Man verliefd op prostituee?

05-10-2016 17:34 27 berichten
-
anoniem_311599 wijzigde dit bericht op 05-10-2016 18:00
Reden: Vriend dacht lollig te zijn
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verveel jij je vandaag?
quote:edamame schreef op 05 oktober 2016 @ 17:37:

Verveel jij je vandaag????
Irritant al die nep posts de laatste tijd
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
En zij appt terug?

Hij is in íeder geval een van de velen dan.

De genegenheid zal waarschijnlijk nogal eenzijdig zijn, denk je niet?

Zij doet gewoon haar werk.

Weet je of je man gevoelens voor haar heeft?

Het lijkt mij moeilijk.

Ik vind het wel cool dat jullie er zo open over zijn maar er is natuurlijk een risico dat hij er gevoelsmatig meer van maakt dan het is.
Ik kom net andere reacties van je tegen to, ik ga maar eens staffen!
Is dat dezelfde man, als dat vriendje van wie je op je 16 een tweeling kreeg.... hoe oud ben je nu dan...

reacties zijn enigszins typisch vandaar de vraag of je je verveelt denk ik
Je hebt een tweeling en na de derde verloor je je zin in seks?

En je hebt al 5 jaar slechts 1x per jaar seks met je man en sinds een paar máánden vind je man dat niet meer genoeg?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hoi Hettie,

Ik zou maar uitkijken straks raak je je mannetje kwijt er hoef volgens mij zo te lezen maar weinig te gebeuren nog of het nou net die ene hoer is of niet het gaat niet goed komen, mist je er wat aan doet.

Geen zin in sex,dat kan, waar ligt dat aan ??aan jou vindt je je man nog wel aantrekkelijk?

Zijn je hormonen al eens nagekeken?al eens bij de dokter geweest er zijn best nog wel wat wegen die je kunt gaan bewandelen om er wat aan te doen hoor,maar als je zo door gaat ,gaat het volgas mis.

Hup naar de dokter jij vraag een gesprek aan met iemand die er verstand van heeft.

Succes .
-
anoniem_311599 wijzigde dit bericht op 05-10-2016 18:06
Reden: Kan dit account verwijderd worden?
% gewijzigd
Jij bent begin 20 toch?
wat een verhaal, jij moet schrijver worden!
Zijn jullie al eens samen naar een seksuoloog geweest?

Wellicht kan hij/zij jullie verder helpen.
En wel meer seks hebben met je man? Gewoon omdat zin maken erbij hoort soms. Dan hoeft hij ook niet naar een prostituee en contact met haar te hebben. Echt, ik vind dit maar gek allemaal
quote:1234512345 schreef op 05 oktober 2016 @ 17:42:

Ik kom net andere reacties van je tegen to, ik ga maar eens staffen!Wat is er dan stafwaardig aan haar postings?
Wat kost dat eigenlijk extra, appen met een hoer?
OP verwijderd?
Dit topic was van je vriend of appen met een hoer is lollig?
Als ik jou was zou ik het bij het knutselen van houten bootjes houden.
Heeft iemand een samenvatting?
TO heeft maar 1 x per jaar seks met man want ze houdt er niet van. In overleg gaat man af en toe naar een prof en appt daar nu blijkbaar mee.
quote:thee schreef op 05 oktober 2016 @ 18:22:

TO heeft maar 1 x per jaar seks met man want ze houdt er niet van. In overleg gaat man af en toe naar een prof en appt daar nu blijkbaar mee.En ze had een tweeling en na de derde (..) wilde ze geen seks meer, nu 5 jaar geleden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 05 oktober 2016 @ 18:35:

[...]

En ze had een tweeling en na de derde (..) wilde ze geen seks meer, nu 5 jaar geleden.

En de tweeling kreeg ze op haar 16de. Gelijk zwanger na de eerste keer seks met d'r vriendje.

En ze moet op haar 10de haar schaamhaar om de dag scheren.

Wat je al in een korte tijd over iemand leert door willekeurig wat topics open te klikken
quote:Phaedra_ schreef op 05 oktober 2016 @ 18:36:

[...]

En de tweeling kreeg ze op haar 16de. Gelijk zwanger na de eerste keer seks met d'r vriendje.

Wat je al in een korte tijd over iemand leert door willekeurig wat topics open te klikken
quote:Phaedra_ schreef op 05 oktober 2016 @ 18:36:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven