Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ben ik nou de enige die het opvalt dat een relatie van een paar jaar opeens 15 jaar duurt en dat een kind van 9/10 opeens ouder is en een hele baby is verdwenen?
Is dat die die na een jaar haar vent al niet leuk meer vond en nu na 15 jaar weg wil omdat hij depressief/add/etc. etc. is?

Vond het maar een vreemd verhaal. Als je partner na een jaar al niet leuk meer is ga je er toch niet vervolgens een kind mee maken en dan na 15 jaar pas wegwillen?
quote:Rhae schreef op 03 oktober 2016 @ 18:41:

Ben ik nou de enige die het opvalt dat een relatie van een paar jaar opeens 15 jaar duurt en dat een kind van 9/10 opeens ouder is en een hele baby is verdwenen?

Waar? Heb wel zin in mystery.

Volgens mij leest half Nederland het forum, na de stamppotten discussie hier was vandaag alle boerenkool, andijvie, hutspot etc op bij de jumbo. En ik had net zo zin in boerenkool.

Ben ik nou de enige die het opvalt dat een relatie van een paar jaar opeens 15 jaar duurt en dat een kind van 9/10 opeens ouder is en een hele baby is verdwenen?Ik ga er niet eens meer op in. Elke zoveel maanden hetzelfde gezeik en ze doet toch niks met de adviezen. Kom dan ook niet janken.
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 03 oktober 2016 @ 18:43:

Is dat die die na een jaar haar vent al niet leuk meer vond en nu na 15 jaar weg wil omdat hij depressief/add/etc. etc. is?

Vond het maar een vreemd verhaal. Als je partner na een jaar al niet leuk meer is ga je er toch niet vervolgens een kind mee maken en dan na 15 jaar pas wegwillen?Dat is onze Stafford liefhebbende Batmanvijand met schrijfaspiraties, voor zover ik weet. Die enige tijd geleden verontwaardigd vertrok in een discussie, volgens mij ook over dit onderwerp. Duidelijk herkenbaar aan de halve blogs in aso stijl die ze neerplempt over bejaarden enzo
quote:Star schreef op 03 oktober 2016 @ 18:45:

[...]

Ik ga er niet eens meer op in. Elke zoveel maanden hetzelfde gezeik en ze doet toch niks met de adviezen. Kom dan ook niet janken.

Hé ze is een keer gescheiden en een baan gaan zoeken... Na jaren van topics

Heb ik een stamppotten discussie gemist? Of ging het over gabberende lesbiettes?
quote:Rhae schreef op 03 oktober 2016 @ 18:46:

[...]

Dat is onze Stafford liefhebbende Batmanvijand met schrijfaspiraties, voor zover ik weet. Die enige tijd geleden verontwaardigd vertrok in een discussie, volgens mij ook over dit onderwerp. Duidelijk herkenbaar aan de halve blogs in aso stijl die ze neerplempt over bejaarden enzoOw, geen wonder dat ik al geen zin had om te reageren.
quote:Rhae schreef op 03 oktober 2016 @ 18:47:

[...]

Hé ze is een keer gescheiden en een baan gaan zoeken... Na jaren van topics

Heb ik een stamppotten discussie gemist? Of ging het over gabberende lesbiettes?Met deze droeftoeter is ze toch ook alweer tig jaar?
O echt? Dan ben ik er mooi ingetrapt.
quote:Star schreef op 03 oktober 2016 @ 18:48:

[...]

Met deze droeftoeter is ze toch ook alweer tig jaar?3-4 toch, max? Je kunt haar topics van rond de scheiding nog terugvinden. 2012.
quote:YellowDiamond schreef op 03 oktober 2016 @ 18:48:

O echt? Dan ben ik er mooi ingetrapt.

Ik ook, damn.

Stamppotten discussie in de zin dat iedereen er weer zin in had. En ik dus ook.
Oh is die het , die schreef toch wat beter dacht ik ?
Of ik zit er vollédig naast hoor en heb ergens een nickwissel gemist. Kan ook.
Er gaan hier allemaal lampjes branden ineens.
quote:Rhae schreef op 03 oktober 2016 @ 18:52:

Of ik zit er vollédig naast hoor en heb ergens een nickwissel gemist. Kan ook.Nee hoor. Van de week nog een pracht van een topic over scootmobieltuig. Echt van dezelfde forumster.
Ik ben zo trots op mij. Ik heb dat soort dingen altijd als laatste door.
....
En ze heeft ook al een baan?

De 21e zocht ze er nog eentje via marktplaats,ook zo'n bijzonder topic zie ik nu..
Achja, schrijfster toch? Vast een fictieschrijfster.

Stelletje muggenzifters. Die lullige, nauwelijks relevante details over verdwenen baby's enzo zijn gewoon ter bescherming van privacy. Jeweettog.
Welk topic gaat het over? Loopt hier nog niet lang genoeg rond

Is het kwetsbaar topic verwijderd? Zie niks staan in het cm...
quote:Eki12 schreef op 03 oktober 2016 @ 19:47:

Welk topic gaat het over? Loopt hier nog niet lang genoeg rond

Is het kwetsbaar topic verwijderd? Zie niks staan in het cm...Kwetsbaar opstellen
Na het loepen begin ook steeds meer te twijfelen aan de geestelijke gezondheid van deze TO.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ach het is maar 1 verdwenen baby dat is te overzien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven