Moet even wat kwijt (zeer teleurstellende 1e date)

17-12-2008 22:06 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het gewoon even kwijt, omdat ik alleen ben en tegen niemand aan kan praten nu.

Ruim een maand was ik aan het mailen met een gozer, heel intensief en geweldig! Altijd erg nuchter en nooit geloven dat het kon via internet..maar het gebeurde toch!

Heel veel contact, we wisten al vrij veel van elkaar....en ik verlangde serieus naar onze 1e date. Het voelde alsof het plaatje klopte, natuurlijk bleef ik altijd in mn achterhoofd de gedachte houden dat het tegen kon vallen, maar het voelde zo goed...we vonden elkaar echt superleuk! Ik had dit al lang niet meer gehad met een man.

Ik had verwacht, door al ons leuke contact, dat ik hem gelijk had staan zoenen ofzo. Vanavond kwam hij onverwachts ineens langs, hij wilde me zo graag zien...ik hem ook, maar ik was erg overdonderd!

Toen ik opendeed dacht ik 'oh nee'!! haha..kan er wel om lachen nu, maar god wat baalde ik gelijk al.

Zag er onverzorgd uit, erg ongeschoren,al heel lang niet meer naar de kapper geweest..kortom, afknapper!

ja, ik heb foto's gezien, maar in het echt was ie toch wat anders.

Jeetje, ik baal gewoon..weet niet waarom ik dit allemaal aan jullie schrijf, maar ik baal!

Misschien teveel verwacht, een ideaalplaatje in mnhoofd gemaakt...maar het contact was zo super, zo intens...en dan zo'n domper!

Slaap lekker allemaal, en bedankt voor het 'aanhoren'' van mn gezeur
Nou blijkbaar gaat dit topic ineens heel ergens anders over!

Ik ga me hier niet mee bemoeien.

Ik dank iedereen voor zijn/haar reacties. Ik heb lekker van me af kunnen schrijven, en het is helemaal goed zo.

Fijne feestdagen!
ah...inderdaad hoelagirl.. iedereen fijne feestdagen gewenst..

en jij vooral..!

nog wat leuks in het vooruitzicht toevalig ?!
leuke dingen in het vooruitzicht, maar er staat geen date gepland ;)
haha... kan snel veranderen hoor ?!

familie familie dan maar ? ook gezellig.. het wordt koud, binnen brandt de kachel deze donkere dagen.. ook best leuk joh..

of ga je ook uitgebreid op stap ?
he hoelagirl...al gehuld in kerst outfit ? geen nieuws meer op het forum ? tot nog toe kreeg ik nog weleens wat scherpe reacties, maar zelfs dat niet meer..haha !

fijne dagen hoelagirl..wat zijn de plannen ?
Hey bob_

ik leef nog, maar gezien de discussie die hier tussen jullie ontstond, had ik zoiets van, oke ik ga me daar niet in mengen..geen zin in!

Maar ik heb een heerlijke kerst gehad, met familie. Veel gegeten en gedronken, pff...en vanavond heerlijk stappen!

En jij?

Alsnog fijne dagen gewenst! Voor iedereen trouwens..
dank je en dan kom ik je misschien nog wel tegen, hoelagirl.

na gezellig tafelen met de familie en op 2e kerstdag even sporten ter compensatie van al dat overmatige lekkers, wordt het vanavond inderdaad ook een gezellig biertje in de kroeg !

jij ook veel plezier en geniet ervan..

en laat nogeens iets van je horen !)

bob
het zou wel heel toevallig zijn als ik je in die stad tegenkom waar ik ben. Maar ik wens je veel plezier!

Ik ben helaas de bob ;) dus ik hou het bij een spa'tje blauw
weet niet half wat je mist hoelagirl...haha !

maar kunnen we hier ook contact leggen of snap ik nog maar de helft van dit medium hier ?

kans dat dat aardige spa't je blauw plots tegenover mij staat, zal inderdaad wel een illusie blijven... alhoewel..)
haha jij bent wel overtuigd van jezelf he!

Ik heb ook geen idee hoe het werkt hier, misschien moet je ff bij je profiel kijken ofzo..

Denk dat de kans heel klein is ja. Ik ga lekker bobben vanavond, bob_ haha
hoela hoelagirl ! het was weer een enerverend avondje, alles erop en eraan. Zin en onzin. Op mijn profiel kijken ? geloof niet dat me dat nu gaat lukken. Wilde je nog wel zoveel vertellen...

kijk jij even hoe het werkt - en stuur even een reply - dan is dat mysterie ook weer opgelost.

en..jij een leuke avond gehad hoelahoelagirl ?

vertel...

Bob
Ik stond erbij en keek er naar.

Bob, geef je de trouwdatum even door?
whoehaha. Ik date nog liever Satan dan Bob. Maar Hoelagirl duidelijk niet?
jullie trekken wel meteen jullie conclusies he.

Rustig aan, als ik reageer op een berichtje van iemand wil dat niet zeggen dat ik ga daten!
nou, ik word er weer niet vrolijk van,

maar goedemorgen ! we zijn er weer...

hoe was jouw avond, hoelagirl ?
nou, ik word er weer niet vrolijk van,

maar goedemorgen ! we zijn er weer...

hoe was jouw avond, hoelagirl ?
Goh bob_ ..... ken jij de regeltjes hier niet?
Hadden ze hier niet speciaal een visvijver voor aangelegd???

*zwaait even naar Xan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 27 december 2008 @ 13:18:

Hadden ze hier niet speciaal een visvijver voor aangelegd???

*zwaait even naar Xan*

Heeeyy lekker ding! De dagen goed doorgekomen?

Of valt dit ook onder hengelen???
Topic gaat op slot, TO was er al klaar mee en Bob mag idd niet hengelen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven