Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 september 2016 om 21:40
quote:*-_lilith_-* schreef op 30 september 2016 @ 21:34:
Mijn eerste nick zal ook nog wel bestaan dan ik weet alleen niet meer hoe ik toen heette haha is al een jaar of 10 geleden.Dan heb jij ook meerdere gehad zeker?
Mijn eerste nick zal ook nog wel bestaan dan ik weet alleen niet meer hoe ik toen heette haha is al een jaar of 10 geleden.Dan heb jij ook meerdere gehad zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 september 2016 om 21:45
quote:Nouschi schreef op 30 september 2016 @ 21:40:
[...]
Dan heb jij ook meerdere gehad zeker?
Nou eigenlijk is dit pas mijn tweede
Ik weet nog dat ik mijn wachtwoord kwijt ben geraakt van de eerste maar nooit meer de moeite genomen om een nieuwe nick te maken omdat ik toch nooit meeschreef. Pas toen ik durfde te gaan posten heb ik deze nick gemaakt haha
[...]
Dan heb jij ook meerdere gehad zeker?
Nou eigenlijk is dit pas mijn tweede
Ik weet nog dat ik mijn wachtwoord kwijt ben geraakt van de eerste maar nooit meer de moeite genomen om een nieuwe nick te maken omdat ik toch nooit meeschreef. Pas toen ik durfde te gaan posten heb ik deze nick gemaakt haha
vrijdag 30 september 2016 om 21:55
vrijdag 30 september 2016 om 21:57
quote:Dormouse schreef op 30 september 2016 @ 21:48:
Als meerdere vrouwen samen in een huis wonen, kan hun cyclus zich aan elkaar aanpassen/gelijk gaan lopen. Geldt dat ook voor het forum denken jullie? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier inmiddels zo hoog dat de meesten al in de overgang zijn.
Als meerdere vrouwen samen in een huis wonen, kan hun cyclus zich aan elkaar aanpassen/gelijk gaan lopen. Geldt dat ook voor het forum denken jullie? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier inmiddels zo hoog dat de meesten al in de overgang zijn.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 30 september 2016 om 22:02
vrijdag 30 september 2016 om 22:03
vrijdag 30 september 2016 om 22:04
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 22:02:
Ik vind het maar rustig op het forum. Ik kan nergens mijn verreweg superieure mening ventileren.Je kan de Pieten-topics/verpakkingsmateriaal van de Jumbo proberen... Maar ik raad het in verband met de eerder genoemde PMS/zuurgraad en de gebruikelijke dovemansoren niet aan
Ik vind het maar rustig op het forum. Ik kan nergens mijn verreweg superieure mening ventileren.Je kan de Pieten-topics/verpakkingsmateriaal van de Jumbo proberen... Maar ik raad het in verband met de eerder genoemde PMS/zuurgraad en de gebruikelijke dovemansoren niet aan
vrijdag 30 september 2016 om 22:04