even zeuren...

24-09-2016 17:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik spuug de hele dag, en heb ontzettende indaling weeën..

Over het maagzuur maar te zwijgen, en de jeuk over m'n hele lichaam

Kleine jongen moet nog even blijven zitten want donderdag ben ik pas 37 weken!
Hoi meiden! Ik heb net gebeld, ik moet morgen terug bellen voor bloedprikken! Hartstikke bedankt... Ik wist niet dat het 'erg' was! Ik ga nu menthol poeder gebruiken...
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 19:07:

Hoi meiden! Ik heb net gebeld, ik moet morgen terug bellen voor bloedprikken! Hartstikke bedankt... Ik wist niet dat het 'erg' was! Ik ga nu menthol poeder gebruiken...Goed dat je meteen even hebt gebeld! Zonder je ongerust te willen maken wil ik je toch adviseren om extra alert zijn op de bewegingen van je baby en even goed in de gaten te houden dat de uitslag niet te lang op zich laat wachten. Sterkte met de jeuk. Hopelijk verzacht de menthol poeder een beetje.
Oh, ik lees nu dat je morgen pas kan terug bellen voor het bloed prikken. Dat betekent dat je maandag pas kan gaan prikken? Met deze termijn en deze hoeveelheid jeuk vind ik dat persoonlijk onverantwoord. Ik adviseer je om aan te dringen op een spoed lab om cholestaseuit te kunnen sluiten. Ik zou er persoonlijk op staan dat ze vandaag nog gaan kijken en anders uiterlijk morgen.
quote:saintjeisanoniem schreef op 24 september 2016 @ 19:20:

Oh, ik lees nu dat je morgen pas kan terug bellen voor het bloed prikken. Dat betekent dat je maandag pas kan gaan prikken? Met deze termijn en deze hoeveelheid jeuk vind ik dat persoonlijk onverantwoord. Ik adviseer je om aan te dringen op een spoed lab om cholestaseuit te kunnen sluiten. Ik zou er persoonlijk op staan dat ze vandaag nog gaan kijken en anders uiterlijk morgen.Morgen ochtend moet ik bellen, en dan worden we waarschijnlijk naar het ziekenhuis gestuurd om daar bloed te laten prikken... Ik zal er op letten! Hij is gelukkig nog erg 'druk'
quote:bettyboef schreef op 24 september 2016 @ 18:38:

http://www.estherkaper.nl ... -zwangerschapscholestase/

Zeker even bellen, hoeft natuurlijk niks te zijn, maar liever het zekere voor het onzekere!Direct bellen! Niet om je bang te maken maar dit heb ik ook gehad. Is gelukkig goed afgelopen uiteindelijk. Bellen !
quote:binkie schreef op 24 september 2016 @ 19:33:

[...]

Direct bellen! Niet om je bang te maken maar dit heb ik ook gehad. Is gelukkig goed afgelopen uiteindelijk. Bellen !Zou je me wat meer in informatie/ervaring kunnen delen? Ik ben erg geschrokken...
De link die hiervoor gegeven is verwoordt mijn verhaal ook.

Heb je die gelezen?

Ik moest bij jeuk ook meteen bellen en werd direct opgenomen en gehouden en geopereerd met 36.5. Wat de anderen al schrijven ben je al37 weken dus ik snap niet dat ze he tot maandag laten lopen voor er bloed geprikt wordt.

Dat je baby nog druk is is een goed teken , mar toch zou ik cholestase uit willen laten sluiten.

Ik wil je echt niet bang maken, bij mij kwam het ook goed. Ik voelde me zelfs een beetje voor gek zitten toen ik belde met jeuk en knalrode voetzolen.
quote:huisjenr16 schreef op 24 september 2016 @ 17:31:

[...]

Ohh succes!! Onze 1e zoon kwam met 39.2... Heb je ook zo ontzettend dorst? Het liefste drink ik een hele fles water leeg.. Maar dan komt het zo weer omhoog Nee totaal niet, alleen maar misselijk helaas de hele dag..... Succes!
Huisjenr16 heb je nog gebeld? Of wacht je het tot vandaag af?
Ik ben ook wel benieuwd.
Hi To, hoe is het nu met je? Heb je nog contact met je verloskundige gehad?
Hoi meiden! Ik heb maandag meteen bloed laten prikken... En ik werd net gebeld voor de uitslag! Het is inderdaad zwangerschapscholestase, morgen om 10 uur moet ik het geboorte huis bellen.. We krijgen morgen een hele uitgebreide echo en hart scan. Daarna een lang gesprek met de gynaecoloog en dan horen we of ik medicijnen krijg of ingeleid wordt! Heel spannend allemaal, we gaan nu alvast oppas regelen voor onze peuter. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het attenderen!! Het liefste wil ik jullie allemaal een bloemetje of kaartje sturen.... Adres kun je naar me sturen privé
Wat goed dat je zo adequaat gereageerd hebt!

Wel een spannende tijd zo voor je, maar het zal vast goedkomen.

Succes met de echo en je bevalling! Heel fijn dat je nog een update komt geven!
Heel goed gedaan ! Het was zo herkenbaar voor mij. Vooral dat spugen en paar dagen later de jeuk en rode voetztolen.

Het komt goed hoor ! Ze gaan je nu goed in de gaten houden.

Heb geprobeerd je pb te sturen maar dat lukt niet.
Lieve TO,

Wat heb je ontzettend goed gehandeld. Ik was best even bezorgd om je vandaag. Fijn om te lezen dat het goed gaat en er nu zo adequaat word gehandeld.

Mag ik je een advies geven? Ik weet dat je een goed gesprek zult hebben met de gynaecoloog en deze ook medicijnen voor kan schrijven. Maar je bent al 37 weken zwanger en dit is een prima termijn om te bevallen. Ik ben geen gynaecoloog en ik wil ook zeker niet voor mijn beurt spreken of heel erg pushen op iets waarvan de keuze nog altijd aan jou is. Maar geloof me alsjeblieft wanneer ik zeg dat dit ook verkeerd kan gaan wanneer er te lang mee word gewacht. Iets wat ik helaas van heel dichtbij, veel te dichtbij, heb meegemaakt. Ik vind het heel erg fijn voor je dat ze er meteen over met je in gesprek gaan en onthoud gewoon ook heel goed dat jij hier ook echt een stem in hebt. Samen met je partner en gynaecoloog zullen jullie dan vast een heel goed besluit nemen.

Heel veel sterkte en succes. En als ik niks meer van je lees dan wens ik je heel veel geluk tijdens de eerste momenten met jullie kleine wondertje. Ik geloof dat ik ergens las dat je al moeder bent dus dan hoef ik je niet meer uit te leggen wat voor een prachtig gevoel dat is.

Succes, zet hem op en geniet!

Liefs,

Saintje
Veel succes vandaag TO! Dat er maar veel verstandige beslissingen mogen worden genomen!
Hallo To,

Hoe gaat het nu met je?

Liefs,

Saintje
Ben ook benieuwd... toi toi toi
Hier nog een. Ik schat in dat je opgenomen bent of zelfs al bevallen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven