Keuken raam-raambekleding?

07-10-2016 19:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is mooi?

Niet voor inkijk maar meer dat je niet donker gat inkijkt '/ avonds..

ik denk aan vouwgordiinen maar dan mooie dunne, niet van die dikke lappen. Tips?
Wij hebben paneelgordijnen.
Ik vind die accordeonvouwgordijnen mooi. Geen idee hoe ze echt heten. Of die strepen die over elkaar heen schuiven, maar dan zit je wel de hele dag met die strepen in je zicht denk ik?
Wij hebben deze, maar wel ergens anders besteld, dus geen idee of het echt exact dezelfde zijn. Wanneer wel; ze zijn erg gemakkelijk te wassen, dus dat is wel een pluspunt in de keuken. Nadeel is; de stok die boven- en onderin de boel een beetje strak houdt, is niet erg stevig, wij hebben hem met witte tape helemaal omwikkeld voor extra stevigheid.

De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Wij hebben metallic luxaflex, groot raam waar ik vlakbij kook dus vooral praktisch, wil de boel makkelijk schoon kunnen houden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb een rolgordijn van Luxaflex. Je kunt er doorheen kijken, houdt de zon tegen en is afneembaar.

Ik heb een zilverkleurige
Je bent zelf een theepot
Wij hebben zo'n duo rolgordijn, erg fijn om de hoeveelheid licht die binnenvalt te regelen of gewoon dicht te doen [img]http://www.lewiswire.com/be_fl/uploaded/Twist_2.jpg[/img]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wij hebben plisségordijnen super handig, kan je hoog laag en in het midden doen.
Zit het raam boven of dichtbij het aanrecht, zou ik zeker goed opletten of het goed en makkelijk schoon te maken is. Zelf heb ik een binnen screen. kan je alle kanten mee op, omhoog/laag in de midden of helemaal dicht. Zijn niet goedkoop maar zeker het geld waard. Zelf heb ik met aan de buitenkant zonwering er is zoveel keuze in
het is nooit te laat om te leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven