Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.

Deel hier je successen en je frustraties.

Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
quote:hiltje schreef op 01 oktober 2016 @ 00:49:

[...]

Ik praat de ellende van Frisian niet weg, ik was een van de eerste die reageerde hoe kut het voor haar was. De rest reageerde hetzelfde met van 1 of 2 de aanvulling dat hij een eikel was (werd niet letterlijk gezegd, maar wel geïnsinueerd) omdat hij dat toch wel had kunnen weten. Jij opperde dat zelf ook, dat zo'n jong iemand het nog niet helemaal helder hoeft te hebben. Daar heb ik op gereageerd.

Dat het superkut voor Frisian is, staat buiten kijf, en ik heb daar straks ook nog wel een nadere reactie op. Maar dat die vent geen mega-lul hoeft te zijn en Frisian gewoon slachtoffer is geworden van zijn persoonlijke omstandigheden, zonder dat hij haar bewust genaaid of voorgelogen heeft, mag ook gezegd worden. Mij lijkt dat makkelijker te accepteren. Misschien zit ik er naast, maar dat is dit hele topic: food for thoughts!

Volgens mij was dat bij Frys precies mijn reactie, alleen had ik er geen 40 zinnen voor nodig.

Verder volsta ik met de opmerking dat t mij voorkomt alsof de twijfels en avonturen van de een meer sexy zijn dan die van een ander die toevallig in een minder spannende fase van haar leven zit.

Maar verder geloof ik t wel.
Ik denk dat het voor froufrou anders is. Als je jong bent, in het centrum van de hoofdstad woont en een grote hippe vriendenkring om je heen hebt die er allemaal zo instaan dan is het misschien lastig te begrijpen dat het voor sommigen anders kan liggen.

Heb het prima naar mijn zin met mijn kids, heb een paar leuke vriendinnen en een sv die ik elke week zie. Maar die sv laat toch een stukje leegte achter, waardoor ik me soms toch heel eenzaam voel.

Ik zou wel willen dat ik er net zoals froufrou zo makkelijk in kon staan, maar dat zit niet in me. Ben niet altijd even zeker van mezelf.

Ben wel een stuk harder en gevoellozer geworden naar mannen toe, juist door al dat tindergedoe.
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 06:03:

[...]

En als iemand dan eenzaam zou zijn, mag zij hier dan niet spuien? En mag dat dan alleen op een bepaalde manier: lange ego Posts waarin in feite ook steeds dezelfde boodschap staat te lezen. Die is vooral: ik heb nu de waarheid ontdekt.

Ik lees vooral bij jou (en een paar anderen) zo veel zelfgenoegzaamheid Rn geen enkele zelfrelativering. Ik kan soms de gedachte 'yeah, sure. Als je het allemaal zo goed weet te vertellen. Wat doe je in hemelsnaam op Tinder. ' niet onderdrukken.

Ik som even op wat ik van jou gelezen heb (uit mijn hoofd hoor).

Uitgebreide en immer begrijpende kennissenkring, lovers die op jouw voorwaarden klaar gaan liggen en natuurlijk altijd jou leuker vinden dan jij hem. Want jij hebt de regie in handen en dat wrijf je ons in, bij ieder moment van twijfel dat we hebben.

Persoonlijk lees ik liever dat iemand het soms even niet weet of zichzelf niet zo serieus neemt. Dat daarbij soms een slachtoffer rol gekozen wordt, vind ik ook niet lekker lezen. Maar hey, we hebben het nu eenmaal allemaal wel eens wat moeilijker.

Waterman waarom reageer je toch steeds zo gepikeerd? En waarom moet je mij er elke keer uithalen terwijl anderen hier precies dezelfde dingen zeggen? Ik zeg toch nergens dat je die eenzaamheid niet mag spuien? Je legt me allerlei woorden in de mond. Jouw reactie bevestigd voor mij eigenlijk alleen maar dat ik blijkbaar precies de vinger op de zere plek leg.

Neem bv jouw opmerking "wat ik dan in hemelsnaam op Tinder doe", die is heel sprekend. Ik zit juist op Tinder omdát ik zo'n leuk leven heb en Tinder maakt mijn leven nog een stukje leuker. Ik heb enorm veel plezier van Tinder. Maar als ik niet het gevoel zou hebben dat mijn leven wel ok is zoals het is en niet een rotsvast vertrouwen zou hebben dat er ook wel weer eens een man voor een meer bestendige relatie langskomt (of niet, en dan is het ook goed) dan zou ik er een stuk minder lol van hebben. Je zegt steeds dat ik me meer in jou moet verplaatsen, maar zelf lukt het je ook niet zo bar goed om je in mij te verplaatsen. Wake up call: niet iedereen wil zo snel mogelijk weer aan de man om oud en nieuw met stelletjes te kunnen vieren omdat je anders mislukt bent in het leven.

Ik vraag me soms eerder af wat ik op het Vivaforum doe. Maar dat is vooral leuk, low-key vermaak. Andere mensen spelen candy crush in verloren momentjes dat ze op de tram staan te wachten, ik forum. Als de Algemeen pijler niet vol zou zitten met de allersmerigste racisten zou ik me tot die hoek beperken.
Ik voel me toch eerder verwant met frou frou, vind Tinderen leuk en als de fun er af gaat las ik een pauze in.

Kom ik eens wat kritisch uit de hoek dan is dat om iemand een schop onder de kont te geven en met de bedoeling om te helpen.

Het gaat hoe het gaat op Tinder, je kan daar niets aan veranderen. Leg je daar bij neer en go with the flow en als je jezelf daar zo slecht bij voelt vraag ik me af waarom je jezelf dat aandoet?

Ben ook zover gekomen met vallen en opstaan hoor maar stond ik er zo negatief in dan had ik die vlam al lang niet meer op mijn foon staan.

Hier zou een gevoel moeten zijn van 'samen sterk' maar moet eerder opletten dat ik me niet in de negatieve spiraal laat meetrekken.

En nu kan je zeggen 'lazer dan op' maar ik vind/vond forummen ook gewoon leuk tussendoor.
100% eens Frou en Treeze!

Tinder is leuk. En ohja, Frisian, ik vind het heel knap hoe je met dit nieuws omgaat, je bent een topper! Daar kunnen sommige oudjes nog wat van leren ;)

Ik ga eens even swipen, was grieperig en dus een leeg weekend gepland, maar knap nu toch wat op dus heb wel zin in een uitje vanavond.

Anderen nog dates voor vanavond?
quote:froufrou80 schreef op 01 oktober 2016 @ 08:46:

[...]

Waterman waarom reageer je toch steeds zo gepikeerd? En waarom moet je mij er elke keer uithalen terwijl anderen hier precies dezelfde dingen zeggen? Ik zeg toch nergens dat je die eenzaamheid niet mag spuien? Je legt me allerlei woorden in de mond. Jouw reactie bevestigd voor mij eigenlijk alleen maar dat ik blijkbaar precies de vinger op de zere plek leg.

Neem bv jouw opmerking "wat ik dan in hemelsnaam op Tinder doe", die is heel sprekend. Ik zit juist op Tinder omdát ik zo'n leuk leven heb en Tinder maakt mijn leven nog een stukje leuker. Ik heb enorm veel plezier van Tinder. Maar als ik niet het gevoel zou hebben dat mijn leven wel ok is zoals het is en niet een rotsvast vertrouwen zou hebben dat er ook wel weer eens een man voor een meer bestendige relatie langskomt (of niet, en dan is het ook goed) dan zou ik er een stuk minder lol van hebben. Je zegt steeds dat ik me meer in jou moet verplaatsen, maar zelf lukt het je ook niet zo bar goed om je in mij te verplaatsen. Wake up call: niet iedereen wil zo snel mogelijk weer aan de man om oud en nieuw met stelletjes te kunnen vieren omdat je anders mislukt bent in het leven.

Ik vraag me soms eerder af wat ik op het Vivaforum doe. Maar dat is vooral leuk, low-key vermaak. Andere mensen spelen candy crush in verloren momentjes dat ze op de tram staan te wachten, ik forum. Als de Algemeen pijler niet vol zou zitten met de allersmerigste racisten zou ik me tot die hoek beperken.

Humor mis je ook. Je dacht toch niet echt dat ik oudjaar met stelletjes wilde vieren?

En eigenlijk bedoelde ik meer dat je je in anderen in zou moeten leven, niet zozeer in mijn persoon. Ik refereer even aan de manier waarop je Lola neersabelde op grond van niets.

Dat vond ik agressief overkomen.
Waterman, hou eens op. Je vervuilt het topic.
quote:Tessa- schreef op 01 oktober 2016 @ 09:05:

100% eens Frou en Treeze!

Tinder is leuk. En ohja, Frisian, ik vind het heel knap hoe je met dit nieuws omgaat, je bent een topper! Daar kunnen sommige oudjes nog wat van leren ;)

Ik ga eens even swipen, was grieperig en dus een leeg weekend gepland, maar knap nu toch wat op dus heb wel zin in een uitje vanavond.

Anderen nog dates voor vanavond?Ik ga clubben vanavond, zonder Tinder maar wie weet hoe de avond eindigt
Iedereen die vandaag een date heeft, veel plezier (of ellende)! Frou veel plezier met clubben.

Ik ga vandaag lekker rustig aan doen, zo ff naar voetbal van zoon en vanmiddag even chilltime met sv. Vanavond lekker op de bank met een vriendin..wijntje erbij, heerlijk.
Voor mij werkdag vandaag maar altijd extra leuke sfeer op zaterdag. Vanavond een avondje thuis, al veel te druk geweest 's avonds deze week. Morgen date!
Ik weet niet zeker of ik deze vraag nu in het goede topic stel, ik hou het eerlijk gezegd niet allemaal meer bij...

Maar, als jullie aan het daten zijn, hoe vaak zien jullie je date dan? Ik vind 1 keer per week in het begin normaal en later misschien iets vaker.

Ik vraag dit omdat ik mijn date van maandag, na de hele week heen en weer appen en hinten nu, op zaterdag, vraag of hij het leuk vindt om op een derde date te gaan. Hij antwoordt met: 'Zo, jij laat er ook geen gras over groeien!'.

Hè, ben ik dan te snel? Ik vond persoonlijk juist dat het nogal lang duurde...
Ik vind dat een normale vraqg, maar ik vind hem niet zo geïnteresseerd over komen.
Mot met to
quote:missmeisje schreef op 01 oktober 2016 @ 11:12:

Ik weet niet zeker of ik deze vraag nu in het goede topic stel, ik hou het eerlijk gezegd niet allemaal meer bij...

Maar, als jullie aan het daten zijn, hoe vaak zien jullie je date dan? Ik vind 1 keer per week in het begin normaal en later misschien iets vaker.

Ik vraag dit omdat ik mijn date van maandag, na de hele week heen en weer appen en hinten nu, op zaterdag, vraag of hij het leuk vindt om op een derde date te gaan. Hij antwoordt met: 'Zo, jij laat er ook geen gras over groeien!'.

Hè, ben ik dan te snel? Ik vond persoonlijk juist dat het nogal lang duurde...Nee, ik vind je niet te snel. Zo'n antwoord kan je verwachten als je gelijk maandagavond na de date dat voorstelt. Maar het is bijna een week later. Geeft wel weer dat hij er blijkbaar anders in staat dan jij. Hoe lang zat er tussen jullie eerste 2 dates? En heb je al gereageerd?
quote:Jenette schreef op 01 oktober 2016 @ 11:17:

Ik vind dat een normale vraqg, maar ik vind hem niet zo geïnteresseerd over komen.

Ik ben echt confused nu. Hij is degene die tegen mij zegt dat hij me leuk vindt en dat hij ons zoenmoment tijdens de date zo speciaal vond. En nu ben ìk degene die te snel gaat?

Echt, mannen, ik snap niks van ze.

Ik ga mooi verder kijken hoor!
Korte update, consultant appt, stelt vragen, maar vertelt zelf weinig. Hij gaat bijvoorbeeld biertjes drinken in de stad en dan tot half 1 (kon ik zien), maar vertelt niet met wie. Vandaag antwoordt ie ook niet op de vraag wat ga je doen. Krijg er beetje raar gevoel bij.

Ik zie dates meestal ook 1x per week
quote:Chocopinda schreef op 01 oktober 2016 @ 11:24:

[...]

Nee, ik vind je niet te snel. Zo'n antwoord kan je verwachten als je gelijk maandagavond na de date dat voorstelt. Maar het is bijna een week later. Geeft wel weer dat hij er blijkbaar anders in staat dan jij. Hoe lang zat er tussen jullie eerste 2 dates? En heb je al gereageerd?

Tussen onze eerste en tweede date zaten 4 dagen. Dus dat was vrij snel.

Ik heb gereageerd met dat ik het geen snelle vraag vind omdat we al een week heen en weer aan het appen en hinten zijn. We hadden het voor mijn vraag over dat we wel een keer samen konden klussen (hij is aan het verbouwen) of naar de film konden gaan. Hij zei dat hij een film zonde vindt omdat hij graag met me wil praten als hij me ziet. Ik zeg: 'Goed argument, dan mag jij bedenken wat we op onze volgende date gaan doen'. En vervolgens ben ìk degene die er geen gras over laat groeien?

Schiet mij maar lek hoor...
quote:missmadame schreef op 01 oktober 2016 @ 11:28:

Korte update, consultant appt, stelt vragen, maar vertelt zelf weinig. Hij gaat bijvoorbeeld biertjes drinken in de stad en dan tot half 1 (kon ik zien), maar vertelt niet met wie. Vandaag antwoordt ie ook niet op de vraag wat ga je doen. Krijg er beetje raar gevoel bij.

Dat hij jou vragen stelt vind ik positief, hij toont interesse! Mijn date vertelt ook niet echt uit zichzelf dingen.

Hoe vaak hebben jullie elkaar nu gezien? Is er al een volgende date gepland?

Ik zie dates meestal ook 1x per weekWat vind je leuk aan hem, behalve dat hij interesse toont? Je praat zo klinisch over hem. Heb je vlinders?
1 of 2x per week, ja morgen en volgende week zaterdag. Hij beantwoordt directe vragen niet, dat vind ik raar.

Ik had ook zo n date, en wij hebben elkaar 4 keer gezien.

Dat bleef zo, dat vage. Vragen stellen, zelf niet teveel delen en over afspreken bleef bij vaag.

Is niks geworden. Blijf bij je gevoel!
Mot met to
Froufrou die discussie hebben we al gehad en ga ik niet nog een keer voeren. Ik vind hem leuk, pubt
quote:missmeisje schreef op 01 oktober 2016 @ 11:28:

[...]

Tussen onze eerste en tweede date zaten 4 dagen. Dus dat was vrij snel.

Ik heb gereageerd met dat ik het geen snelle vraag vind omdat we al een week heen en weer aan het appen en hinten zijn. We hadden het voor mijn vraag over dat we wel een keer samen konden klussen (hij is aan het verbouwen) of naar de film konden gaan. Hij zei dat hij een film zonde vindt omdat hij graag met me wil praten als hij me ziet. Ik zeg: 'Goed argument, dan mag jij bedenken wat we op onze volgende date gaan doen'. En vervolgens ben ìk degene die er geen gras over laat groeien?

Schiet mij maar lek hoor...Klinkt wel gezellig! Maar zijn opmerking blijft vaag ja.
quote:missmadame schreef op 01 oktober 2016 @ 11:45:

1 of 2x per week, ja morgen en volgende week zaterdag. Hij beantwoordt directe vragen niet, dat vind ik raar.Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Zolang je een date (2 zelfs lees ik!) hebt staan zou ik die eerst even afwachten.

Vergeet niet dat er veel mensen zijn die slordig appen en bijvoorbeeld alleen reageren op een deel van de app. Ik heb daar zo veel voorbeelden van in mijn kennissenkring

Dan zet ik een hele tekst neer met daarin twee vragen en dan krijg ik een antwoord waarvan ik denk 'Heb je het nu wel gelezen?'

Vergaap je niet zo op dat appen joh. Waarom bel je hem niet een keer ( wel eerst aankondigen)?
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 11:52:

[...]

Vergeet niet dat er veel mensen zijn die slordig appen en bijvoorbeeld alleen reageren op een deel van de app. Ik heb daar zo veel voorbeelden van in mijn kennissenkring

Dan zet ik een hele tekst neer met daarin twee vragen en dan krijg ik een antwoord waarvan ik denk 'Heb je het nu wel gelezen?'

Vergaap je niet zo op dat appen joh. Waarom bel je hem niet een keer ( wel eerst aankondigen)?Goeie! Ik zit er ook aan te denken mijn date gewoon te bellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven