Week vakantie, hoe balans terug vinden?
maandag 3 oktober 2016 om 10:17
Hallo,
Ik heb een zware tijd achter de rug. Mijn relatie had een dip, ziekte en overlijdens in mijn familie, ik heb een gezin met 4 kinderen en een drukke baan.
Ik merk dat de balans weg is.
Ik ben moe, mijn huis is een rommel en ik ben 10 kilo te zwaar.
Hoe kan ik deze week gebruiken om de balans en mijzelf weer terug te vinden?
Ik heb een zware tijd achter de rug. Mijn relatie had een dip, ziekte en overlijdens in mijn familie, ik heb een gezin met 4 kinderen en een drukke baan.
Ik merk dat de balans weg is.
Ik ben moe, mijn huis is een rommel en ik ben 10 kilo te zwaar.
Hoe kan ik deze week gebruiken om de balans en mijzelf weer terug te vinden?
maandag 3 oktober 2016 om 10:24
maandag 3 oktober 2016 om 11:12
maandag 3 oktober 2016 om 11:27
Ruim af&toe een kamer op (vooral weggooien of weggeven), doe af&toe ook iets wat je zelf echt leuk vindt (zoek een hobby (ik pixel nu veel, ervoor veel gekleurd), ga naar de sauna, boek lezen, ga wandelen, wat dan ook) en doe af&toe iets met je man. Afwisselen dus.
Laat die kilo's nu even voor wat ze zijn. Eerst rust in je hoofd.
Laat die kilo's nu even voor wat ze zijn. Eerst rust in je hoofd.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
maandag 3 oktober 2016 om 11:38
's Ochtends wat opruimen, niet te veel. Begin met de slaapkamer (voor goede nachtrust) en een plek waar je wilt zitten (woonkamer of studeerkamer).
Met jezelf een tijd afspreken waarop je ophoudt met opruimen en wat leuks voor jezelf gaat doen. Wandelen, lezen, computerspelletjes, kleuren, sauna.
Kilo's laten zitten. 10 is niet zoveel, komt vanzelf goed. Koop eventueel een paar broeken die een maat groter zijn, dan heb je er geen last van en zie je er niks van.
Met jezelf een tijd afspreken waarop je ophoudt met opruimen en wat leuks voor jezelf gaat doen. Wandelen, lezen, computerspelletjes, kleuren, sauna.
Kilo's laten zitten. 10 is niet zoveel, komt vanzelf goed. Koop eventueel een paar broeken die een maat groter zijn, dan heb je er geen last van en zie je er niks van.