Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:44:

[...]

Ook een lekker nummer. Nou heb ik zin om te dansen. Whole night long.

Vroeger deed ik dat, dansen tot in de vroege uurtjes. Gossie.

God, ik ook.

Als ik nu een nacht doorhaal moet ik 3 dagen bijkomen.
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:44:

[...]

Ook een lekker nummer. Nou heb ik zin om te dansen. Whole night long.

Vroeger deed ik dat, dansen tot in de vroege uurtjes. Gossie.Ik ook
quote:simbalabimba schreef op 30 september 2016 @ 22:42:

[...]

Even wennen aan het vele Italiaans, scenario is - mede- van Maria Goos, dan zit het meestal wel goed.

Ja ik ken haar nog van Pleidooi

Dat vond ik ook een mooie serie
quote:Phaedra_ schreef op 30 september 2016 @ 22:45:

[...]

God, ik ook.

Als ik nu een nacht doorhaal moet ik 3 dagen bijkomen.Ik ook pff heb echt geen zin meer om in de club tot 04:00 s'nachts te dansen op de dansvloer

[...]

God, ik ook.

Als ik nu een nacht doorhaal moet ik 3 dagen bijkomen.Hangt er van af. Als ik niet drink red ik het wel. Ik heb wel dansconditie. Maar de leeftijd heeft wel het een en ander veranderd aan herstel van alcohol inderdaad.

[...]

God, ik ook.

Als ik nu een nacht doorhaal moet ik 3 dagen bijkomen.+1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De Danssalon, It, de Roxy. God wat lang geleden.
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 22:47:

[...]

Ik ook pff heb echt geen zin meer om in de club tot 04:00 s'nachts te dansen op de dansvloer

Ik ga niet meer dansen, maar haal wel af en tie een nacht door en dan ben ik echt heel brak

En Coock kom op! Op jouw leeftijd pakte ik nog meerdere dagen en nachten op rij. Dansend.
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:45:

[...]

De TO? Waarom?Omdat ik altijd fantastische adviezen geef.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe oud ben jij Cook?
quote:Nouschi schreef op 30 september 2016 @ 22:50:

[...]

Omdat ik altijd fantastische adviezen geef.Oh, dat doe ik ook, maar niemand luistert ooit ^^.
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:51:

[...]

Oh, dat doe ik ook, maar niemand luistert ooit ^^.Nee, en dat is dus heel frustrerend omdat je weet dat jij gelijk hebt ^^
quote:Phaedra_ schreef op 30 september 2016 @ 22:50:

[...]

Ik ga niet meer dansen, maar haal wel af en tie een nacht door en dan ben ik echt heel brak

En Coock kom op! Op jouw leeftijd pakte ik nog meerdere dagen en nachten op rij. Dansend.Phae, ik heb het vanaf mijn 16de gedaan de koek is echt op in club air paradiso, jimmy whoo in Amsterdam danste ik alles bij elkaar nu laat ik het over aan de 20ers. Uitgaan heb ik heel lang gedaan nu vind ik het too much. Ik neem genoegen met een terasje en de bios of uiteten.
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:50:

Hoe oud ben jij Cook?29 schat.
quote:Nouschi schreef op 30 september 2016 @ 22:53:

[...]

Nee, en dat is dus heel frustrerend omdat je weet dat jij gelijk hebt ^^Ach gelijk gelijk. Er zitten zo vaak heeeel veel kanten aan een verhaal. Iedereen heeft wel een beetje gelijk.
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 22:53:

[...]

29 schat.Das echt nog jong!
Wat zag ik er nog goed uit toen
Ik fietste vroeger pas naar huis als het licht werd, dat vond mijn moeder prettiger.
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:55:

[...]

Das echt nog jong! Jong ik ben bijna 30 ik word oud.
Nu nog. Maar toen nogger.
quote:Nouschi schreef op 30 september 2016 @ 22:50:

[...]

Omdat ik altijd fantastische adviezen geef.

Nou, de eerst volgende keer wanneer ik ergens tegen aanloop, dan open ik daarover een topic, geef jij advies en volg ik het op.

quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 22:55:

Ik fietste vroeger pas naar huis als het licht werd, dat vond mijn moeder prettiger.
Life is short. Eat dessert first.
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 22:55:

Ik fietste vroeger pas naar huis als het licht werd, dat vond mijn moeder prettiger.Dat vind ik nou een slimme moeder!
quote:ZombieQueen schreef op 30 september 2016 @ 22:56:

[...]

Nou, de eerst volgende keer wanneer ik ergens tegen aanloop, dan open ik daarover een topic, geef jij advies en volg ik het op.

Ik daag bij deze Noushi uit om iets te zeggen in het F1 topic Owee als ze het niet met me eens is!
Vroeger ging ik op stap en om 04:00 gingen we naar huis omdat dan de ruzie's begonnen en het was not done om als lady zijnde tot 06:00 in de club te hangen. We gingen dan eten en om 06:00 waren we bij de vriendin thuis die een eigen huis had, even bij kletsen wat er die avond allemaal gebeurd was. En om 08:00 moest ik op mijn werk zijn brak en al. Toen werkte ik op schiphol als horeca medewerkster. God wat was ik brak en kapot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven