Gezondheid alle pijlers

Griep??

25-09-2016 09:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit nooit, meestal blijft het bij een verkoudheid. Maar ik ben nu dus hondsberoerd. Opgezette klieren in keel, verkouden, keelpijn, pijnlijke huid, maar zelfs ook pijnlijke kaken en oogkassen, en een vochtophoping bij een jukbeen. Ik nies de hele dag door.

Iemand nog tips? Ik zou het vreselijk vinden niet naar m'n werk te kunnen morgen. Maar waarschijnlijk is het gewoon uitzieken?
quote:Anouscha schreef op 26 september 2016 @ 09:08:

Hoe gaat het met je, Nella?

Ik heb me uiteindelijk gisteravond ziek gemeld, onder lichte dwang van man. Lig nu in bed, nog steeds geen stem en 40 graden koorts.

Mijn duo draait vandaag gelukkig mijn groep.

Ah jammer Anouscha, hoe gaat het nu met je?

Mijn man zei gisteravond dat hij dacht dat ik vandaag toch echt ziek thuis moest blijven, maar in de nacht voelde ik mezelf beter worden. Vanochtend nog een beetje ziekig, maar heb echt een prima dag gehad gelukkig. Alleen beetje verkouden nog. Het is dus heel snel gegaan gelukkig!

Hoop dat jij je beter voelt inmiddels?
Mooi!

Morgen is mijn vrije dag, dus kan ik nog even bijslapen. Koorts zakt al, stem nog niet terug.
quote:Anouscha schreef op 26 september 2016 @ 21:22:

Mooi!

Morgen is mijn vrije dag, dus kan ik nog even bijslapen. Koorts zakt al, stem nog niet terug.Fijn dat het ietsje beter gaat. Zonder stem kan je echt niet voor de klas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven