Behang slaapkamer dochter
dinsdag 13 september 2016 om 16:13
Als het goed is gaan wij eind dit jaar verhuizen! Dochter krijgt dan een kamer waar nu 1 muur behangen is in limegroen. Dit gaat er dus af en die muur moeten we opnieuw behangen. Maar ik kom er niet echt uit qua behang, motief, kleuren. Hieronder wat foto's van haar kamer en de ideeën die ik heb. Ideeën voor behang zijn dus welkom
Kledingkast :
Kleuren (bovenste 4) die ik in gedachte heb voor een kast van appelkisten :
Kamer nu, bed blijft uiteraard en er komt ook grijze vloerbedekking in haar nieuwe kamer. De kast links is donkerbruin en die gaat weg, daar komen de appelkistjes voor in de plaats :
Kledingkast :
Kleuren (bovenste 4) die ik in gedachte heb voor een kast van appelkisten :
Kamer nu, bed blijft uiteraard en er komt ook grijze vloerbedekking in haar nieuwe kamer. De kast links is donkerbruin en die gaat weg, daar komen de appelkistjes voor in de plaats :
dinsdag 27 september 2016 om 16:11
dinsdag 27 september 2016 om 16:27
Maar ze wordt ook ouder he.3 jaar geleden hadden we een boom van behang op dochter haar slaapkamer gemaakt.Prachtig vond ze het(was toen 7).
Nu vindt ze er niks meer aan "zucht"tieners he,zo blijf je bezig.
Ik denk dat het behangetje wat jullie nu hebben gekozen,als tiener ook nog leuk is.
Nu vindt ze er niks meer aan "zucht"tieners he,zo blijf je bezig.
Ik denk dat het behangetje wat jullie nu hebben gekozen,als tiener ook nog leuk is.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt