel gekocht dus wat mij betreft mag het snel maart zijn!

En hoe is het met jou? Ook zo'n lekker druk kindje of valt het mee?
Het gaat inderdaad snel! Hier alles goed gelukkig, 27 weken, verlof over 2 maanden, vanaf begin maart. Kindje is soms best druk, heerlijk dat getrappel / gerollebol / wat er ook beweegt . Verder hebben we een kinderwagen en kamer uitgezocht, nu nog wat kleine dingen aanschaffen, en we wachten op een aanbod van een kdv. Een naam hebben we ook al! Doen jullie trouwens nog een 'pufcursus' of zoiets?
Fijn dat alles goed gaat! haha heerlijk gevoel hee om die kleine te voelen bewegen.. K vind t zo bijzonder dat er gwn een leventje in je buik groeit!

Hier hebben we de meeste spullen wel in huis.. Nog een paar kleine dingetjes! Volgende week komen ze van de kraamzorg langs dus k ben benieuwd of k alles goed in huis heb en wat ze te melden hebben!

Hier hebben we de naam ook al.. Toch wel fijn om er gwn uit te zijn hee haha!

Ik ga elke week naar zwangerschapsgym.. Dit is bij een bekkentherapeut en k heb er al veel aan gehad! Doe jij ook nog zoiets of vind je dat maar niks? en ga je nog een pretecho doen of heb je die al gehad?
Hier komt ook van de week de kraamzorg voor de intake. We hebben nog niet alles in huis, wel de kinderwagen en wat kleertjes, maar de meubels worden pas eind van de maand geleverd, kraampakket is als het goed is onderweg, en dan nog wat laatste dingen van de baby-uitzet. En een naam hebben we ook .

Verder doe ik yoga voor zwangeren, heerlijk ontspannend en ook goede oefeningen voor rug, bekkenbodem, billen etc. Komende week is er nog een.gewone controle, de week erna een echo, leuk om het kindje weer te horen en te zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven