Nieuwe winterjas
zondag 25 september 2016 om 21:13
Hoi iedereen!
Ik wilde graag een nieuwe winterjas bestellen.
Vind het nogal een beetje lastig
Zelf dacht ik aan deze jas of iets wat erop lijkt
http://www.superdry.nl/da ... 0/glacier-motorjack-paars
Ben erg benieuwd naar jullie mening. Misschien weten jullie een leukere jas?
Ik wilde graag een nieuwe winterjas bestellen.
Vind het nogal een beetje lastig
Zelf dacht ik aan deze jas of iets wat erop lijkt
http://www.superdry.nl/da ... 0/glacier-motorjack-paars
Ben erg benieuwd naar jullie mening. Misschien weten jullie een leukere jas?
zondag 25 september 2016 om 23:10
quote:emmylou schreef op 25 september 2016 @ 22:45:
Ik heb zojuist deze besteld, ik wilde dons, lekker warm. Maar niet zo'n dekbedlook.
http://www.c-and-a.com/nl ... 22CANDA%22+%22Canda%22%29Ziet er leuk uit!
Ik heb zojuist deze besteld, ik wilde dons, lekker warm. Maar niet zo'n dekbedlook.
http://www.c-and-a.com/nl ... 22CANDA%22+%22Canda%22%29Ziet er leuk uit!
zondag 25 september 2016 om 23:11
maandag 26 september 2016 om 11:08
quote:Faunalyn schreef op 25 september 2016 @ 21:39:
[...]
wow die laatste is wel heel mooi! vooral met dat bont erbij.klik voor de jas
Is geen leer, maar Goosecraft heeft wel mooie jassen. Weinig over de heupen. Dit is er een van.
Mango had ook een paar fijne, maar dat was geen winterjas. Die zijn uitverkocht. Gaastra is failliet. Tommi Hifinger is duur. Maar bij Zalando en Wehkamp, maar er zijn veel meer webshops, hebben ze wel een goede verzameling van merken waarbij je vrij snel de merken kan selecteren die passen bij wat je zoekt. Zelfs C&A heeft soms iets wat veel lijkt op de duurdere merken.
Verder ga ik niet met zoeken. Ik heb al een jas.
[...]
wow die laatste is wel heel mooi! vooral met dat bont erbij.klik voor de jas
Is geen leer, maar Goosecraft heeft wel mooie jassen. Weinig over de heupen. Dit is er een van.
Mango had ook een paar fijne, maar dat was geen winterjas. Die zijn uitverkocht. Gaastra is failliet. Tommi Hifinger is duur. Maar bij Zalando en Wehkamp, maar er zijn veel meer webshops, hebben ze wel een goede verzameling van merken waarbij je vrij snel de merken kan selecteren die passen bij wat je zoekt. Zelfs C&A heeft soms iets wat veel lijkt op de duurdere merken.
Verder ga ik niet met zoeken. Ik heb al een jas.
dinsdag 27 september 2016 om 22:06
woensdag 28 september 2016 om 00:06
quote:Brownietaart schreef op 27 september 2016 @ 22:06:
Ik vind persoonlijk dat de prijs van Moscow jassen eigenlijk niet in verhouding staat tot de kwaliteit.. Twee keer bij een bekende wintersportzaak een gekocht en beide keren merkte ik dat het water net zo hard door de naden van de jas bij de mouwen liep als goedkope(re) winterjassen. Dat is wel echt jammer! Voor die prijs verwacht je wel echt kwaliteit....
Ik vind persoonlijk dat de prijs van Moscow jassen eigenlijk niet in verhouding staat tot de kwaliteit.. Twee keer bij een bekende wintersportzaak een gekocht en beide keren merkte ik dat het water net zo hard door de naden van de jas bij de mouwen liep als goedkope(re) winterjassen. Dat is wel echt jammer! Voor die prijs verwacht je wel echt kwaliteit....
woensdag 28 september 2016 om 13:09
quote:Faunalyn schreef op 28 september 2016 @ 00:06:
[...]
Dat is wel echt jammer! Voor die prijs verwacht je wel echt kwaliteit....
Ja inderdaad! Afgelopen jaar daarom maar een 'gewone' winterjas gekocht, geen bekend merkje, een stuk goedkoper, maar net zo mooi en eerlijk gezegd nog meer waterdicht ook.
Lees net trouwens dat het niks geworden is met de jas, veel succes met je verdere zoektocht!
[...]
Dat is wel echt jammer! Voor die prijs verwacht je wel echt kwaliteit....
Ja inderdaad! Afgelopen jaar daarom maar een 'gewone' winterjas gekocht, geen bekend merkje, een stuk goedkoper, maar net zo mooi en eerlijk gezegd nog meer waterdicht ook.
Lees net trouwens dat het niks geworden is met de jas, veel succes met je verdere zoektocht!
woensdag 28 september 2016 om 14:27
quote:Brownietaart schreef op 28 september 2016 @ 13:09:
[...]
Lees net trouwens dat het niks geworden is met de jas, veel succes met je verdere zoektocht!Dankje!!
[...]
Lees net trouwens dat het niks geworden is met de jas, veel succes met je verdere zoektocht!Dankje!!