Geld & Recht alle pijlers

Afschrift dagvaarding

02-10-2016 11:45 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

Ik ontvang binnenkort een dagvaarding, maar ik ben op dit moment niet in staat om op mijn adres aanwezig te zijn. Mijn huisgenoten zijn er echter wel, dus zij kunnen het voor mij in ontvangst nemen. Ik vraag me af welke informatie zij dan van de deurwaarder ontvangen, aangezien dat privé is. Ik heb een beetje gegoogled en er wordt blijkbaar een afschrift afgegeven, maar ik kan nergens zien wat dat precies is en welke informatie dan wordt doorgespeeld. Wordt er alleen gezegd dat ik gedagvaard word, ook wie de eiser is, of meer informatie?

Thanks alvast voor jullie hulp!
quote:Ariellle schreef op 02 oktober 2016 @ 12:32:

[...]

Dat was dan een luie deurwaarder

Zeg maar luiedeurwaarders het was er niet 1 ze deden het allemaal.

Blijkbaar bang dat er iemand met een honkbal knuppel achter de deur zou staan.
Vismans in Rotterdam? Ken ik als heel schappelijk kantoor. Even bellen dn vragen of je kan ophalen of dat ze bij niet persoonlijk thuis in envelop willen doen.
TO wat heb je allemaal te verbergen dat je momenteel niet op je huisadres woont? En waarom word je gedagvaard? Kennelijk ook geen goede band met je huisgenoten anders had je ze vast wel even ingelicht of gewoon de brief daar opgehaald.
quote:Vlinder1963 schreef op 02 oktober 2016 @ 12:36:

[...]

Zeg maar luiedeurwaarders het was er niet 1 ze deden het allemaal.

Blijkbaar bang dat er iemand met een honkbal knuppel achter de deur zou staan.Dat is niet de normale gang van zaken, maar ik weet dat het op bepaalde adressen wel gebeurt. Adressen die bekend staan zeg maar.
Oja en in een dagvaarding zal in ieder geval staan een omschrijving van het strafbare feit, de plaats en het tijdstip van dit feit en wanneer en waar je verwacht wordt bij welke rechtbank. Weten je huisgenoten zo voldoende over je denk je?
quote:MRengine schreef op 02 oktober 2016 @ 13:37:

TO wat heb je allemaal te verbergen dat je momenteel niet op je huisadres woont? En waarom word je gedagvaard? Kennelijk ook geen goede band met je huisgenoten anders had je ze vast wel even ingelicht of gewoon de brief daar opgehaald. Ze woont er wel maar werkt overdag.
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 13:58:

[...]

Ze woont er wel maar werkt overdag.Nou ze zegt zelf dat ze "binnenkort een dagvaarding ontvangt maar op dit moment niet in staat is om op haar adres aanwezig te zijn".... Ze werkt wel maar dat zegt mij niet dat ze daardoor 'op dit moment' niet in staat is om (binnenkort) op haar adres aanwezig te zijn. Tja, kweet ook niet, geef d'r maar een draai aan;) De inhoud van de dagvaarding is kennelijk niet zo fraai als je het verborgen moet houden voor je goede huisgenoten.
quote:MRengine schreef op 02 oktober 2016 @ 14:04:

[...]

Nou ze zegt zelf dat ze "binnenkort een dagvaarding ontvangt maar op dit moment niet in staat is om op haar adres aanwezig te zijn".... Tja, geef d'r maar een draai aan;)Ze schrijft later dat ze heeft gebeld wanneer het komt en dat ze er niet kan zijn want ze werkt.
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 14:06:

[...]

Ze schrijft later dat ze heeft gebeld wanneer het komt en dat ze er niet kan zijn want ze werkt.Nou ja, als ze maar aanwezig is op de dag dat ze voor moet komen
quote:MRengine schreef op 02 oktober 2016 @ 14:09:

[...]

Nou ja, als ze maar aanwezig is op de dag dat ze voor moet komen Wat mij betreft krijg jij de prijs voor de (in meerdere opzichten) domste reactie vandaag op dit forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven