Moet even wat kwijt (zeer teleurstellende 1e date)

17-12-2008 22:06 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het gewoon even kwijt, omdat ik alleen ben en tegen niemand aan kan praten nu.

Ruim een maand was ik aan het mailen met een gozer, heel intensief en geweldig! Altijd erg nuchter en nooit geloven dat het kon via internet..maar het gebeurde toch!

Heel veel contact, we wisten al vrij veel van elkaar....en ik verlangde serieus naar onze 1e date. Het voelde alsof het plaatje klopte, natuurlijk bleef ik altijd in mn achterhoofd de gedachte houden dat het tegen kon vallen, maar het voelde zo goed...we vonden elkaar echt superleuk! Ik had dit al lang niet meer gehad met een man.

Ik had verwacht, door al ons leuke contact, dat ik hem gelijk had staan zoenen ofzo. Vanavond kwam hij onverwachts ineens langs, hij wilde me zo graag zien...ik hem ook, maar ik was erg overdonderd!

Toen ik opendeed dacht ik 'oh nee'!! haha..kan er wel om lachen nu, maar god wat baalde ik gelijk al.

Zag er onverzorgd uit, erg ongeschoren,al heel lang niet meer naar de kapper geweest..kortom, afknapper!

ja, ik heb foto's gezien, maar in het echt was ie toch wat anders.

Jeetje, ik baal gewoon..weet niet waarom ik dit allemaal aan jullie schrijf, maar ik baal!

Misschien teveel verwacht, een ideaalplaatje in mnhoofd gemaakt...maar het contact was zo super, zo intens...en dan zo'n domper!

Slaap lekker allemaal, en bedankt voor het 'aanhoren'' van mn gezeur
Op de sauna-date was ik zoooooo verliefd geworden in die paar dagen! Nog nooit meegemaakt... en snap het ook echt niet meer haha

Spreek m sporadisch nog, hij is nog altijd even hard opzoek naar een vriendin.. Het is een lieverd maar je moet van zoveel klefheid en aandacht houden.

Je hebt nooit een heel plaatje tot je iemand irl ziet idd, je maakt het in je hoofd compleet... zo en zo reageert iemand dus zal die ook wel zo en zo zijn.

De sauna vond ik echt niet erg, ben vaker met onbekenden naar de sauna geweest (van het forum hier zelfs ) en de sauna daar kan je me voor wakker maken. Je kan wel gelijk zien wat voor vlees je in de kuip hebt (A)

Een van mn leukste eerste dates was ook het begin van een relatie. Na veel aandringen van zijn kant toch maar de vleeskeuring aangegaan en hij wilde toch wat drinken. Hij had namelijk de regel; even ergens vleeskeuren en als het dan bevalt een 2e afspraak maken. Moest toevallig toch in zijn stad zijn, dus okee... Hij wilde dus direct wat gaan drinken, wij heerlijk zitten kantelen, gratis en voor niets want men vergat tot 5 keer toe de rekening te geven.

Hij ging stappen met vrienden en ik had ook mn reserveplan. Wilde naar CS lopen, mocht niet van hem. Hij wilde mn taxi betalen en dat wilde ik weer niet

Puntje bij paaltje ben ik mee gaan stappen, hele leuke avond gehad. Ik voelde ook niets voor hem, dan gezelligheid.

Komt hij naar me toe; als ik je nu ga zoenen kom ik te dicht bij he? Ja!

Waarop 10 minuten later zijn vrienden vonden dat we maar ene kamer moesten zoeken. Uiteindelijkwas het veeeeel te laat om nog het nachtnet te pakken, toch blijven slapen onder de voorwaarde: je houdt je handen boven de dekens.

Dat heeft HIJ braaf gedaan

Vervolgens is er dus een relatie uit ontstaan, waar ik niet op zat te wachten maar het gebeurde.

Dit was het soort date wat ik wel weer over zou doen. Gisteravond toevallig wezen stappen, net paar uur terug en ik denk dat er binnenkort wel weer een eerste date aan zit te komen...Merk overigens dat ik wel nog kieskeuriger ben geworden, wil eerst toch een redelijk reeel beeld hebben van iemand om dan te kijken of hij de moeite waard is om irl te bekijken. Wellicht doen anderen het tegenovergestelde, maar ik voel me hier prettiger bij Die weinige tijd die ik heb ga ik niet zomaar in een date stoppen haha, moeten ze van goede huize komen
he hoelagirl... wanneer is je volgende date ?

het kan echt zoooveel leuker zijn als wat jij meemaakte hoor !
Ben het wel eens dat het gevaarlijk kan zijn als je iemand naar je huis laat komen. Ik moet bekennen dat ik zelf net zo "onvoorzichtig" ben geweest toen ik de 1e date had met mijn vriend. Ik ben ook gewoon naar zijn huis gegaan, niemand wist ervan dus er had vanalles kunnen gebeuren. Het voelde goed en heb er verder niet bij na gedacht. Ach ja, we zijn 1,5 jaar verder en het is allemaal goed gekomen.
hey bob_ ik heb geen idee. Ik ben nog geen leuke man tegengekomen waarmee ik wil daten.

Dus tja..saai he ;)
Misschien ben ik ontzettend mosterd, maar hij stond zomaar voor je deur? Dan heb je hem dus je adres gegeven, terwijl je hem nauwelijks tot niet kent. Vind ik niet heel erg handig....
tangerine, als je de berichtjes even doorleest zul je er achter komen dat ik mijn adres zeker niet gegeven heb!

Door bepaalde zoekacties van hem heeft hij dat kunnen achterhalen..
Oeh, wat een creep dan.
ja, inderdaad jammer hoelagirl..

waren wij elkaar maar tegengekomen...hoeveel leuker...!
ja bob_ zou dat wel een leuke date zijn geweest?
absoluut hoelagirl. En waarom ? omdat het ook gewoon leuk kan zijn om nieuwe interessante mensen te ontmoeten en beter te leren kennen. Zonder geforceerd gedoe, zonder allerlei verwachtingen. Gewoon met open mind, spontaan en met respect.

zo moeilijk is dat toch niet, hoelagirl ?

bladiebladiebla !
nee hoor dat is helemaal niet moeilijk!

Maar in dit geval van mij, ik had wel verwachtingen, waarschijnlijk teveel...maar als je zo'n intensief contact hebt als ik had dan krijg je vanzelf verwachtingen denk ik.

Maar goed, ik weet heus wel dat dates heel leuk kunnen zijn, ik heb nu even pech gehad. Wat hoe leuk ik het ook vind om nieuwe mensen te leren kennen, deze kerel kan echt opzouten ;)

Komt wel goed hoor! Er komt vanzelf wel weer een date voorbij...
quote:hoelagirl schreef op 20 december 2008 @ 16:36:

hey bob_ ik heb geen idee. Ik ben nog geen leuke man tegengekomen waarmee ik wil daten.

Dus tja..saai he ;)

@Hoelagirl...niet opgeven, wie weet wie je zomaar ineens ergens tegenkomt. Gewoon doorgaan met 'leven', leuke dingen ondernemen, heb plezier zonder man, ...en je zal zien..juist als je het niet verwacht... "boem"...

Bij (internet-)daten zou ik zeker geen persoonlijke gegevens doorgeven...Je gaf al aan dat je je adres nooit had vermeld, maar je achternaam blijkbaar wel.Wat voegt die info toe als je net iemand leert kennen? Zou ik persoonlijk ook veel terughoudender mee zijn in het vervolg als ik jou was!
het klinkt mij allemaal erg paranoia hoor. Alsof je de illusie kunt hebben tijdens een leuk chat- of mailcontact niets persoonlijks prijs te geven. Dat geloof je toch zelf niet ?

Mijn ervaring is juist andersom. Heb veel weerstand tegen mensen die allerlei slagen om de arm houden. Zegt vaak ies over iemand. De personen waar ik een open en leuk gesprek mee voer, ervaar ik als veel eerlijker..

en hoelagirl...waar zou ie dan voorbij moeten komen ?

ben benieuwd. !
Nou Hoelagirl, Bob_ is een echte "catch" hoor! Ik weet niet of hij zelf een vriendin heeft, maar hij maakt er geen probleem van om het met de vriendin van zijn beste vriend te doen. Geen reden dus tot paranoia, die Bob_ kun je wel vertrouwen!
Pardon ? houd het even netjes jaschenca. Je beschuldiging is volkomen uit de lucht gegrepen. Nooit gebeurd en zal mij nooit gebeuren. Ben in m'n hele leven zelfs nog nooit vreemdgegaan.

excuses ?
Ik heb dates de eerste keer ook wel eens bij mij thuis uitgenodigd.

Ook wel eens niet, dan twijfelde ik en spraken we af in de stad.

(nouja, niet dat ik nu zo heel veel date hoor...)

De keren dat ik het wel deed voelden goed en is er niks engs gebeurd.

Overigens heb ik mezelf direct na mijn scheiding uit het telefoonboek laten halen.
Ik ga me niet mengen in discussies over vreemdgaan enzo..

Maar bob_ ik ben het wel met je eens dat het niet kan dat je niets prijsgeeft. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar ik zou het ook vreem vinden als iemand helemal nikspersoonlijks zegt, en overal omheen draait.

Het gevoel dat ik bij deze man had was oprecht goed, en ik heb een hele goede intuïtie, en voelde aan dat deze man geen kwaad wilde.

Het feit dat hij mijn adres zoekt klopt niet, dat vind ik ook niet kunnen....maar ik weet wel dat hij er verder niks mee zal doen.

Zoiets voel je aan...
Uiteraard bedoelde ik niet dat je tijdens een afspraakje helemaal niets prijsgeeft ...hoe kan je elkaar leren kennen als je niets persoonlijks over jezelf verteld. ..maar de meer privacy-gevoelige details is meer voor een fase verder...het afspraakje IS er dan al (geweest), en je kan beter inschatten wie je in real live daadwerkelijk voor je hebt. Het blijkt maar weer gezien de ervaring van Hoela dat je voor de eerste echte kennismaking niet zeker weet met wat voor persoon je echt te maken hebt, als je hem via de digitale weg leert kennen.
quote:bob_ schreef op 21 december 2008 @ 21:19:

Pardon ? houd het even netjes jaschenca. Je beschuldiging is volkomen uit de lucht gegrepen. Nooit gebeurd en zal mij nooit gebeuren. Ben in m'n hele leven zelfs nog nooit vreemdgegaan.

excuses ?Tja, dan moet je geen lulverhalen op het forum vertellen als ze niet waar zijn, geen excuses dus.
quote:bob_ schreef op 15 december 2008 @ 20:58:

hierbij biecht ik op dat ik het met haar heb gedaan...en dat ik niet lang erna met hem (haar vriend dus) heb geborreld. En wat ik zo raar vind.. voelde me er geenszins ongemakkelijk bij..tja......
nou ja zeg.. wie trekt hier de conclusie dat hij mijn beste vriend is ? leerde hen kennen, haar al snel iets beter.. en niet lang erna raakte ik met hem aan het borrelen..

en inderdaad, niemans zal het ooit weten.

maar volgens mij was dit het hoela girl forum...dus laten we niet afdwalen..
oeps... en hij heeft ook nog een keer met iemand gescharreld die al een relatie had.

Ennuh bob_, hengelen mag alleen in de vijver.
haha.. ik moet het denk ik maar op gaan geven. Ben niet bestand tegen zoveel vrouwen die mij vanavond in het middelpunt van de aandacht plaatsen. Heb een compleet schoon geweten, tenzij jullie het ook al afkeuren dat een single man een keer een leuke dame, hoewel een relatie ontmoette en haar verleidde..

tja.. dan ken ik er nog wel een paar..

en hoelagirl, hoe is't ?
Ach, en het topic over wie het ooit heeft gedaan met zijn of haar zwager/schoonzus/beste vriend's vriendin (dat vooraf ging aan je biecht) heeft er niets mee te maken? Hoe dom denk je dat we hier zijn Bob_?

Sorry Hoelagirl, ben hier weg hoor (trap er niet in he?)
nee hoor, uit nieuwsgierigheid over wat er zoal om ons heen gebeurt wat je nooit hoort, opende ik dat topic. Als je daarin goed teruglas heb ik verteld dat het mij nooit is overkomen. En als je nog beter teruglas, dan zie je dat iemand naar de biechtstoel verwees..

kom dames, ik ben anoniem, zou het echt direct toegeven hier, geloof je me nu ? dank je..

kom hier ook maar wat voor m'n lol..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven