Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
quote:annie_de_rooij schreef op 30 september 2016 @ 11:42:

Waar ik me over verbaasde ( ja, ik doe ook andere dingen tijdens het kijken dus misschien heb ik het gemist) was dat ook de naam van Gaby uit de urn kwam.

Bij wie kwam dat dan vandaan? Die had dan toch duidelijk niet op zitten letten bij het bespreken van de complotten.Ik dacht dat die stem kwam van Bartho?
.
Zou goed kunnen, maar werd dat ergens gezegd dan?
Ik heb helemaal geen beeld van die Jalou, komt letterlijk haast nooit in beeld volgens mij. Gaby vind ik leuk, maar door haar rol in GTST zie ik haar nu echt als die spirituele saaie muts. Wat ze niet is volgens mij
Bartho heeft denk ik op Gaby gestemd. Zou hij een pact sluiten met Lex was hij er volgende keer uitgegaan. En om Lex niet te verraden heeft hij op haar gestemd in de wetenschap dat ze er toch niet uit zou gaan.. gekozen voor de veiligheid.

Ik ben ook aangenaam verrast door Dave. Leuke vent zo.

Wel zit ik al een paar weken te wachten op de aanvaring met Jay... wat een vervelend mannetje!

Oh en Bertie is een topwijf :-) . En Elle vind ik ook leuk. De andere dames heb ik niks mee (nog).
tsja.....
Ja, het moet haast wel Bartho geweest zijn. Misschien inderdaad vanwege de reden die Famke76 aangeeft.

Ik ben geen GTST-kijker; kennen Bartho en Gaby elkaar? Kan hij het bij haar het beste 'maken' zonder dat ze er boos om wordt?

Inderdaad komt Bertie als Robinson goed voor de dag, maar er zal toch - en ik vermoed toch wel binnenkort - een moment moeten komen dat er ook op Afvallerseiland een wedstrijd/proef of wat dan ook zal moeten worden gedaan.

En ik ben nu al benieuwd naar die confrontatie tussen Suzanne en JayJay. Lekker wat drama. Al denk ik dat Anna ook niet blij is als ze nu hoort wat Lex deze aflevering over haar heeft gezegd...

Oh en ik denk dat Lex ook niet meteen ja zei op het eilandaanbod omdat hij wel vermoedt dat Elle daar zit...
Brommerpech
Toch vreemd, die stem op Gaby. Volgens mij wist Bartho niet van het complot tegen Lex, of wel?

Waarom niet gewoon een stem op Anna?
Heeft Anna niet op Gaby gestemd? Vanuit angst dat op de meiden gestemd zou worden en er dan een stem bij Gaby al zou liggen?
Hebben jullie niet steeds als Suzanne in beeld komt zo'n gevoel van oh ja zij doet ook nog mee? Ik heb het idee dat zij maar amper in beeld komt.

Dio, Bartho, Gaby en Bertie vind ik de leukste. Ik hoop dat Bertie wint. Dave leek me altijd zo' n irritant ventje maar in ER vind ik hem 100% meevallen. Jay Jay, Anna en Jalou vind ik onsympathieke mensen
Die Lex is toch autistisch, toch? (Aanname hoor)

Maar hij lijkt zo op mijn zoon qua doen en laten. Aandoenlijk idd.
Ik ben zeker een van de weinigen die net als Bertie liever in mijn eentje op dat verliezerseiland zou zitten? Geen proeven, geen gezeik, geen complotjes en gekonkel. Lekker rustig.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 30 september 2016 @ 17:08:

Ik ben zeker een van de weinigen die net als Bertie liever in mijn eentje op dat verliezerseiland zou zitten? Geen proeven, geen gezeik, geen complotjes en gekonkel. Lekker rustig.Nou, als ik zie wat er op dat andere eiland zit, kies ik er ook voor om solo te gaan. Wat een haantjes. bah.

Ik ben zeker een van de weinigen die net als Bertie liever in mijn eentje op dat verliezerseiland zou zitten? Geen proeven, geen gezeik, geen complotjes en gekonkel. Lekker rustig.Ik zou daar ook liever zitten. Maar dan wel graag met Bertie . Niet vanwege de proeven trouwens, maar wel vanwege het gezeik.
tsja.....
Ja, met Bertie vind ik ook wel gezellig en handig
quote:marjon1980 schreef op 30 september 2016 @ 17:00:

Hebben jullie niet steeds als Suzanne in beeld komt zo'n gevoel van oh ja zij doet ook nog mee? Ik heb het idee dat zij maar amper in beeld komt.

Dio, Bartho, Gaby en Bertie vind ik de leukste. Ik hoop dat Bertie wint. Dave leek me altijd zo' n irritant ventje maar in ER vind ik hem 100% meevallen. Jay Jay, Anna en Jalou vind ik onsympathieke mensenIk dacht: "Suzanne, Suzanne? Welke Suzanne?" Toen ging er een lampje branden. Zegt genoeg, denk ik
Anna werk giga op mijn allergie!

Ik ben zeker een van de weinigen die net als Bertie liever in mijn eentje op dat verliezerseiland zou zitten? Geen proeven, geen gezeik, geen complotjes en gekonkel. Lekker rustig.Heerlijk rustig.
quote:Boogschutter76 schreef op 30 september 2016 @ 17:33:

[...]

Ik dacht: "Suzanne, Suzanne? Welke Suzanne?" Toen ging er een lampje branden. Zegt genoeg, denk ik Suzanne? Ik weet even ook niet wie dat is haha..
quote:woezel85 schreef op 30 september 2016 @ 20:33:

[...]

Suzanne? Ik weet even ook niet wie dat is haha..Die jayjay gaat klappen volgende week.
quote:fee90 schreef op 30 september 2016 @ 16:42:

Heeft Anna niet op Gaby gestemd? Vanuit angst dat op de meiden gestemd zou worden en er dan een stem bij Gaby al zou liggen?Oeoeoeoeoeh.... dat kan ook nog.. daar zie ik haar wel voor aan.
quote:Yggdrasil- schreef op 30 september 2016 @ 17:04:

Die Lex is toch autistisch, toch? (Aanname hoor)

Maar hij lijkt zo op mijn zoon qua doen en laten. Aandoenlijk idd.Nee joh.
Dave valt me 100% mee.

Volgens mij is hij best aardig. Hij wordt denk ik zo door de media afgeschilderd.

O, Lex toch. Ik denk dat hij de eilandraad niet aan zag komen.

Ik vond het wel een beetje sneu voor hem. Eerst als laatste gekozen worden. Met de proef ook een beetje een buitenbeentje zijn. En vervolgens eruit gestemd worden.
Oh die lex, wat een bord voor zijn kop inderdaad

Maar ik vind wel dat hij gelijk heeft over Anna. Wat heeft zij een zure kop. Ik heb haar nog niet 1x zien glimlachen, laat staan plezier hebben of genieten. Dio daarentegen vind ik heerlijk aanstekelijk vrolijk en Bertie, die haar huishouden in de jungle runt, vind ik ook vermakelijk.
Herhaling bezig op rtl5
Die Anna zie je nooit apart in beeld. Ik weet het niet, ze is te stil en volgens mij heeft ze geen zin.
Wie een kuil graafd voor een ander..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven