Geld & Recht alle pijlers

Ervaring Ditzo verzekeringen

27-09-2016 18:00 16 berichten
Omdat mijn verzekeraar voor de inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering het nodig vind om mijn premie met maar liefst 25% te verhogen ben ik aan het kijken voor een andere verzekering.

Nu zag ik bij Ditzo wel een aardige prijs, maar ik heb geen idee of dit een fijne verzekeraar is.

Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er mijn zorgverzekering nu 3 jaar. Alleen maar goede ervaringen mee.
Ok, ik lees op internet bij review sites niet zulke positieve verhalen, vandaar mijn vraag.

Mijn zorgverzekering hou ik wel bij mijn oude vertrouwde verzekeraar.
Ja ik. Vreselijk! Telefonische navraag van tevoren of iets verzekerd was. Ja hoor, mevrouw. Tot ik ging declareren.

Overstappen naar andere verzekering door Ditzo tegengehouden omdat ik betalingsachterstand zou hebben. Ze hadden zelf problemen met overstap naar IBAN en niet afgeschreven.

Voor mij nooit meer Ditzo.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Ik heb goede ervaringen met ditzo. Vroeger had ik al mijn verzekeringen bij hun en ik werd altijd goed op de hoogte gehouden van mijn premies, kon makkelijk in contact komen als er wat was en met schade deden ze ook niet moeilijk.
Is je vraag niet, maar ik heb een inboedel/wa verzekering bij ING en zeer tevreden over de afhandeling van mijn (3 !) schades. Handelen t snel af en proberen niet zoals veel verzekeraars zo min mogelijk uit te keren
Goede ervaring met Ditzo.
quote:Ariellle schreef op 27 september 2016 @ 18:26:

Is je vraag niet, maar ik heb een inboedel/wa verzekering bij ING en zeer tevreden over de afhandeling van mijn (3 !) schades. Handelen t snel af en proberen niet zoals veel verzekeraars zo min mogelijk uit te keren

Vind ik toch fijn om te horen hoor!

En alle anderen ook bedankt voor de reacties.
Ik had er een verzekering voor mijn auto. Was niet duur, maar de service was dan ook wel wat lager. Tien ik schade had aan mijn auto, veroorzaakt door een ander, moest ik zelf aan de slag met een brief om de tegenpartij aansprakelijk te stellen. Opzich wel te doen, maar geen enkele ondersteuning vanuit Ditzo. Ik kreeg als tip om maar wat op internet te googlen.
Zo reageerde mijn huidige verzekering ook, toen een keukenbedrijf schade had veroorzaakt en ik er zelf niet uitkwam met ze, moest het vooral maar zelf oplossen. En dan was ik al 16 jaar klant en had nog nooit iets geclaimd.
Autoverzekering bij Ditzo gehad. Ongeluk gehad en een snel , goed opgelost , kreeg een mooie dagwaarde terug en alle kosten die ik extra gemaakt had. Top service .
Ik zou het niet doen. Geen goede ervaringen mee. Verschrikkelijke instelling ook.
Interpolis ben ik zeer tevreden over qua inboedel trouwens. Met lekkage vloer had ik het geld binnen twee weken want ik zou een maand naar Amerika gaan en wilde het regelen. Ze gaf me zelfs nog tips voor de wasmachine. De vermoedelijke boosdoener. Hele goede service. En telefoon barst in scherm kreeg ik ook terug zonder moeilijk te doen.
Alleen maar goede ervaringen met ditzo. Deden niet moeilijk bij een geval van ruitschade. Hebben meer vergoed dan in de polis stond voor mijn kunstgebit toen ik ergens een 'softe' formulering vond in de voorwaarden waardoor ik meende mogelijk recht te hebben op een hogere vergoeding. Alleen de aanvullende zorgverzekering stelt niks voor en vergoed bijna niks, maar dat weet je dan ook van tevoren. Ik mocht laatst ook vrij kiezen uit alle glucosemeters op de markt, terwijl veel verzekringen maar een paar meters vergoeden.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
.
anoniem_294011 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 19:57
99.67% gewijzigd
doe alles via regiobank. Als wij iets hebben dan hebben wij een vast contactpersoon die altijd klaar staat.

Nu paar schades gehad en ik was zeer aangenaam verrast over hoe het werd opgelost en de schadeloosstelling.

en elk jaar kijken ze zelf weer of de premie ergens anders goedkoper is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven