Is hij bi?

03-10-2016 12:51 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vrijdag met mijn friends with benefits bij een vriend van hem. We hadden een trio. Ik was dit van tevoren niet van plan, maar zij wel vermoed ik, en het gebeurde. Ik lag even op de bank, en het viel mij op dat ze wel erg lang weg waren. Toen ik de slaapkamer binnenliep, zag ik dat zijn vriend mijn fwb aan het pijpen was. Van zijn vriend wist ik dat hij ook op mannen viel, maar ik had dit nooit achter mijn fwb gezocht. Ik ken hem als een vrouwengek. Ik ben weer snel op de bank gaan zitten, en toen ze terugkwamen heb ik wel gezegd dat ik het gezien heb. Mijn fwb ontkende meteen. De volgende dag waren we samen en vroeg ik hem of hij vaker seksueel actief was geweest met zijn vriend. Weer ontkende hij en werd heel chagrijnig. We waren aan het eten, en hij zei dat hij meteen geen zin meer had om te eten. Hij nam ook meteen geen hap meer.

Het is niet dat ik totaal op mijn fwb afgeknapt ben, maar ik vind het ook niet bepaald sexy. Ik vraag me nu af of hij bi is, of gewoon eens wilde experimenteren met een man. Meer mensen die zoiets weleens meegemaakt hebben met hun vriend of FWB? En hoe reageerden jullie?
quote:bugs schreef op 03 oktober 2016 @ 14:03:

Aan het zien van seksende mannen ben ik niet zo gewend, en ik (man) raak ook niet opgewonden van het idee. Hoewel het misschien anders is in real life, dat zou kunnen.

En wat zegt je vriend nu van jullie recente avontuurtje? Hebben jullie het er nog over gehad?Nee. Hij reageert zo overgevoelig dat ik niet weet hoe ik het er met hem over moet hebben.
quote:Konijntje999 schreef op 03 oktober 2016 @ 14:42:

Nou ik snap best dat je het zag en even dacht "huh?" zoals je kan denken als je iets ziet dat je niet verwacht te gaan zien (bijv. je oma in een seksshop, een kat aan een lijntje in het park of een appelboom op een balkonnetje op 2 hoog achter). Maar dan kan je daarna toch weer gewoon normaal reageren (jij zit immers ook in de seksshop, misschien houdt de kat wel van wandelen of de bewoner van verse appels).

Je zat zelf in een trio he? Tenzij jullie eerst "de regels van een mmv trio volgens Dromertje" hebben doorlopen voordat jullie van start zijn gegaan?Wat versta je onder "normaal" reageren? Ik ben er niet bij gaan liggen toen ik ze samen bezig zag, maar ik heb er ook geen nare opmerkingen over gemaakt ofzo. Wel heb ik gezegd dat ik het gezien heb, en de dag daarop gevraagd of hij vaker seksueel actief is geweest met zijn vriend. Dat heb ik gewoon op een normale toon gedaan.
Ik begrijp het verhaal niet helemaal. Was het trio al aan de gang of waren jullie er nog niet aan toe gekomen toen je vriend weg was? En waar waren ze dan heen, en met welk excuus?

Heb je trouwens al eens eerder een trio gehad? Dit trio was geen bewuste keuze van jou. Wie nam het initiatief daartoe en moest je je ergens overheen zetten of was het een lang gekoesterde wens?
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
@Durocq, we (mijn fwb en ik) hadden het er wel eens over gehad dat we ook wel eens samen zouden willen experimenteren met anderen erbij. Maar ik had niet verwacht dat we die avond met zijn vriend een trio zouden hebben. Toen we eenmaal binnen waren, werden er wel dingen gezegd waaruit ik concludeerde dat in ieder geval mijn fwb een plan had.

Ze begonnen eerst allebei met mij. Op een gegeven moment lag ik dus op de bank even te rusten, toen me opviel dat ze al een tijdje weg waren. En toen zag ik dat ze samen bezig waren.
Dus hij had dat vooraf geregeld. Had jij liever een vrouw erbij gewild of was een man goed?
Ik vond het wel goed, maar had alleen niet verwacht dat mijn fwb iets met zijn vriend zou doen.
Dat zit er dan wel een beetje in. Bij een mvv trio is het gebruikelijk dat de vrouwen met elkaar bezig zijn, dus bij een mmv valt actie tussen de mannen niet uit te sluiten. Wel raar dat ze het stiekem deden. Dat vind ik weinig open van ze. Ze hadden niets 'in te halen', om het zo maar te zeggen? Ik bedoel, jij was er toch? Voelt dat niet kwetsend of had je er niet op die manier naar gekeken?

Eigenlijk vind ik deze hele actie niet ok van ze.

(of hij bi is, lijkt me geen vraag. Dat is wel duidelijk)
Maar is hij nou een fwb of heb je een relatie met hem? Want is hij enkel een fwb, dan gaat het je verder eigenlijk weinig aan wat hij met anderen doet, dus als hij er niet over wil praten, moet je dat respecteren. Hebben jullie wel een relatie, dan wordt het een heel ander verhaal.. dan zou ik het gewoon vreemd gaan vinden.
quote:Durocq schreef op 03 oktober 2016 @ 16:13:

Dat zit er dan wel een beetje in. Bij een mvv trio is het gebruikelijk dat de vrouwen met elkaar bezig zijn, dus bij een mmv valt actie tussen de mannen niet uit te sluiten. Wel raar dat ze het stiekem deden. Dat vind ik weinig open van ze. Ze hadden niets 'in te halen', om het zo maar te zeggen? Ik bedoel, jij was er toch? Voelt dat niet kwetsend of had je er niet op die manier naar gekeken?

Eigenlijk vind ik deze hele actie niet ok van ze.

(of hij bi is, lijkt me geen vraag. Dat is wel duidelijk)Dat leek mij ook al. Dit triootje was niet bedacht om TO te neuken, maar om fwb de gelegenheid te geven zijn vriend te pijpen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
@bugs Dat lijkt me niet logisch. Daarvoor hadden ze TO niet hoeven uit te nodigen. Niettemin is er iets vreemds aan dit opzetje. Alsof ze ontdekt wilden worden. Maar daar spreekt weer tegen dat die fwb zo moeilijk doet.
Nog een vraag @dromertje87, ken je die vriend al lang? Het klinkt een beetje alsof je geschokt bent, maar daar niet voor uit durft te komen, omdat dat 'bekrompen' zou zijn (las ik hier).
Ik ben ook wel een beetje geschokt ja, omdat ik het nooit verwacht had van mijn fwb. Ik ken hem al een paar jaar.

We waren trouwens wel onder invloed van drugs. Zij hadden allebei coke gebruikt. Zou het daaraan kunnen liggen, vraag ik me nu af?
quote:Durocq schreef op 04 oktober 2016 @ 12:47:

@bugs Dat lijkt me niet logisch. Daarvoor hadden ze TO niet hoeven uit te nodigen. Tja, daar kun je wel eens gelijk in hebben, ik schreef het misschien wat te sterk. Maar zoals je zegt, de indruk blijft dat er iets van zijn kant achter steekt.
quote:Dromertje87 schreef op 04 oktober 2016 @ 17:35:

We waren trouwens wel onder invloed van drugs. Zij hadden allebei coke gebruikt. Zou het daaraan kunnen liggen, vraag ik me nu af?

Haha, klein detail! Ja, dat zal zeker hebben uitgemaakt. Al weet ik niet hoe coke de seks/geilheid beïnvloedt. Wat had jij genomen dan?

Hoe kijk jij trouwens terug op dat triootje (tot aan het zien van de seksende vrienden)? Voldoening? Spijt? Leuke ervaring? Dat nooit meer?
Ik had xtc genomen. Ik vond de trio leuk, daar heb ik geen spijt van. Maar het beeld van die 2 mannen samen krijg ik niet van mijn netvlies.
Van cocaïne krijg je geen andere seksuele voorkeur. Je wordt er bij mijn weten niet eens geil van. Veel mannen krijgen er een groot ego en dito mond, maar een kleine pik van. Maar goed, hij blijkt gewoon bi, maar schaamt zich er blijkbaar voor. Gokje, iets met schaamtecultuur?

Ik zou er niet verder naar vragen, het ligt kennelijk gevoelig. En trouwens, heb je die vriend gepijpt? In dat geval hoop ik dat je het veilig hebt gedaan, want dit hele verhaal klinkt aan alle kanten redelijk onveilig.
Is het nou je FWB of niet?eerst zie ik van wel.. dan zie ik nee het is trouwens geen FWB en nu weer wel. En als dat het is dan maakt het toch niet uit of hij bi is?

Heb je het wel veilig gedaan?

Waarom gebruiken jullie drugs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven