Kaartje sturen?

01-10-2016 16:43 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2de topic binnen een week tijd

Ik kwam vandaag een oude bekende tegen, we kennen elkaar van het vrijwilligerswerk wat wij jaren terug samen deden. Ik kon het toen goed met hem vinden.

We kwamen aan de praat (echt een leuk gesprek) en het bleek dat hij net als ik geen relatie heeft, en hij heeft te kennen gegeven dat hij best wel na zoveel jaar open staat voor een relatie. Hij heeft niet gevraagd om een keer samen wat te gaan drinken, dus hij heeft geen initiatief genomen en wellicht vind hij mij niet eens leuk

Ik vind hem daarin tegen een hele leuke en lieve man, en zou dan ook best wel is een keertje op een date willen met hem. Zou ik het er op wagen om een kaartje bij hem in de bus te doen met de vraag of hij een keertje ergens wat wil gaan drinken? Ik weet namelijk wel waar hij woont en hij weet niet waar ik woon.
Klinkt helemaal niet gewoontjes!
"People, what a bunch of bastards"
Wat een leuk verhaal! Veel plezier zaterdag!
quote:Diddie_Boho schreef op 06 oktober 2016 @ 20:57:

Klinkt helemaal niet gewoontjes!Klinkt het wel als een leuk outfit?
quote:Jeetjemina schreef op 06 oktober 2016 @ 20:58:

Wat een leuk verhaal! Veel plezier zaterdag!Dank je
Ja vind ik wel, ik ben dol op streepjes! Gaan de rode broek en blauwe streepjes goed samen?

Al vermoed ik dat hij daar vast niet op zal letten
Ik dacht dat de blauwe streepjes wel samen kunnen met die broek, maar misschien zit ik er naast

Je hebt waarschijnlijk gelijk en let hij daar helemaal niet op, mij zou het ook niet uitmaken wat hij aan heeft
Wat leuk Winterzalm, het is een goede week voor je: vervelende baas pleitte en nog een date met een leukerd! Kan niet op!
quote:GateKeeper schreef op 06 oktober 2016 @ 21:10:

Wat leuk Winterzalm, het is een goede week voor je: vervelende baas pleitte en nog een date met een leukerd! Kan niet op! Ja zeker een goede week, wel heel druk op mijn werk omdat er een interim manager is gekomen die best wel wat extra aandacht vraagt maar alles is beter dan mijn ex baas
Hee wat leuk zeg Winterzalm!
Yes! Ik wist het wel.

Veel plezier!
Oh leuk!! Na de date ook ff een update hoor
Leuk Winterzalm!
Super leuk om zo een postief verhaal te lezen! Heel veel plezier zaterdag
Moeten we weer hele zaterdagavond wakker blijven en refreshen om een update te lezen .

Kledingtip kan ik je niet geven. Vrouwelijk maar niet te open en bloot. Moet wat te raden over blijven. Maar lijkt me standaard advies

Veel plezier!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Wat leuk om te lezen! Heel veel plezier dit weekend!
quote:Hightower schreef op 06 oktober 2016 @ 23:15:

Moeten we weer hele zaterdagavond wakker blijven en refreshen om een update te lezen .

Kledingtip kan ik je niet geven. Vrouwelijk maar niet te open en bloot. Moet wat te raden over blijven. Maar lijkt me standaard advies

Veel plezier!En dan moeten we openlijk speculeren over de voortgang He, wat naar nou

Super!!!!

Zie je wel: wie niet waagt....!

Alvast heeeeeeel veel plezier zaterdag!
Tralalalala
Heel veel plezier zaterdag!
Jeeeee super leuk dit. Word er vrolijk van, Have fun!
Wauw super leuk! Ik had je topic al paar dagen terug gelezen maar omdat er geen update kwam vreesde ik ervoor dat het niet zo goed was afgelopen, maar gelukkig wel!

Leuk idee dat kaartje, vind het wel romantisch haha.

Zelf zou ik altijd netjes gekleed gaan op een date. Ik hou zelf ook wel van mannen met een hele goede kledingssmaak. Ligt er denk ik ook aan wat voor actviteit gedaan word op de eerste date. Wat gaan jullie doen?

Iniedergeval heeeeeeeel veel succes zaterdag ! En ons zeker op de hoogte houden
Geweldig leuk! Die outfit klinkt prima, alleen geen jasje. Tenzij jij elk moment van de dag en nacht jasjes draagt, dan zou je een jasje aan kunnen doen op die date. Heel veel voorpret gewenst en natuurlijk blijven we volgen, speculeren etc.
Spannend ^^! Dapper hoor.
Wat leuk!!! Heel veel plezier
Wat leuk, geniet er van.
Dank jullie wel

Ik ga zo ff lekker shoppen, een vriendin gaat mee om te kijken wat het leuk staat.

We gaat trouwens uit eten, dat heeft hij als voorstel gegeven. En ik heb daar mee ingestemd, ben inmiddels best wel zenuwachtig heb er helemaal gloeiende wangen van

Ik geef wel een update na afloop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven