Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Vast wel idd, maar er was toch ook bijna geen normaal verloop van dat topic meer mogelijk met zo'n zuigerd elke keer tussendoor.
quote:Eki12 schreef op 03 oktober 2016 @ 20:59:

[...]

Oeh, ben je een lievelingetje?
Nouja zeg; sinds wanneer laten mods zich lenen om op verzoek off-topic te gaan gummen? Dat riekt wel heul ernstig naar willekeur.

http://forum.viva.nl/forum/relaties/kwe ... es/345965/
quote:Philae schreef op 03 oktober 2016 @ 20:58:

Tja dat hangt net af van het humeur van de mod he.Juist. Regels stellen niets voor. Het is de mod die op persoonlijke titel beslist of iets wel of niet kan.
quote:Nouschi schreef op 03 oktober 2016 @ 20:15:

Wat is daar allemaal gewist?Gezuig. En King die probeerde het te redden.
Ik plug weer te laat in, maar gaat dat over Carabosse?

Die heeft ze niet alle 24 in het kratje wat mij betreft. Maar dit topic ken ik niet.
Ach, die King was tenminste nog aan het proberen er een positief topic van te maken.
King voor als je meeleest
quote:*-_lilith_-* schreef op 03 oktober 2016 @ 21:05:

[...]

Jij krijgt de volgende keer een 24 uurs ban, volgens schema
King lekker tijd voor zijn huishouden?
quote:Inkie12345 schreef op 03 oktober 2016 @ 21:33:

[...]

Jij krijgt de volgende keer een 24 uurs ban, volgens schema Oei, dan ga ik maar kei braaf zijn voortaan
quote:*-_lilith_-* schreef op 03 oktober 2016 @ 22:05:

[...]

Oei, dan ga ik maar kei braaf zijn voortaan Dat heeft geen nut. Een keertje posten in het modtopic is genoeg
quote:Phaedra_ schreef op 03 oktober 2016 @ 21:09:

[...]

Gezuig. En King die probeerde het te redden.Dat is dan ook de laatste keer denk ik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Philae schreef op 03 oktober 2016 @ 22:07:

[...]

Dat heeft geen nut. Een keertje posten in het modtopic is genoeg Hahaha Tsjongejonge, en ik zat er net aan te denken om daar eens te gaan klagen over die tieten onderaan mijn pagina. Laat ik dat maar niet doen dan.
Wat??? KING een ban??? Absurd

Rare actie. En Carabosse dan?

Ow la ma ik ga wel naar t ban topic
Wegens off topic heeft Carabosse een ban? En dat op de man spelen wat ze doet voordat ze gauw de tekst weer wijzigd......

Erg bijzonder.

KING heeft een ban, Lang leve KING!!
Ik snap het ook niet, King hield de zaak juist luchtig, terwijl er behoorlijk met modder gegooid werd
Lang leve King!!
Enne is Margrietje een trolletje of lijkt dat maar zo
quote:Nicotientje schreef op 03 oktober 2016 @ 23:05:

Enne is Margrietje een trolletje of lijkt dat maar zo Nee joh gekkie! Hoe kom je daaaar nou bij?
quote:ZombieQueen schreef op 03 oktober 2016 @ 23:23:

[...]

Nee joh gekkie! Hoe kom je daaaar nou bij?
quote:Philae schreef op 03 oktober 2016 @ 22:07:

[...]

Dat heeft geen nut. Een keertje posten in het modtopic is genoeg

Oh echt?

Mijn ban daarvoor is wel teruggedraaid door de CM. Grappig dat ik ergens het gevoel heb tòch 48 uur te krijgen volgende keer
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
In mijn ogen is dat gemodereer en geban hier zo buitenproportioneel. Bans zijn voor haatzaaien, aanzetten tot geweld, dingen die echt niet kunnen en van de wet niet mogen. Gekift op een forum, daar ga je toch geen scheidsrechtertje in spelen. Kansloos.
Zelf zal ik niet snel staffen, maar elkaar in zijin of haar waarde laten is ook belangrijk.
quote:MarindaH schreef op 04 oktober 2016 @ 08:25:

In mijn ogen is dat gemodereer en geban hier zo buitenproportioneel. Bans zijn voor haatzaaien, aanzetten tot geweld, dingen die echt niet kunnen en van de wet niet mogen. Gekift op een forum, daar ga je toch geen scheidsrechtertje in spelen. Kansloos.Mee eens. Ik vind bannen uitdelen voor iets simpels (en die waren in mijn geval meer dan genoeg, die redenen wil ik best nog wel herhalen) echt niet van deze tijd. Echt niks voor een openbaar discussie forum.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven