Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lemoos2 schreef op 01 oktober 2016 @ 00:36:

[...]

Nee, ik denk dat er wel veel in mijn categorie vallen. De categorie die over vijf uurtjes al het getrippel horen en een fluisterstemmetje "Is het al ochtend mama?"Mijn dochter ging nu net naar bed, ze is 18
Nou, niet voor mij persé maar mijn man kijkt ook echt alles, dan weet ik wat me te wachten staat
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 00:38:

[...]

Echt vroeg (voor mijn doen dan)

Hangt er van af wat je allemaal kijkt, normaal gesproken kijk ik echt alles, alle vrije trainingen tot aan de race en alle voor en nabeschouwingen. Das best veel.

Maar goed:

Om 08.00 vanochtend de 3e vrije training

Om 11.00 de kwalificatie

De race op zondag begint om 09.00 (voorbeschouwing op Ziggo om 08.00 denk ik, op Sky, waar ik kijk op 07.00 ofzo).

Zo geen tijden voor mij.

En de race erna is net zo erg Kun je beter de MotoGP gaan kijken joh, tegenwoordig veel betere tijden
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 00:39:

[...]

Mijn dochter ging nu net naar bed, ze is 18 Als zoonlief in die leeftijdscategorie zit doe ik helemaal geen oog meer dicht ben ik bang
Ik geef het op
quote:Dormouse schreef op 01 oktober 2016 @ 00:56:

Ik geef het op Wat?
quote:AeonOfWinter schreef op 01 oktober 2016 @ 00:41:

[...]

Kun je beter de MotoGP gaan kijken joh, tegenwoordig veel betere tijden

F1 kalender heeft maar 2 races op deze tijden so far. Toevallig de komende 2 races.

En Moto, ik heb het ooit geprobeerd maar ik kan er niet in komen.
quote:lemoos2 schreef op 01 oktober 2016 @ 00:42:

[...]

Als zoonlief in die leeftijdscategorie zit doe ik helemaal geen oog meer dicht ben ik bang Ik heb een hele relaxte dochter. Ze redt zich wel. Ik heb me nooit zo'n zorgen gemaakt eigenlijk.
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2016 @ 00:58:

[...]

Wat?

Het Pieten-debat. Stel 100x 1 simpele vraag en een antwoord is er niet te krijgen.

De hele, tegenwoordig irrelevante, geschiedenis wordt erbij gesleept. Maar een "ja" of "nee" al dan niet met motivatie is te moeilijk..

En wat dan wel weer "grappig" is, is dat dezelfde mensen die nu met geschiedenis dwepen ook degene zijn die als je, wanneer het over Afrika gaat, het kolonialisme noemt, dat een achterhaald argument noemen
Even vanuit het eyecandy topic, hoppa Kane hier. Lijkt wel een goocheltruc. ^^

Zo mooi, samen met Ilse die toen nog helemaal niet zo (beginnend) bekend was:

Kane & Ilse
quote:Dormouse schreef op 01 oktober 2016 @ 01:07:

[...]

Het Pieten-debat. Stel 100x 1 simpele vraag en een antwoord is er niet te krijgen.

De hele, tegenwoordig irrelevante, geschiedenis wordt erbij gesleept. Maar een "ja" of "nee" al dan niet met motivatie is te moeilijk..

En wat dan wel weer "grappig" is, is dat dezelfde mensen die nu met geschiedenis dwepen ook degene zijn die als je, wanneer het over Afrika gaat, het kolonialisme noemt, dat een achterhaald argument noemen Hou er dan mee op.
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 00:58:

[...]

F1 kalender heeft maar 2 races op deze tijden so far. Toevallig de komende 2 races.

En Moto, ik heb het ooit geprobeerd maar ik kan er niet in komen.Ik heb het laatst zitten kijken, de 18de volgens mij. Maar weet dus niet meer waar ze toen reden. Het was iig donker op locatie en 6 uur later dan hier. Shanghai kan dat?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:09:

[...]

Hou er dan mee op.

Jup. Ga ik nu ook doen. Al vind ik het jammer dat niemand antwoord kan/durft te geven.

Ga proberen het bij mee-lezen te houden en anders vraag ik om een pijler-ban
Nooit op reageren.
quote:Dormouse schreef op 01 oktober 2016 @ 01:11:

[...]

Jup. Ga ik nu ook doen. Al vind ik het jammer dat niemand antwoord kan/durft te geven.

Ga proberen het bij mee-lezen te houden en anders vraag ik om een pijler-ban Ik denk eerder dat veel mensen er geen zin in hebben. Ik heb echt een sterke mening (al of niet gefundeerd) over bijvoorbeeld studentencorpsen, maar zo geen zin in om daar op te reageren.
Ik vind muziekjes en gifjes leuker. Vrolijkt het forum wat op.

Ik heb geen Prince geplaatst trouwens vandaag! Nee maar.
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 oktober 2016 @ 01:09:

[...]

Ik heb het laatst zitten kijken, de 18de volgens mij. Maar weet dus niet meer waar ze toen reden. Het was iig donker op locatie en 6 uur later dan hier. Shanghai kan dat?San Marina.
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:16:

[...]

Ik denk eerder dat veel mensen er geen zin in hebben. Ik heb echt een sterke mening (al of niet gefundeerd) over bijvoorbeeld studentencorpsen, maar zo geen zin in om daar op te reageren.

Kan ook nog Al lijkt mij dat in dit geval sterk haha. Maar goed- Dit is hoe dan ook toch mijn laatste jaar met dit gedoe

Volgend jaar alleen nog Weinacht markten en Glühwein!
Ik plaats 'm hier ook even trouwens, zo mooi, zoveel liefde:

Dreamer
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:18:

[...]

San Marina.

San Marino das Italië toch? Dat is dezelfde tijdzone als hier . Het was live volgens mij en hier licht en daar donker.

Even gegoogled het was Singapore.
Ja min de San, Marina Bay bedoelde ik, was even met iets anders bezig.
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:31:

Ja min de San, Marina Bay bedoelde ik, was even met iets anders bezig.Ah, duidelijk.
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 oktober 2016 @ 01:42:

[...]

Ah, duidelijk.

YT en ik én forum, ik raak nogal snel verdwaald in muziek.

Deze was ook zo mooi:

My hearts desire
quote:IrishCassidy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:51:

[...]

YT en ik én forum, ik raak nogal snel verdwaald in muziek.

Deze was ook zo mooi:

My hearts desireHerkenbaar .
As long as you want this

1:31:10 ofzoiets, zo leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven