Minnaar
dinsdag 16 december 2008 om 14:06
Kobiaatje: ik denk dat we allemaal aan de andere kant staan. Misschien kan je beter je verhaal kwijt op de relatie topic? Veel sterkte.
Jammer Geheim.
Ik weet niet waarom ik het geiler vind bij hem thuis. Andere omgeving. Geen idee eigenlijk.
Geven jullie elkaar wel eens kadootjes? Verjaardag/kerst?
Jammer Geheim.
Ik weet niet waarom ik het geiler vind bij hem thuis. Andere omgeving. Geen idee eigenlijk.
Geven jullie elkaar wel eens kadootjes? Verjaardag/kerst?
dinsdag 16 december 2008 om 18:38
Sorry ik reageer niet zoveel hier maar lees alles lekker mee. Een maandje terug heb ik me voorgesteld hier. Maar dat terzijde ik wilde even reageren op de kadootjes.
Ik heb voor mijn verjaardag van SV een lingeriesetje gekregen. Ik heb toen thuis gezegd dat ik het gewoon zelf gekocht had toen ik in de stad was! Voor de rest geen andere kadootjes, ik heb hem ook niks gegeven. Is idd best lastig uitleggen thuis!
Ik heb voor mijn verjaardag van SV een lingeriesetje gekregen. Ik heb toen thuis gezegd dat ik het gewoon zelf gekocht had toen ik in de stad was! Voor de rest geen andere kadootjes, ik heb hem ook niks gegeven. Is idd best lastig uitleggen thuis!
dinsdag 16 december 2008 om 22:40
woensdag 17 december 2008 om 12:22
Kadootjes lijkt me niet zo handig als één van de twee of beide gebonden is/zijn. Wat ik wel gedaan heb is vragen wat voor lingerie hij mooi vindt toen ik nieuwe ging kopen.
Hij is net geweest, lingerie is goedgekeurd
Hij is net geweest, lingerie is goedgekeurd
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 17-12-2008 12:50
Reden: Spelvoutje ;-)
Reden: Spelvoutje ;-)
% gewijzigd

woensdag 17 december 2008 om 16:41
quote:geheim1972 schreef op 16 december 2008 @ 22:40:
Wat ik wel raar vind is dat hij nog steeds een aansteker heeft liggen die hij ooit van mij gehad heeft. Gewoon zo'n wegwerpding, hij is allang leeg. Maar hij gooit hem maar niet weg.Nou zeg Geheim! Dat vriendje van je heeft vast ergens een roosmantische inborst... Wel een verrassing hoor .
Wat ik wel raar vind is dat hij nog steeds een aansteker heeft liggen die hij ooit van mij gehad heeft. Gewoon zo'n wegwerpding, hij is allang leeg. Maar hij gooit hem maar niet weg.Nou zeg Geheim! Dat vriendje van je heeft vast ergens een roosmantische inborst... Wel een verrassing hoor .
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.