Alleen naar bios, kan dat?
maandag 3 oktober 2016 om 18:35
Ik heb sinds kort een bioscoop abonnement, maar niet altijd iemand om mee naar de bios te gaan. Nu zijn er binnenkort wel wat leuke films die ik wil zien. Vinden jullie het kunnen om alleen naar de bios te gaan, of iemand alleen te zien zitten? Ik vind het zelf nogal vreemd, maar misschien geldt dat wel alleen voor mij!
maandag 3 oktober 2016 om 18:37
maandag 3 oktober 2016 om 18:41
Ik vind het dan weer juist vreemd dat mensen niet alleen naar de bios durven gaan of dat raar zouden vinden. Wat is daar nu vreemd aan? De stoeltjes worden toch niet per twee verkocht, en als je geen horror film gaat kijken heb je toch ook geen buur nodig om in weg te duiken?
Ik zie altijd veel mensen alleen in de cinema zitten, en ik deed het vroeger ook vaak.
Ik zie altijd veel mensen alleen in de cinema zitten, en ik deed het vroeger ook vaak.
maandag 3 oktober 2016 om 18:42
maandag 3 oktober 2016 om 18:44
quote:nephthys schreef op 03 oktober 2016 @ 18:41:
Ik vind het dan weer juist vreemd dat mensen niet alleen naar de bios durven gaan of dat raar zouden vinden. Wat is daar nu vreemd aan? De stoeltjes worden toch niet per twee verkocht, en als je geen horror film gaat kijken heb je toch ook geen buur nodig om in weg te duiken?
Het is een horrorfilm
Maar dan ga zo het kaartje bestellen! Bedankt voor de input~
Het is een horrorfilm
Maar dan ga zo het kaartje bestellen! Bedankt voor de input~
maandag 3 oktober 2016 om 18:44