Staren naar andere mensen.
zondag 25 september 2016 om 18:42
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weleens staar zonder dat ik het door heb. Vaak tikt mijn zus me aan dat ik echt moet ophouden en dan heb ik het pas door
Als mensen mij aanstaren voel ik me onzeker, terwijl ze misschien hetzelfde als mij hebben.
Worden jullie weleens aangestaard of staren jullie weleens. Watvoor gevoel geeft dat je/ waarom doe je dat?
Als mensen mij aanstaren voel ik me onzeker, terwijl ze misschien hetzelfde als mij hebben.
Worden jullie weleens aangestaard of staren jullie weleens. Watvoor gevoel geeft dat je/ waarom doe je dat?
zondag 25 september 2016 om 18:45
Ja ik ga wel eens ongegeneerd staren. En als ze me dan aan kijken dan blijf ik staren (like I don't give a fuck). En dan krijgen mensen een kleur en kijken ze snel ergens anders naar, net alsof ze betrapt zijn dat ze staarden naar mij terwijl ik eigenlijk degene was die staarde
Machtig mooie situaties leveren dat op.
Vivo per lei
zondag 25 september 2016 om 18:45
Ik word redelijk vaak aangestaard door jongere mannen. (20tigers) Geen idee waarom ze dat doen, misschien vinden ze me raar, of een schattig vrouwtje ofzo.
Ik voel me daar niet ongemakkelijk onder.
Zelf staar ik niet echt. Soms, als ik iemand er bijzonder uit vind zien, kijk ik wel iets langer dan normaal.
Ik voel me daar niet ongemakkelijk onder.
Zelf staar ik niet echt. Soms, als ik iemand er bijzonder uit vind zien, kijk ik wel iets langer dan normaal.
zondag 25 september 2016 om 18:48
Ik kijk ook graag naar anderen, maar zorg wel dat het bij vluchige blikken blijft. Soms staar ik zonder dat ik het doorheb, gewoon omdat ik diep in gedachten ben. Als ik dan betrapt wordt krijg ik ook echt zo'n rood gezicht, want ik vind dat staren zo erg, ook al doe ik het onbewust.
Zelf merk ik ook weleens dat mensen kijken. Dan kijk je steeds zo heen en weer van 'oh even kijken of ze nog kijkt' en dan denkt hij/zij waarschijnlijk hetzelfde en dan heb je binnen vijf minuten echt 100 keer oogcontact of zo. Ook zo lekker awkward.
Als ik iemand 'gewoon' zie kijken vraag ik me altijd af of mijn haar wel goed zit, mijn kleding netjes en of ik niet iets vreemd op mijn gezicht heb.
Zelf merk ik ook weleens dat mensen kijken. Dan kijk je steeds zo heen en weer van 'oh even kijken of ze nog kijkt' en dan denkt hij/zij waarschijnlijk hetzelfde en dan heb je binnen vijf minuten echt 100 keer oogcontact of zo. Ook zo lekker awkward.
Als ik iemand 'gewoon' zie kijken vraag ik me altijd af of mijn haar wel goed zit, mijn kleding netjes en of ik niet iets vreemd op mijn gezicht heb.
zondag 25 september 2016 om 19:08
zondag 25 september 2016 om 19:14
[quote]DuploPanda schreef op 25 september 2016 @ 18:45:
Ja ik ga wel eens ongegeneerd staren. En als ze me dan aan kijken dan blijf ik staren (like I don't give a fuck). En dan krijgen mensen een kleur en kijken ze snel ergens anders naar, net alsof ze betrapt zijn dat ze staarden naar mij terwijl ik eigenlijk degene was die staarde
Machtig mooie situaties leveren dat op.[/quote
Hahaha dat doe ik ook altijd
Machtig mooie situaties leveren dat op.[/quote
Hahaha dat doe ik ook altijd
zondag 25 september 2016 om 19:42
quote:DuploPanda schreef op 25 september 2016 @ 18:45:
Ik heb het juist andersom, zodra ik merk dat iemand naar mij aan staren is, blijf ik ze recht in de ogen aankijken. Meestal wordt de ander dan ongemakkelijk en dat is precies mijn bedoeling.
Ik doe dat pas sinds ik heb gemerkt dat mensen ongegeneerd willen staren naar een naaste met een wijnvlek. Alsof het dan gerechtvaardigd is ofzo. Terug staren is mijn passief agressieve manier om te laten merken dat het niet ok is. Meestal met succes, want je ziet ze steeds ongemakkelijk worden, omdat ik blijf staren ook al hebben zij al weg gekeken.
Ik heb het juist andersom, zodra ik merk dat iemand naar mij aan staren is, blijf ik ze recht in de ogen aankijken. Meestal wordt de ander dan ongemakkelijk en dat is precies mijn bedoeling.
Ik doe dat pas sinds ik heb gemerkt dat mensen ongegeneerd willen staren naar een naaste met een wijnvlek. Alsof het dan gerechtvaardigd is ofzo. Terug staren is mijn passief agressieve manier om te laten merken dat het niet ok is. Meestal met succes, want je ziet ze steeds ongemakkelijk worden, omdat ik blijf staren ook al hebben zij al weg gekeken.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor!
zondag 25 september 2016 om 19:45
quote:IBAOHI schreef op 25 september 2016 @ 19:42:
[...]
Dit vind ik zo aso inderdaad!
Dan is het meer dan gerechtvaardigd
[...]
Dit vind ik zo aso inderdaad!
Dan is het meer dan gerechtvaardigd
zondag 25 september 2016 om 20:22
quote:DuploPanda schreef op 25 september 2016 @ 20:20:
[...]
Wat is dat?een geintje, natuurlijk ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Boze_oog ), maar in de praktijk: zo staren dat je mensen kippenvel bezorgt
[...]
Wat is dat?een geintje, natuurlijk ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Boze_oog ), maar in de praktijk: zo staren dat je mensen kippenvel bezorgt