welk winkelwagentje?
zondag 2 oktober 2016 om 19:56
Bij het boodschappen doen ga ik altijd naar 2 supermarkten die naast elkaar staan. Nu wissel ik altijd het winkelwagentje om voor ik naar de volgende supermarkt ga, terwijl het veel makkelijker zou zijn om hetzelfde wagentje voor beide winkels te gebruiken.
Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie de winkelwagen van de ene supermarkt ook voor de andere supermarkt of wisselen jullie deze eerst om?
Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie de winkelwagen van de ene supermarkt ook voor de andere supermarkt of wisselen jullie deze eerst om?
zondag 2 oktober 2016 om 20:42
Ja hoor, no problem. Ben wel eens de kruidvat ingegaan met het winkelwagentje van de supermarkt daarnaast. Oké, ze vroegen wel of ik het niet meer wilde doen, maar ik had een peuter en een baby en geen wagen bij me - en het merk babyvoeding was in de supermarkt op, dus ik moest wel even. So what. In het ergste geval zeggen ze er wat van. Wow. Shocking.
zondag 2 oktober 2016 om 20:47
quote:SarahMary schreef op 02 oktober 2016 @ 20:42:
Ja hoor, no problem. Ben wel eens de kruidvat ingegaan met het winkelwagentje van de supermarkt daarnaast. Oké, ze vroegen wel of ik het niet meer wilde doen, maar ik had een peuter en een baby en geen wagen bij me - en het merk babyvoeding was in de supermarkt op, dus ik moest wel even. So what. In het ergste geval zeggen ze er wat van. Wow. Shocking.
Damn, baas boven baas moet er altijd zijn, hè...
De beveiliger bij de Kruidvat laat mij niet eens binnen met mijn Hoogvlietkarretje...
En het gaat me te ver om op de vuist te gaan...
Dus een welgemeende
De beveiliger bij de Kruidvat laat mij niet eens binnen met mijn Hoogvlietkarretje...
Dus een welgemeende
zondag 2 oktober 2016 om 21:19
quote:vitamined schreef op 02 oktober 2016 @ 20:30:
[...]
Ja, lekker elitair met je AH-kar de Lidl binnen gaan kan iedereen.
Maar durf je ook met je Lidl-kar de AH binnen?! Dat is eigenlijk waar het om draait.Nou, ik ga geregeld met een Lidl kar de Jumbo in. Of andersom. Het is maar net welke kar vooraan staat in de rij. En dan gebruik ik Ah katoenen tassen om mijn boodschappen in te doen.
[...]
Ja, lekker elitair met je AH-kar de Lidl binnen gaan kan iedereen.
Maar durf je ook met je Lidl-kar de AH binnen?! Dat is eigenlijk waar het om draait.Nou, ik ga geregeld met een Lidl kar de Jumbo in. Of andersom. Het is maar net welke kar vooraan staat in de rij. En dan gebruik ik Ah katoenen tassen om mijn boodschappen in te doen.
zondag 2 oktober 2016 om 21:20
Ik heb hier echt nog nooit over nagedacht en aandacht aan besteed. Hier een jumbo en ah tegenover elkaar en die karretjes staan allemaal door elkaar in de rij. Ik pak dus gewoon het karretje aan het uiteinde en let er echt niet op of die van de winkel is waar ik heen moet. En ik rij ook rustig de andere winkel in met boodschappen en al. Ik ga daarvoor echt niet eerst naar mijn auto lopen, teveel moeite. Vaak heb ik bij de jumbo alles gehaald en moet ik dan bij de ah nog 1 of 2 dingen hebben die de jumbo niet heeft (buffelmozarella!).
Mijn moeder is ooit eens met een tas van de jumbo een andere winkel in gelopen. Kreeg ze gratis een tas van die winkel serieus, vind het best sneu als je je als winkel blijkbaar bezig moet houden met welke tas of winkelwagentje de klant bij heeft. Alsof ik dan ineens denk "ow, de jumbo! Nou, ik ben nu bij de ah maar nu ik dat wagentje bij die mw. heb gezien ga ik naar de jumbo hoor". gelukkig doen ze er hier ook nooit moeilijk over.
Mijn moeder is ooit eens met een tas van de jumbo een andere winkel in gelopen. Kreeg ze gratis een tas van die winkel serieus, vind het best sneu als je je als winkel blijkbaar bezig moet houden met welke tas of winkelwagentje de klant bij heeft. Alsof ik dan ineens denk "ow, de jumbo! Nou, ik ben nu bij de ah maar nu ik dat wagentje bij die mw. heb gezien ga ik naar de jumbo hoor". gelukkig doen ze er hier ook nooit moeilijk over.
zondag 2 oktober 2016 om 21:46
De supermarkten waar ik kom (appie, Lidl en jumbo) zitten allemaal niet op loopafstand van elkaar dus ik ga niet met het wagentje van de een de andere winkel in.
Ik ga wel met m'n AH wagentje met boodschappen en m'n kind erin langs de Hema en de Etos (bij de Kruidvat werkt dat helaas niet, maar daar hebben ze van die afgrijselijk smalle paden, daar kun je ook met een kinderwagen/buggy niet fatsoenlijk doorheen) in het winkelcentrum, en volgens mij ben ik daar niet bepaald de enige in. Daar kijkt ook niemand raar van op.
Ik ga wel met m'n AH wagentje met boodschappen en m'n kind erin langs de Hema en de Etos (bij de Kruidvat werkt dat helaas niet, maar daar hebben ze van die afgrijselijk smalle paden, daar kun je ook met een kinderwagen/buggy niet fatsoenlijk doorheen) in het winkelcentrum, en volgens mij ben ik daar niet bepaald de enige in. Daar kijkt ook niemand raar van op.
maandag 3 oktober 2016 om 22:47
quote:vitamined schreef op 02 oktober 2016 @ 20:47:
Dus een welgemeende
Het was de hele week al onrustig in het dorp
Dit was één van de schokkendere dingen, die gebeuren.
Enne, wij hebben gelukkig geen bewaking bij winkels nodig. Of nou ja, sinds ik dus met een karretje binnen kwam misschien wel. Oepsie. Gelukkig zijn er ergere dingen in het leven.
Dus een welgemeende
Het was de hele week al onrustig in het dorp
Dit was één van de schokkendere dingen, die gebeuren.
Enne, wij hebben gelukkig geen bewaking bij winkels nodig. Of nou ja, sinds ik dus met een karretje binnen kwam misschien wel. Oepsie. Gelukkig zijn er ergere dingen in het leven.