Waar moet ik beginnen?
zaterdag 21 mei 2016 om 11:34
Klusjes in huis blijven weken dan wel maanden liggen. Het huis is goor ik heb al 5 weken niet gestofzuigd. De etensresten, vuile was haren van de kat etc. liggen gewoon op de grond. Op de wasmachine liggen stoppeltjes, in de magnetron etensresten, op de vriezer broodkruimels . Het aanrecht is vies en plakkerig.
Waar moet ik beginnen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Waar moet ik beginnen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
zondag 2 oktober 2016 om 23:37
quote:Logan1212 schreef op 02 oktober 2016 @ 10:33:
Ik heb andere prioriteiten schoonmaken is niet mijn ding.Van een vervuilde leefomgeving kan je behoorlijk ziek worden. Om dat te voorkomen zal je toch echt aan de poets moeten. En schaam je je niet voor je vieze huis als er iemand bij je langskomt?
Ik heb andere prioriteiten schoonmaken is niet mijn ding.Van een vervuilde leefomgeving kan je behoorlijk ziek worden. Om dat te voorkomen zal je toch echt aan de poets moeten. En schaam je je niet voor je vieze huis als er iemand bij je langskomt?
maandag 3 oktober 2016 om 06:59
Van heel veel mensen is schoonmaken niet hun ding. Ik zou ook liever hebben dat mijn huis zichzelf op miraculeuze wijze schoonhield, maar helaas moet ik het gewoon zelf doen.
Plan gewoon niks het komende weekend en maak in 2 dagen tijd je hele huis schoon. En neem een schoonmaakster, je werkt fulltime, dus dat kun je waarschijnlijk wel betalen.
Plan gewoon niks het komende weekend en maak in 2 dagen tijd je hele huis schoon. En neem een schoonmaakster, je werkt fulltime, dus dat kun je waarschijnlijk wel betalen.