Alleen naar bios, kan dat?

03-10-2016 18:35 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een bioscoop abonnement, maar niet altijd iemand om mee naar de bios te gaan. Nu zijn er binnenkort wel wat leuke films die ik wil zien. Vinden jullie het kunnen om alleen naar de bios te gaan, of iemand alleen te zien zitten? Ik vind het zelf nogal vreemd, maar misschien geldt dat wel alleen voor mij!
Gewoon gaan! Ik zie zo vaak mensen alleen zitten, vind ik niks raars aan.

En als de film eenmaal begint dan zit je toch in het donker.
Nee dat kan niet. Je moet je vader of je broer meenemen.
Naar dat scherm kijken, doe je toch echt alleen ...

Alleen de "afterparty" (nog iets drinken, uit eten, ...) is minder alleen.

Ik hou ook niet van "alleen" maar cinema net wel.
Ik vind het zelf niet gezellig, maar zie zat mensen alleen zitten en vind er eigenlijk niks van.
Het zal echt niemand wat kunnen schelen. Zelf doe ik het niet, maar dat is omdat ik ervoor en erna echt wil kletsen over de film. Dat vind ik juist zo gezellig. Maar ik zie wel vaak mensen die alleen gaan. Niets raars aan. Thuis kijk je toch ook weleens alleen film?
Zou ik helemaal niet raar vinden eigenlijk. Juist doen joh, dan kan je altijd lekker zelf je film kiezen.
Tuurlijk, gewoon doen!
Gaan! Je praat toch niet in de bios. Er zitten altijd wel mensen alleen bij een film. Prima toch? Lekker gebruik maken van je pas b
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niks raars aan hoor! Veel kijkplezier!
Tuurljk wel!
Lekker doen! Ik ga ook met regelmaat alleen en zie vele anderen hetzelfde doen. Kun je ook zelf de film bepalen en hoef je se bak popcorn niet te delen:p
Volgens mij is het volkomen normaal om alleen naar de bioscoop te gaan.
Ik doe dat juist graag. Kan ik tenminste goed op de film letten. Ik zorg wel altijd dat ik vlak voor start aankom zodat ik niet nog een kwartier awkward voor een dichte zaal zit in mijn eentje.
Ik ken ook een paar mensen die rustig in hun eentje gaan en dat prima vinden. Ik zou niet weten waarom dat raar zou moeten zijn.
Kan gewoon. Ik ga ook regelmatig alleen uit eten. Dat is ook zo'n activiteit die je eigenlijk niet vaak alleen doet.
Kan best hoor, doe het ook wel eens. En ik ken niemand die dat raar vindt
Ik vind het dan weer juist vreemd dat mensen niet alleen naar de bios durven gaan of dat raar zouden vinden. Wat is daar nu vreemd aan? De stoeltjes worden toch niet per twee verkocht, en als je geen horror film gaat kijken heb je toch ook geen buur nodig om in weg te duiken?

Ik zie altijd veel mensen alleen in de cinema zitten, en ik deed het vroeger ook vaak.
Heerlijk juist! Net als alleen naar de sauna of naar de stad. Kan ik veel meer genieten dan met mensen om me heen.
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2016 @ 18:38:

Gaan! Je praat toch niet in de bios. Er zitten altijd wel mensen alleen bij een film. Prima toch? Lekker gebruik maken van je pas bNou, ik heb wel eens iemand achter me gehad die ondertitelde voor doven en slechtzienden.
Doe ik ook. Omdat ik niemand ken die mee wil naar precies die film, ik dat soms last minute beslis en niet altijd oppas voorhanden heb om man mee te slepen. Die sowieso geen smaak heeft qua films. Dus ik ga graag in mijn eentje. Dan praat er niemand doorheen ook.
Gewoon doen, er is niks raars aan! Het enige wat ik een beetje jammer vind, is dat je achteraf niet met iemand over de film kunt praten, maar ach....
Slik die kikker!
quote:nephthys schreef op 03 oktober 2016 @ 18:41:

Ik vind het dan weer juist vreemd dat mensen niet alleen naar de bios durven gaan of dat raar zouden vinden. Wat is daar nu vreemd aan? De stoeltjes worden toch niet per twee verkocht, en als je geen horror film gaat kijken heb je toch ook geen buur nodig om in weg te duiken?

Het is een horrorfilm

Maar dan ga zo het kaartje bestellen! Bedankt voor de input~
quote:AllieBrosh schreef op 03 oktober 2016 @ 18:43:

Gewoon doen, er is niks raars aan! Het enige wat ik een beetje jammer vind, is dat je achteraf niet met iemand over de film kunt praten, maar ach....Ach, dan open je er toch gewoon een topic over, gezelligheid te over hier!
Dat kan best alleen hoor. Niet gek.

Nu heb ik zin in popcorn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven