Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 3 oktober 2016 om 21:07
Nouja zeg; sinds wanneer laten mods zich lenen om op verzoek off-topic te gaan gummen? Dat riekt wel heul ernstig naar willekeur.
http://forum.viva.nl/forum/relaties/kwe ... es/345965/
http://forum.viva.nl/forum/relaties/kwe ... es/345965/
maandag 3 oktober 2016 om 22:07
maandag 3 oktober 2016 om 22:18
dinsdag 4 oktober 2016 om 07:55
quote:Philae schreef op 03 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
Dat heeft geen nut. Een keertje posten in het modtopic is genoeg
Oh echt?
Mijn ban daarvoor is wel teruggedraaid door de CM. Grappig dat ik ergens het gevoel heb tòch 48 uur te krijgen volgende keer
[...]
Dat heeft geen nut. Een keertje posten in het modtopic is genoeg
Oh echt?
Mijn ban daarvoor is wel teruggedraaid door de CM. Grappig dat ik ergens het gevoel heb tòch 48 uur te krijgen volgende keer
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
dinsdag 4 oktober 2016 om 13:06
quote:MarindaH schreef op 04 oktober 2016 @ 08:25:
In mijn ogen is dat gemodereer en geban hier zo buitenproportioneel. Bans zijn voor haatzaaien, aanzetten tot geweld, dingen die echt niet kunnen en van de wet niet mogen. Gekift op een forum, daar ga je toch geen scheidsrechtertje in spelen. Kansloos.Mee eens. Ik vind bannen uitdelen voor iets simpels (en die waren in mijn geval meer dan genoeg, die redenen wil ik best nog wel herhalen) echt niet van deze tijd. Echt niks voor een openbaar discussie forum.
In mijn ogen is dat gemodereer en geban hier zo buitenproportioneel. Bans zijn voor haatzaaien, aanzetten tot geweld, dingen die echt niet kunnen en van de wet niet mogen. Gekift op een forum, daar ga je toch geen scheidsrechtertje in spelen. Kansloos.Mee eens. Ik vind bannen uitdelen voor iets simpels (en die waren in mijn geval meer dan genoeg, die redenen wil ik best nog wel herhalen) echt niet van deze tijd. Echt niks voor een openbaar discussie forum.
LOEP ME MAAR aub.