Geen vonk tijdens date?

21-12-2008 18:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ben nu een maand of 6 single... na een relatie van ongeveer 3 jaar.Gister voor de tweede keer gedate met een goed uitziende jongeman..De reden dat ik nog een keer gedate heb is omdat hij er gewoon goed uitziet (vooral mooie ogen) tijdens de date als ik hem dan aankeek kon ik dan weleens wegzwijmelen (paar sec) dan valt het weer weg..We hebben ook gezoend maar toen was er ook niet echt een vonk vind ik zelf.

Ik vind het zo vaag want hij ziet er gewoon goed uit en kunnen gezellig met elkaar babbelen..Komt dit omdat ik onbewust mijn vorige relatie nog moet verwerken en ik me eigen afsluit? Wie heeft ervaring met dit soort situaties en tips?

Ik hoor het graag! TNX!
Of je voelt te weinig voor hem. Ik heb ook wel eens gezoend met een bloedmooie man, maar daar voelde ik niks bij. Het hoeft niet per se met je vorige relatie te maken te hebben.
m oke...je beetje vaag vind ik t want af en toe als ik m aankijk kan ik weleens wegzwijmelen maar goed.... Dat zoenen bleef dus bij een keer phillippa?
Ha! Klinkt bekend... Ik heb gisteren voor de 2e x een date gehad met een meisje. Gezoend, blijven logeren, veel gepraat over reizen en muziek en hoe gek onze families wel niet zijn.

Helemaal samen wegsmelten, zoenend op de bank en dan opeens vanuit het niets trekt ze zich los, gaat recht zitten en praat weer over koetjes en kalfjes. Wel een beetje friemelen in bed en dan hups, weer out of the blue doen alsof onze relatie puur zakelijk is :P

Mijn date was trouwens ook een half jaartje single... Als je toevallig L. uit A. bent en je date hebt ontmoet in T. dan is mijn tip dat je je over je ex heen zet en de volgende date met hem er helemaal voor gaat
hahah ok... nee ben geen L uit A..maar ja bij jou is er dus wel een vonk?
Jawel Maar bij haar ben ik er na het lezen van jou topic niet meer zo zeker van... Eerst dacht ik misschien is ze gewoon een beetje preuts en wil ze niet te ver gaan op de 2e date, maar nu...

Anyways, mijn echte advies aan jou is om het een 3e date nog een keer te proberen, en anders netjes vertellen dat je t een hele fijne gozer vindt, maar dat je het gevoel mist wat je wel wilt voelen bij de 3e date :P
quote:misslady schreef op 21 december 2008 @ 19:06:

m oke...je beetje vaag vind ik t want af en toe als ik m aankijk kan ik weleens wegzwijmelen maar goed.... Dat zoenen bleef dus bij een keer phillippa? Nee, dat gebeurde meerdere keren. Ik viel echt puur voor zijn uiterlijk, en als ik hem dan aankeek kreeg ik ook vlinders in mijn buik. Ook kon ik het goed met hem vinden, maar blijkbaar ging het mij echt om zijn uiterlijk, ik voelde me gevleid en trots. Maar die vonk die kwam maar niet. Na een tijdje heb ik het laten doodbloeden.
Ik zou nog een keer daten als je het niet zeker weet. Je hebt niks te verliezen, toch? Zou heb alleen nog geen gouden liefdesbergen beloven, hihi
Goh, een knappe jongen zonder vonk (en een beetje intelligent natuurlijk zodat je niet voor paal staat) is toch ook leuk? Kan je mee pronken op gala's enz. Ik zou dat warm houden. Niet alles hoeft toch op verloofd -> getrouwd uit te draaien?
Ach, ik heb ook goede vrienden die er goed uitzien, en waar ik het heel goed mee kan vinden, maar waar geen vonk mee is. Die is er of die is er niet. Bij jou is het een beetje een twijfelgeval. Lekker uitzoeken of het gevoel groeit, of dat het uitblijft. Je hebt hem nu 2 keer gezien, dus een 3e keer kan best!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven