Kaartje sturen?

01-10-2016 16:43 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2de topic binnen een week tijd



Ik kwam vandaag een oude bekende tegen, we kennen elkaar van het vrijwilligerswerk wat wij jaren terug samen deden. Ik kon het toen goed met hem vinden.



We kwamen aan de praat (echt een leuk gesprek) en het bleek dat hij net als ik geen relatie heeft, en hij heeft te kennen gegeven dat hij best wel na zoveel jaar open staat voor een relatie. Hij heeft niet gevraagd om een keer samen wat te gaan drinken, dus hij heeft geen initiatief genomen en wellicht vind hij mij niet eens leuk



Ik vind hem daarin tegen een hele leuke en lieve man, en zou dan ook best wel is een keertje op een date willen met hem. Zou ik het er op wagen om een kaartje bij hem in de bus te doen met de vraag of hij een keertje ergens wat wil gaan drinken? Ik weet namelijk wel waar hij woont en hij weet niet waar ik woon.
quote:Diddie_Boho schreef op 18 oktober 2016 @ 08:34:

[...]



Een publieke declaratie van het eeuwige gelijk der Badmeester. En wanneer ik gelijk krijg?Schouderklopje
Alle reacties Link kopieren
Daar doe ik het voor
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Dit is volkomen niets geworden.

.

Volgende.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Nou.. nou nou.. nog niet!?!
Ik weet het niet jongens, maar hebben jullie weleens gehoord van de grote zalmtrek? Die vindt plaats in het najaar. Ik denk dat deze zalm bezig is met haar grote trektocht en een vissende Grizzly achter haar aan heeft zitten.
Gaat niet meer gebeuren. en als het wel gebeurt blijf ik t apart vinden dat je er zo lang over doet. tenzij heel goed excuus.
Alle reacties Link kopieren
quote:fireflywentby schreef op 18 oktober 2016 @ 12:39:

Ik weet het niet jongens, maar hebben jullie weleens gehoord van de grote zalmtrek? Die vindt plaats in het najaar. Ik denk dat deze zalm bezig is met haar grote trektocht en een vissende Grizzly achter haar aan heeft zitten.
.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat ze een excuus hoeft te maken. Weet zij veel dat wij anderhalve week later nog haar topic volspammen. Ze is geen wederkerige overeenkomst aan gegaan toen ze om kaartadvies vroeg
"People, what a bunch of bastards"
quote:Diddie_Boho schreef op 18 oktober 2016 @ 17:45:

Ik vind niet dat ze een excuus hoeft te maken. Weet zij veel dat wij anderhalve week later nog haar topic volspammen. Ze is geen wederkerige overeenkomst aan gegaan toen ze om kaartadvies vroeg



Ooit gehoord van een impliciet contract?



Als iemand de deur voor je open houdt en jij zegt dank je wel, dat is ook onderdeel van hetzelfde impliciete sociale contract.
quote:Diddie_Boho schreef op 18 oktober 2016 @ 17:45:

Ik vind niet dat ze een excuus hoeft te maken. Weet zij veel dat wij anderhalve week later nog haar topic volspammen. Ze is geen wederkerige overeenkomst aan gegaan toen ze om kaartadvies vroeg

Nope.

En ook ik denk dat er nog wel eens een update komt. Ooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 18 oktober 2016 @ 18:29:

[...]





Ooit gehoord van een impliciet contract?



Als iemand de deur voor je open houdt en jij zegt dank je wel, dat is ook onderdeel van hetzelfde impliciete sociale contract.Impliciet contract is geen term die me bekend voorkomt. Wel redelijkheid, billijkheid enzo.
"People, what a bunch of bastards"
Gaat dus niet meer gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Ik houd hoop tot en met zondag..
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ik had nu even hoop
Wie wil "namens To" een einde schrijven aan dit verhaal?

Gewoon, om er een afgerond geheel van te maken...
quote:frambloosje schreef op 27 oktober 2016 @ 19:59:

Wie wil "namens To" een einde schrijven aan dit verhaal?

Gewoon, om er een afgerond geheel van te maken...En ze leefde nog lang en gelukkig of niet, iedereen in spanning achterlatend in afwachting van het nieuwe topic van TO, ben ik zwanger of is het darmgas?
Ohw, ik was dit topic vergeten, nu hebben jullie me er weer aan herinnerd en ben ik weer nieuwschierig hoe het is afgelopen
Alle reacties Link kopieren
Is nu nóg geen update?!
Alle reacties Link kopieren
Huilen dit. Ik ben de hoop op een update nu toch wel verloren.



Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 27 oktober 2016 @ 23:42:

Ohw, ik was dit topic vergeten, nu hebben jullie me er weer aan herinnerd en ben ik weer nieuwschierig hoe het is afgelopen Hier precies zo haha
Alle reacties Link kopieren
quote:fireflywentby schreef op 18 oktober 2016 @ 12:39:

Ik weet het niet jongens, maar hebben jullie weleens gehoord van de grote zalmtrek? Die vindt plaats in het najaar. Ik denk dat deze zalm bezig is met haar grote trektocht en een vissende Grizzly achter haar aan heeft zitten.Noorse zalm zeker....
...
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 16-12-2016 14:50
Reden: Verkeerde topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven