even zeuren...

24-09-2016 17:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik spuug de hele dag, en heb ontzettende indaling weeën..

Over het maagzuur maar te zwijgen, en de jeuk over m'n hele lichaam

Kleine jongen moet nog even blijven zitten want donderdag ben ik pas 37 weken!
37 weken is prima hoor
Ooo rot zeg!

Tuurlijk mag je erover zeuren. Heel begrijpelijk. Heel veel sterkte.

Ik ben pas 11 weken, maar geef zoveel over dat ik niet meer normaal kan functioneren. Sta ervoor onder controle. Hoop echt niet dat dit de gehele zwangerschap zo blijft. Ben radeloos.
Ja dat vinden wij ook... Haha, we kunnen niet wachten! Paar dagen te vroeg maakt ook niet zo heel veel uit denk ik
Oh, de jeuk, herkenbaar! Ik ben morgen 36 weken, maar ik begin het ook zat te raken. Elke dag lijkt het wel zwaarder te worden.
quote:Xervy schreef op 24 september 2016 @ 17:18:

Ooo rot zeg!

Tuurlijk mag je erover zeuren. Heel begrijpelijk. Heel veel sterkte.

Ik ben pas 11 weken, maar geef zoveel over dat ik niet meer normaal kan functioneren. Sta ervoor onder controle. Hoop echt niet dat dit de gehele zwangerschap zo blijft. Ben radeloos.Ik wil je niet 'bang' maken... Ik heb dus de gehele zwangerschap gespuugd! Ik ben dood op... Loop nu ook extra bij de vk omdat mijn buik en baby niet meer zo snel groeide
Overdie jeuk zou ik wel even de vk bellen
quote:fiona2012 schreef op 24 september 2016 @ 17:20:

Oh, de jeuk, herkenbaar! Ik ben morgen 36 weken, maar ik begin het ook zat te raken. Elke dag lijkt het wel zwaarder te worden.Succes!! Ja het is echt verschrikkelijk.. Krab me helemaal open!
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 17:19:

Ja dat vinden wij ook... Haha, we kunnen niet wachten! Paar dagen te vroeg maakt ook niet zo heel veel uit denk ik Precies. Probeer het positieve er van in te zien. Baby is al aan het indalen dus heeft zin om eruit te komen
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 17:22:

[...]

Succes!! Ja het is echt verschrikkelijk.. Krab me helemaal open! Oh, zo erg is het gelukkig bij mij niet, ik heb vooral veel jeuk op mijn buik (maar dat lijkt me logisch door het groeien). Vervelend die misselijkheid! Ik heb het ook erg gehad in het begin, maar na de 25 weken was het bij mij voorbij. Nu weer bij vlagen misselijk vanwege de karatetrappen in mijn maag.
quote:Star schreef op 24 september 2016 @ 17:24:

[...]

Precies. Probeer het positieve er van in te zien. Baby is al aan het indalen dus heeft zin om eruit te komen

Ja gelukkig! Alleen het is zo beroerd dat ik onwijs aan het spugen ben en tijdens het spugen pies ik in m'n broek...

39.3w hier en spuug ook al de gehele zwangerschap, ziekenhuis opnames ivm uitdroging etc... Dus snap heel goed dat je t zat bent... Ik ook!!!!! Succes hopelijk komt die van jou wel met 37 weken!!!!
quote:hoppala schreef op 24 september 2016 @ 17:21:

Overdie jeuk zou ik wel even de vk bellenJa je heb gelijk! Heb het ook in m'n handpalmen en onder m'n voeten..
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 17:27:

[...]

Ja gelukkig! Alleen het is zo beroerd dat ik onwijs aan het spugen ben en tijdens het spugen pies ik in m'n broek...

O da's knap ruk. Snap dat je het zat bent.
quote:Lys__ schreef op 24 september 2016 @ 17:29:

39.3w hier en spuug ook al de gehele zwangerschap, ziekenhuis opnames ivm uitdroging etc... Dus snap heel goed dat je t zat bent... Ik ook!!!!! Succes hopelijk komt die van jou wel met 37 weken!!!!Ohh succes!! Onze 1e zoon kwam met 39.2... Heb je ook zo ontzettend dorst? Het liefste drink ik een hele fles water leeg.. Maar dan komt het zo weer omhoog
Laat je man vanavond nog omeprazol halen. Kan je tegenwoordig zonder recept krijgen. Iedere dag een tablet en dan ben je volledig van het maagzuur af!

Voor de rest inderdaad even de verloskundige bellen. Veel succes
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 17:29:

[...]

Ja je heb gelijk! Heb het ook in m'n handpalmen en onder m'n voeten..Bellen dus.
quote:frambloosje schreef op 24 september 2016 @ 17:34:

Laat je man vanavond nog omeprazol halen. Kan je tegenwoordig zonder recept krijgen. Iedere dag een tablet en dan ben je volledig van het maagzuur af!

Voor de rest inderdaad even de verloskundige bellen. Veel succesBedankt voor je tip! Helaas heb ik ze al in huis liggen, ik word door die pillen nog misselijker! echt een drama....
Met zoveel jeuk, moet je je bloedwaarden laten checken...
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 17:29:

[...]

Ja je heb gelijk! Heb het ook in m'n handpalmen en onder m'n voeten..

Ik wil er niet teveel over uitwijden maar bel dan alsjeblieft vandaag nog en laat je bloed onderzoeken. Dit is een verschijnsel waar je niet mee wilt blijven lopen zonder zeker te weten dat alles goed met je gaat.

Succes verder nog even met de laatste loodjes. Je zeurt ook niet hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Voor je het weet heb je je kleine mannetje/meisje in je armen.
Misschien heb je het al geprobeerd, maar wat dikke zuivel zoals bijvoorbeeld vanillevla wil nog wel eens helpen bij maagzuur.
Well behaved women rarely make history.
Idd jeuk onder voeten en in handen. Onmiddelijk vk bellen!

Hebben ze bij ons meteen aangegeven als meteen-bellen-moment!
http://www.estherkaper.nl ... -zwangerschapscholestase/

Zeker even bellen, hoeft natuurlijk niks te zijn, maar liever het zekere voor het onzekere!
Ik heb het net opgezocht, ik ga zo bellen! Bij ons heeft de vk geen info over de jeuk gegeven... Ik had het trouwens ook met m'n 1e zwangerschap! Stom zeg dat ze bij ons deze info niet geven...

Ja boerenvla helpt gelukkig wel! En af en toe een glas melk houd de boel wel 'koel' alleen vandaag pff.... Alsof ik in de fik sta! Het begon vannacht al
Jeetje, sterkte joh... ik hoop dat je zoontje/dochtertje snel geboren mag worden. voor jullie allebei beter misschien.

Heb je iets van koelzalf voor je huid? Gebruik ik als ik een netelroos aanval krijg en dat wil nog wel wat verkoelen.

Succes en sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven