Gezondheid alle pijlers

pijnlijke huid zonder 'reden'

08-02-2009 22:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje een vreemde titel maar ik wist het niet ander samen te vatten

Elke keer wanneer mijn weerstand daalt (dus als ik tegen ziek zijn aanhang; echt ziek word ik nooit) gaat mijn huid zeer doen. Ik vind het gevoel moeilijk te beschrijven; echt pijn is het namelijk niet, en toch ook weer wel. Aanrakingen verdraag ik niet/nauwelijks; kleding is dan een drama en in bed liggen of op de bank zitten idem. Zelfs huid contact met mijzelf (bv benen tegen elkaar oid) is echt een rot gevoel. Wanneer ik kippenvel krijg is het als of er door elk lichaamshaartje een naald naar binnenkomt (en dat doet dus wel echt zeer!)

Ik heb er nooit bij stil gestaan; dacht dat t wel gewoon was; maar eigenlijk kom ik langzaam aan tot de conclusie dat niemand het heeft of iemand kent die het heeft. Ik ben druk aan de google geweest maar kan er niks zinnigs over vinden; ik vraag geen doktersadvies; daar is de HA voor; maar misschien is er iemand die het (her)kent?
Even een schopje voor dit topic.

Heb sinds een paar dagen een pijnlijke huid op mijn armen, ter hoogte van mijn triceps. Dacht eerst dat het spierpijn was, maar het houdt maar aan. Het doet al pijn als mijn armen het dekbed aanraken of als ik iets met lange mouwen aan heb. Zit nu ook in mijn hemd. Het voelt alsof er iets heel hard heeft langs geschuurd, maar er is niets bijzonders te zien.

Wat een vreemd fenomeen. Ik ben kerngezond, heb werkelijk in geen tien jaar echte griep gehad en verder zijn er ook geen bijzonderheden.

Het is zomaar ontstaan, dus zal ook zomaar weer verdwijnen, hoop ik.
Ik heb het ook. Heel vreemd. Op mijn arm, iets boven de elleboog, op mijn hand een plek en lijkt ook wat hoger op de arm. Het breid zich iets uit. Zo raar. Naast iets droge huid zie ik er niets van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven