Een leuke chick erbij

30-09-2016 14:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag jullie ervaringen, tips en tricks willen weten!

Mijn vriend en ik hebben nu 5 jaar een relatie, ik was best jong toen wij een relatie kregen. Als wij samen praten over dingen die we nog willen doen komt er eigenlijk altijd naar boven dat ik vrouwen ook heel aantrekkelijk vind en graag een beetje zou willen experimenteren, wat misschien wel zou kunnen komen tot een trio... wel zou ik graag iemand willen die niet ouder is dan 25.

Hoe hebben jullie dit aangepakt? Wat zijn jullie ervaringen? En hoe vind je een leuk meisje met dezelfde interesses??

Alle tips en meningen zijn welkom!
De Britse datingapp OKCupid heeft een revolutionaire nieuwe functionaliteit gekregen. Je kunt er een triootje mee organiseren. Of een kwartet, septet of een voetbalwedstrijd tussen de lakens. Leden kunnen vanaf nu aangeven dat ze in een ‘open relatie’ zitten en open staan voor gezelschap van een of meer anderen.

http://www.faqt.nl/recent/trio-daar-is-een-app-voor/
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 07:51:

[...]

viezertje.!

Tsss.. Je bent gewoon jaloers!

Jij mag ze ook lenen heur
Alle reacties Link kopieren
TO is zogenaamd vrouw.

Uh-huh.
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 11:47:

[...]

Tsss.. Je bent gewoon jaloers!

Jij mag ze ook lenen heurNee doe maar niet,straks brengt het mijn verloofde nog op rare ideeën
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 11:58:

[...]

Nee doe maar niet,straks brengt het mijn verloofde nog op rare ideeën Wil hij sex hebben of zo . Nee dat moeten we niet hebben
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 12:17:

[...]

Wil hij sex hebben of zo . Nee dat moeten we niet hebbenJa.! En ik heb eigenlijk veel liever dat hij in zijn mancave blijft zitten voetbal kijken.
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 12:29:

[...]

Ja.! En ik heb eigenlijk veel liever dat hij in zijn mancave blijft zitten voetbal kijken. Pfff echt niet normaal. Wat denkt hij wel niet. Voor het huwelijk
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 12:38:

[...]

Pfff echt niet normaal. Wat denkt hij wel niet. Voor het huwelijkMaar verder is hij heel lief hoor
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 september 2016 @ 14:33:

[...]

Wow, worden chicks zo oud . Dat wist ik echt niet.Nou zeg ! Natuurlijk wel, dat weet je best
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 12:46:

[...]

Maar verder is hij heel lief hoor Open anders ff een topic over hem!
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:09:

[...]

Open anders ff een topic over hem!

Dat deed ik laatst en toen werd ik gestaft wegens trollen dus daar begin ik niet meer aan..

Nog vóór hollebollegijs zijn gal kon spuwen over wat een geldverslindende heks ik ben was het topic foetsie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven