kind van 4 jaar mee naar concert??

19-12-2008 19:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, zou je jouw kind met 4 jaar oud meenemen naar een middagconcert van Guus Meeuwis in het psv stadion? ziet in dubio, hij vind het ontzettend leuk en het lijkt mij ook leuk, maar IS het ook leuk?? graag je advies/mening....
Kitty zat toen ze klein was met zulke gelegenheden met een polsbandje aan mij vast. En idd telefoonnummer op de arm of op een t-shirt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zou het niet doen.

Geluid vind ik erg hard voor zo'n jong kind ook al doe je oordoppen in.

kan een kind van vier zich zo'n tijd vermaken?

Niet te vergeten, geniet je zelf wanneer je met je kind naar een concert gaat, je moet hem tenslotte continu in de gaten houden.
ik zat nog in de luiers toen mijn vader (met zijn spijkerjackie en afgetrapte doc martens haha) mee meesleepte naar Rock Werchter..

als je denkt dat het wat voor je zoontje is, gewoon proberen. Inderdaad goede adviezen van oordopjes en telefoonnummers.

Het ergste dat je kan gebeuren is dat hij het echt niet leuk vind, en dan kan je besluiten om alsnog weg te gaan.
Wil je zelf graag naar het concert, of wil je kind het graag ? Als jij graag wilt, en je kind wordt na een kwartier stierlijk vervelend, dan is voor jou waarschijnijk de lol er ook snel af.

Moppekind is tot nu toe 1x naar een kinderconcert geweest , maar na een uur was hij helemaal gaar en doodmoe. (5 jaar oud, ondanks zitplaatsen vooraan). Half slapend lag hij te genieten.

Misschien moet je eerst proefdraaien bij iets dat gratis toegankelijk is, ik geloof niet dat ik Moppekind een plezier zou doen met een "echt" concert. Die oordopjes zijn inderdaad het minste wat je kunt doen, als er een optocht langskomt heeft Moppekind de handjes al voor de oren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven