Ervaring Ditzo verzekeringen
dinsdag 27 september 2016 om 18:00
Omdat mijn verzekeraar voor de inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering het nodig vind om mijn premie met maar liefst 25% te verhogen ben ik aan het kijken voor een andere verzekering.
Nu zag ik bij Ditzo wel een aardige prijs, maar ik heb geen idee of dit een fijne verzekeraar is.
Iemand ervaring?
Nu zag ik bij Ditzo wel een aardige prijs, maar ik heb geen idee of dit een fijne verzekeraar is.
Iemand ervaring?
dinsdag 27 september 2016 om 18:11
Ja ik. Vreselijk! Telefonische navraag van tevoren of iets verzekerd was. Ja hoor, mevrouw. Tot ik ging declareren.
Overstappen naar andere verzekering door Ditzo tegengehouden omdat ik betalingsachterstand zou hebben. Ze hadden zelf problemen met overstap naar IBAN en niet afgeschreven.
Voor mij nooit meer Ditzo.
Overstappen naar andere verzekering door Ditzo tegengehouden omdat ik betalingsachterstand zou hebben. Ze hadden zelf problemen met overstap naar IBAN en niet afgeschreven.
Voor mij nooit meer Ditzo.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
dinsdag 27 september 2016 om 18:41
quote:Ariellle schreef op 27 september 2016 @ 18:26:
Is je vraag niet, maar ik heb een inboedel/wa verzekering bij ING en zeer tevreden over de afhandeling van mijn (3 !) schades. Handelen t snel af en proberen niet zoals veel verzekeraars zo min mogelijk uit te keren
Vind ik toch fijn om te horen hoor!
En alle anderen ook bedankt voor de reacties.
Is je vraag niet, maar ik heb een inboedel/wa verzekering bij ING en zeer tevreden over de afhandeling van mijn (3 !) schades. Handelen t snel af en proberen niet zoals veel verzekeraars zo min mogelijk uit te keren
Vind ik toch fijn om te horen hoor!
En alle anderen ook bedankt voor de reacties.
dinsdag 27 september 2016 om 19:07
Ik had er een verzekering voor mijn auto. Was niet duur, maar de service was dan ook wel wat lager. Tien ik schade had aan mijn auto, veroorzaakt door een ander, moest ik zelf aan de slag met een brief om de tegenpartij aansprakelijk te stellen. Opzich wel te doen, maar geen enkele ondersteuning vanuit Ditzo. Ik kreeg als tip om maar wat op internet te googlen.
dinsdag 27 september 2016 om 21:15
Interpolis ben ik zeer tevreden over qua inboedel trouwens. Met lekkage vloer had ik het geld binnen twee weken want ik zou een maand naar Amerika gaan en wilde het regelen. Ze gaf me zelfs nog tips voor de wasmachine. De vermoedelijke boosdoener. Hele goede service. En telefoon barst in scherm kreeg ik ook terug zonder moeilijk te doen.
woensdag 28 september 2016 om 07:23
Alleen maar goede ervaringen met ditzo. Deden niet moeilijk bij een geval van ruitschade. Hebben meer vergoed dan in de polis stond voor mijn kunstgebit toen ik ergens een 'softe' formulering vond in de voorwaarden waardoor ik meende mogelijk recht te hebben op een hogere vergoeding. Alleen de aanvullende zorgverzekering stelt niks voor en vergoed bijna niks, maar dat weet je dan ook van tevoren. Ik mocht laatst ook vrij kiezen uit alle glucosemeters op de markt, terwijl veel verzekringen maar een paar meters vergoeden.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti
woensdag 28 september 2016 om 12:44