Minnaar
vrijdag 19 december 2008 om 01:06
quote:Belgenmoppie schreef op 19 december 2008 @ 00:54:
Ik heb ook zo lang vrij, hahaha.
En we zullen 's zien, wie wie sufneukt.
nou ik ben benieuwd hoeveel tijd je dan nog hebt voor andere dingen... als je niet veel gewend bent krijg je na een dag of 4 wel weer tijd om te shoppen e.d. uit de catalogus dan want lopen zal ietsie pietsie ongemakkelijk worden..
het was het laatste huis aan de rechterkant van de straat he?
Ik heb ook zo lang vrij, hahaha.
En we zullen 's zien, wie wie sufneukt.
nou ik ben benieuwd hoeveel tijd je dan nog hebt voor andere dingen... als je niet veel gewend bent krijg je na een dag of 4 wel weer tijd om te shoppen e.d. uit de catalogus dan want lopen zal ietsie pietsie ongemakkelijk worden..
het was het laatste huis aan de rechterkant van de straat he?
vrijdag 19 december 2008 om 03:45
quote:Belgenmoppie schreef op 18 december 2008 @ 23:57:
Ja Buster dat begrijp ik wel.
Maar elke situatie is anders.
Ik heb geleerd dat ik sexueel gezien erg egoïstisch ben.
Ik had dit voorjaar een kleine collectie sv-tjes en ik vond dat allemaal even leuk ; uiteindelijk is dat gestopt wegens echt wel té oppervlakkig.
Om nadien een sv te hebben die ook heel wat achter de hand heeft, én dan wil BM aandacht natuurlijk want ik zal godverdomme toch wel de lekkerste wezen natuurlijk. wil BM eens stoppen om in bedekte termen over mij te praten aub
Ja Buster dat begrijp ik wel.
Maar elke situatie is anders.
Ik heb geleerd dat ik sexueel gezien erg egoïstisch ben.
Ik had dit voorjaar een kleine collectie sv-tjes en ik vond dat allemaal even leuk ; uiteindelijk is dat gestopt wegens echt wel té oppervlakkig.
Om nadien een sv te hebben die ook heel wat achter de hand heeft, én dan wil BM aandacht natuurlijk want ik zal godverdomme toch wel de lekkerste wezen natuurlijk. wil BM eens stoppen om in bedekte termen over mij te praten aub
vrijdag 19 december 2008 om 10:11
vrijdag 19 december 2008 om 11:45
Alina, spannend hoor, vooral omdat je nu al weet dat het alleen om de sex gaat gaan, met een (nu nog) onbekende. Hm, kan saaiere dates bedenken .. Laat je weten hoe het was?
Hier saai, sv gaat vandaag week weg met zijn familie, ik hunkerend thuis. Wordt pas in het nieuwe jaar dat er weer wat gaat gebeuren. Had gisteravond zeer stout mailtje naar 'm gestuurd, zo spannend.. hij reageert niet eens... Zucht. Mannen..
Hier saai, sv gaat vandaag week weg met zijn familie, ik hunkerend thuis. Wordt pas in het nieuwe jaar dat er weer wat gaat gebeuren. Had gisteravond zeer stout mailtje naar 'm gestuurd, zo spannend.. hij reageert niet eens... Zucht. Mannen..
vrijdag 19 december 2008 om 13:07
vrijdag 19 december 2008 om 14:59
Ik heb er lang over getwijfeld of ik dit wel op het forum kwijt wilde. Ik heb besloten het toch te vertellen. Ik weet niet of dit de juiste plek is om het te doen, maar dit is toch een beetje "mijn" topic, vandaar toch maar hier.
Mijn man en ik hebben vorige week besloten uit elkaar te gaan.
Je kan niet jaren dezelfde discussie voeren over wat er beter moet en hoe dan, zonder dat er ooit iets verandert.
Na de eerste paniek die deze beslissing met zich meebracht, voel ik me nu wel goed eigenlijk, er komt rust met het doorhakken van de knoop. Mijn man en ik zijn nog steeds erg goede vrienden.
Hij is zelfs mijn beste vriend, als je daarvan nog kunt spreken als je zo'n stuk van je leven geheim houdt.
Tegelijkertijd zit hem in die vriendschap het probleem. We leven als vrienden, als broer en zus.
Er is nooit meer spanning, verlangen, dat soort dingen.
Ik heb hem gezegd dat ik het gevoel heb dat ik mijn hele leven bij hem kan blijven en dan redelijk tevreden zijn.
Ik wil niet redelijk tevreden zijn. Ik wil meer. Mijn man is het met me eens. Gelukkig.
Ik heb het sv nog niet vertelt, ik wil niet dat hij hier een factor in is.
Ik heb vaak het gevoel dat ik veel te ver ben gegaan met mijn sv, met het forum, met de contacten achter de schermen.
Ik kan iedereen en alles eruitgooien, en het nog eens proberen met mijn man.
Maar ergens in het laatste jaar is er iets wezelijks veranderd in mij, daar kom ik niet meer van terug.
Ik geloof ook niet dat ik dat nog wil....
Ik weet niet zo goed hoe het nu verder moet, maar de kogel is door de kerk.
Ik red het wel, ik zal wel moeten.
Mijn man en ik hebben vorige week besloten uit elkaar te gaan.
Je kan niet jaren dezelfde discussie voeren over wat er beter moet en hoe dan, zonder dat er ooit iets verandert.
Na de eerste paniek die deze beslissing met zich meebracht, voel ik me nu wel goed eigenlijk, er komt rust met het doorhakken van de knoop. Mijn man en ik zijn nog steeds erg goede vrienden.
Hij is zelfs mijn beste vriend, als je daarvan nog kunt spreken als je zo'n stuk van je leven geheim houdt.
Tegelijkertijd zit hem in die vriendschap het probleem. We leven als vrienden, als broer en zus.
Er is nooit meer spanning, verlangen, dat soort dingen.
Ik heb hem gezegd dat ik het gevoel heb dat ik mijn hele leven bij hem kan blijven en dan redelijk tevreden zijn.
Ik wil niet redelijk tevreden zijn. Ik wil meer. Mijn man is het met me eens. Gelukkig.
Ik heb het sv nog niet vertelt, ik wil niet dat hij hier een factor in is.
Ik heb vaak het gevoel dat ik veel te ver ben gegaan met mijn sv, met het forum, met de contacten achter de schermen.
Ik kan iedereen en alles eruitgooien, en het nog eens proberen met mijn man.
Maar ergens in het laatste jaar is er iets wezelijks veranderd in mij, daar kom ik niet meer van terug.
Ik geloof ook niet dat ik dat nog wil....
Ik weet niet zo goed hoe het nu verder moet, maar de kogel is door de kerk.
Ik red het wel, ik zal wel moeten.
vrijdag 19 december 2008 om 15:19
Soms is het beter en blijkbaar is dat bij jullie nu ook zo.
Er zal best een moeilijke weg volgen maar wat je ervoor terug gaat krijgen is als het goed is meer waard dan wat je achterlaat. (is mijn ervaring)
Goede beslissing om sv hier niet in te betrekken. Toen ik er zo voor stond als jij nu heb ik dat ook niet gedaan, heb afstand genomen zelfs, een maand of drie geen contact gehad. Hij had er niets mee te maken en ik wilde op geen enkele mogelijke manier ook dat hij dat zou denken.
Mijn sv stond los van mijn huwelijk en ook van mijn scheiding.
Sterkte!
vrijdag 19 december 2008 om 15:49
Sterkte geheim!
Heb net de kennismakingsdate achter de rug. Geen vonken oid wel goed kunnen verwoorden wat we zoeken en elkaar daarin kunnen vinden. Niets gebeurd maar wel afgesproken om alles even te laten bezinken en om contact te houden. Eigenlijk ook een heel vreemd iets natuurlijk om op zoek te gaan naar een sv. Ik ben daarin al iets verder dan hij, hij moet zijn weg daarin duidelijk nog vinden.
Heb net de kennismakingsdate achter de rug. Geen vonken oid wel goed kunnen verwoorden wat we zoeken en elkaar daarin kunnen vinden. Niets gebeurd maar wel afgesproken om alles even te laten bezinken en om contact te houden. Eigenlijk ook een heel vreemd iets natuurlijk om op zoek te gaan naar een sv. Ik ben daarin al iets verder dan hij, hij moet zijn weg daarin duidelijk nog vinden.
vrijdag 19 december 2008 om 16:07
vrijdag 19 december 2008 om 18:48
Geheim, veel sterkte. Dapper dat je het hier opschrijft. Zou idd ook even afstand van sv nemen, tot alles geregeld is. Zou erg mooi zijn als je vrienden kan blijven met je man, maar inderdad.. hij weet de helft niet. Hoeft-ie ook niet te weten hoor, mijn inziens.. Maar misschien als alles bezonken is en je al uit elkaar bent, kun je hem wel 'nieuwe' ontwikkelingen vertellen oid en wordt het allemaal wat 'eerlijker'. Voelt misschien wat prettiger. Als je begrijpt wat ik bedoel.
vrijdag 19 december 2008 om 23:33
Ik zou nu veel willen zeggen, maar kan dat niet omwille van privé-gedoe en zo.
Geheim, ik vind jouw beslissing niet heldhaftig, echter wel juist.
Fouten maken, struisvogelpolitiek, doden reanimeren. Het haalt niks uit, het brengt alleen maar frustratie.
Ik wens je alleszins veel sterkte en hoop dat je op begrip van je sv kan rekenen, want tussen de stoere regels en sarcastenhumor blijven we vrouwen en weten we maar al te goed dat een warmgelopen hart niets of niemand kan bedonderen.
Veel liefs. xxx
Geheim, ik vind jouw beslissing niet heldhaftig, echter wel juist.
Fouten maken, struisvogelpolitiek, doden reanimeren. Het haalt niks uit, het brengt alleen maar frustratie.
Ik wens je alleszins veel sterkte en hoop dat je op begrip van je sv kan rekenen, want tussen de stoere regels en sarcastenhumor blijven we vrouwen en weten we maar al te goed dat een warmgelopen hart niets of niemand kan bedonderen.
Veel liefs. xxx
zaterdag 20 december 2008 om 05:11
Geheim, ik heb je relaas gelezen en nog es gelezen ..ik kan alleen maar zeggen dat elke beslissing een keuze is. Je hebt nu de keuze gemaakt om je leven separaat van je man te leven.
Zolang je daar werkelijk achter staat ( en ik denk van wel) zal je het geluk verder nastreven en wie weet uiteindelijk vinden.
Ook ik heb diezelfde beslissing een paar maanden geleden genomen om niet te accepteren dat een "redelijke relatie" voor mij goed genoeg is.
Er is meer in het leven dan als broer en zus te leven.
Ik begrijp dat dat niet het uitgangspunt is waar je mee gestart bent in je huwelijk.
Maar mensen veranderen, dingen gebeuren, situaties doen zich voor... het heeft allemaal te maken met de keuzes die je nu gemaakt hebt.
Ik wens je een boel sterkte en vooral wijsheid!!
Zolang je daar werkelijk achter staat ( en ik denk van wel) zal je het geluk verder nastreven en wie weet uiteindelijk vinden.
Ook ik heb diezelfde beslissing een paar maanden geleden genomen om niet te accepteren dat een "redelijke relatie" voor mij goed genoeg is.
Er is meer in het leven dan als broer en zus te leven.
Ik begrijp dat dat niet het uitgangspunt is waar je mee gestart bent in je huwelijk.
Maar mensen veranderen, dingen gebeuren, situaties doen zich voor... het heeft allemaal te maken met de keuzes die je nu gemaakt hebt.
Ik wens je een boel sterkte en vooral wijsheid!!
zaterdag 20 december 2008 om 10:07
Lieve geheim, als de keuze ingegeven is door het leven als broer en zus, dat er van een huwelijk in de ware vorm geen sprake meer is, dan is het een juiste keuze geweest.
maar als de keuze te maken heeft met je sv, als je keuze door / voor hem is gemaakt, dan loop je regelrecht in een hel.
en is het de domste fout die je ooit in je leven hebt gemaakt
maar als de keuze te maken heeft met je sv, als je keuze door / voor hem is gemaakt, dan loop je regelrecht in een hel.
en is het de domste fout die je ooit in je leven hebt gemaakt