Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 september 2016 om 23:34
ik en mijn vriendinnen hadden de hele week erover hoe we ons gingen kleden en denoods gingen we shoppen voor een outfit voor de zaterdag avond in de club, hoge hakken jurkje wat een helse pijn de hele avond maar hoe meer je ging drinken hoe minder je de pijn voelde. Make-up en elke week een nieuwe outfit. Daar werkte ik ook voor. Wat een tijden als ik er nu aan terug denk.
vrijdag 30 september 2016 om 23:37
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 23:34:
ik en mijn vriendinnen hadden de hele week erover hoe we ons gingen kleden en denoods gingen we shoppen voor een outfit voor de zaterdag avond in de club, hoge hakken jurkje wat een helse pijn de hele avond maar hoe meer je ging drinken hoe minder je de pijn voelde. Make-up en elke week een nieuwe outfit. Daar werkte ik ook voor. Wat een tijden als ik er nu aan terug denk. Serieus? Ik trok gewoon m'n kistjes aan. Klaar.
ik en mijn vriendinnen hadden de hele week erover hoe we ons gingen kleden en denoods gingen we shoppen voor een outfit voor de zaterdag avond in de club, hoge hakken jurkje wat een helse pijn de hele avond maar hoe meer je ging drinken hoe minder je de pijn voelde. Make-up en elke week een nieuwe outfit. Daar werkte ik ook voor. Wat een tijden als ik er nu aan terug denk. Serieus? Ik trok gewoon m'n kistjes aan. Klaar.
vrijdag 30 september 2016 om 23:42
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 23:36:
[...]
Echt jong? Ik weet niet ik zit in een andere fase misschien omdat de meeste van mijn vriendinnen een gezin hebben en in een andere fase zitten. Denk ik zo.Yep, ik ben ruim 10 jaar ouder. Vind mezelf trouwens ook nog niet oud.
[...]
Echt jong? Ik weet niet ik zit in een andere fase misschien omdat de meeste van mijn vriendinnen een gezin hebben en in een andere fase zitten. Denk ik zo.Yep, ik ben ruim 10 jaar ouder. Vind mezelf trouwens ook nog niet oud.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 30 september 2016 om 23:47
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 23:40:
[...]
Oh. Ik heb daar geen zin in. Gedoe Ja in de club was dat een pré je kwam echt binnen op sneakers of kisten. Wij stonden altijd op een gastenlijs daardoor hoefden we niet in de ellenlange rij te staan. Ik heb 1x geprobeerd om op ballerinas naar binnen te gaan toen kreeg ik naar mijn hoofd gegooid waar zijn je hakken? Haha wat schaamde ik me.
[...]
Oh. Ik heb daar geen zin in. Gedoe Ja in de club was dat een pré je kwam echt binnen op sneakers of kisten. Wij stonden altijd op een gastenlijs daardoor hoefden we niet in de ellenlange rij te staan. Ik heb 1x geprobeerd om op ballerinas naar binnen te gaan toen kreeg ik naar mijn hoofd gegooid waar zijn je hakken? Haha wat schaamde ik me.
vrijdag 30 september 2016 om 23:49