Uitgerekend Juni 2017 deel 2
vrijdag 7 oktober 2016 om 10:53
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!
Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!
= kloppend hartje
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing
pistasche91
wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!
= kloppend hartje
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing
pistasche91
wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:50
Wat betreft kwaaltjes. Ik heb al een week lang last van bandenpijn(vanaf de innesteling dus al). Sinds paar dagen gigantische puisten(had ik bij de jongens niet)
En voor de rest een beetje een opgeblazen licht gevoel in mijn onderbuik wat ik altijd heb als ik zwanger ben. En begin al last te krijgen van BI. Voor de rest niets. Had bij de oudste inderdaad elke maand menstruatie achtige krampen. Vond ik heel spannend. Maar is gewoon het oprekken vd baarmoeder. Dus juist een goed teken.
Na mijn miskraam 2 weken geleden wordt ik wel naar als ik denk dat ik wat voel vloeien. Maar tot nu toe elke keer nog vals alarm gelukkig.
Ik ga zondag nog wel een extra test doen voor een beetje gemoedsrust mits die donkerder is dan de test van donderdag. Zondag is nl 1 dag na mijn NOD. En dan volgende week weer eens FF de VK, MvM en de huisarts bellen.
En voor de rest een beetje een opgeblazen licht gevoel in mijn onderbuik wat ik altijd heb als ik zwanger ben. En begin al last te krijgen van BI. Voor de rest niets. Had bij de oudste inderdaad elke maand menstruatie achtige krampen. Vond ik heel spannend. Maar is gewoon het oprekken vd baarmoeder. Dus juist een goed teken.
Na mijn miskraam 2 weken geleden wordt ik wel naar als ik denk dat ik wat voel vloeien. Maar tot nu toe elke keer nog vals alarm gelukkig.
Ik ga zondag nog wel een extra test doen voor een beetje gemoedsrust mits die donkerder is dan de test van donderdag. Zondag is nl 1 dag na mijn NOD. En dan volgende week weer eens FF de VK, MvM en de huisarts bellen.
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:59
@musketi,
Precies hetzelfde hier, zondag ook NOD en eerlijk gezegd vind ik het nogsteeds doodeng. Ik test elke dag om te kijken of het streepje er nog goed op staat en oploopt. Ik denk dat als ik ook echt niet ongesteld word ik meer rust in de tent heb en volgende week de vk ga bellen.
Precies hetzelfde hier, zondag ook NOD en eerlijk gezegd vind ik het nogsteeds doodeng. Ik test elke dag om te kijken of het streepje er nog goed op staat en oploopt. Ik denk dat als ik ook echt niet ongesteld word ik meer rust in de tent heb en volgende week de vk ga bellen.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
zaterdag 8 oktober 2016 om 07:25
musketi dat is flauw dat ze het door hebben verteld. onze ouders doen dat niet dat weet ik 100% zeker.
pistasche ik teste ook 5 dagen voor NOD al positief en deed elke dag tot nod een test haha erg hé hoe bang je dan kan zijn dat het niet oploopt. ik ben nu al een week na NOD maar ben nog steeds bang en testen doen heeft ook geen zin meer aangezien ze toch al super knallen. ik ben echt pas gerust gesteld na de termijnecho dus dat duurt nog wel 5 weekjes
mvm ik twijfel maar denk dat ik dit keer niet mee doe ik werd echt heel ziek van die lucht. plus dat mvm verdient aan jou plas (zij leveren het in en krijgen geld) en jij krijgt niets. ik geef het dan nog liever rechtstreeks aan die fabriek die het hcg eruit haalt
pistasche ik teste ook 5 dagen voor NOD al positief en deed elke dag tot nod een test haha erg hé hoe bang je dan kan zijn dat het niet oploopt. ik ben nu al een week na NOD maar ben nog steeds bang en testen doen heeft ook geen zin meer aangezien ze toch al super knallen. ik ben echt pas gerust gesteld na de termijnecho dus dat duurt nog wel 5 weekjes
mvm ik twijfel maar denk dat ik dit keer niet mee doe ik werd echt heel ziek van die lucht. plus dat mvm verdient aan jou plas (zij leveren het in en krijgen geld) en jij krijgt niets. ik geef het dan nog liever rechtstreeks aan die fabriek die het hcg eruit haalt
zaterdag 8 oktober 2016 om 07:39
Pistache: Bij mij ging het vorige keer mis bij week 4.4 maar ik had toen toen ik voor t eerst teste met 4.1 maar een heel licht streepje. De streep deze keer met 3.5 weken was veel donkerder. Net als bij mijn jongens. Dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in dat het deze keer wel goed zit. Plus dat ik nu al zo erg last heb van bandenpijn en BI. Lijkt mij een goed teken. Maar het vertrouwen in mijn lichaam dat ik na 2 goede zwangerschappen zonder miskramen had is nu wel weer weg. En is er nu weer wat onzekerheid.
Vandaag NOD en geen bloed. Jeuh! :p
Worden de streepjes bij jou netjes donkerder?
@PrettyMama: Ik vond het de afgelopen 2 keer ook verschrikkelijk. Maar ken zat dames die het nodig hadden om zwanger te raken dus dat vind ik wel een goede drive om het iig weer te proberen. De eerste keer heb ik de volle 10 weken volgehouden. De laatste keer ben ik na 5 weken waarbij ik enkel 1x per dag de ochtendurine deed gestopt. Maar alle kleine beetjes helpen. En dat ze geld krijgen lijkt mij logisch. Ze moeten immers ook hun werknemers betalen en alle spullen die je cadeau krijgt als je meedoet de auto die de flessen ophaalt enz. Dus daar heb ik niet zo'n problemen mee.
Vandaag NOD en geen bloed. Jeuh! :p
Worden de streepjes bij jou netjes donkerder?
@PrettyMama: Ik vond het de afgelopen 2 keer ook verschrikkelijk. Maar ken zat dames die het nodig hadden om zwanger te raken dus dat vind ik wel een goede drive om het iig weer te proberen. De eerste keer heb ik de volle 10 weken volgehouden. De laatste keer ben ik na 5 weken waarbij ik enkel 1x per dag de ochtendurine deed gestopt. Maar alle kleine beetjes helpen. En dat ze geld krijgen lijkt mij logisch. Ze moeten immers ook hun werknemers betalen en alle spullen die je cadeau krijgt als je meedoet de auto die de flessen ophaalt enz. Dus daar heb ik niet zo'n problemen mee.
zaterdag 8 oktober 2016 om 08:05
musketi het is een goed initiatief ik zit in een groepje op Facebook met meiden die nog steeds proberen zwanger te worden van toen ik begon met mijn dochtertje en die hebben ook het medicijn gehad inderdaad. ik heb geplast van 5 tot 16 weken. maar goed ik wil ook een beetje een fijne zwangerschap hebben en niet weer telkens moeten spugen door die potten. Ik bracht de potten zelf altijd weg dus dat kostte mij ook benzine en zo'n fleecedekentje kost hun niet veel geld hoor die kopen ze in grote hoeveelheden in haha maar goed dat maakt niet uit maar ik twijfel nog steeds ik ga denk ik volgende week als ik 6 weken ben beslissen misschien als ik niet heel erg misselijk word
zaterdag 8 oktober 2016 om 08:54
Goed initiatief inderdaad musketi. Weet dat mijn zus het ook gedaan heeft, ga er ook overna denken.
Heb zelf ook meerdere testen gedaan, 2 dagen voor NOD negatief, dag van NOD heel licht streepje. Dag na NOD mijn vriend gezegd dat ik me anders voelde en een test wilde doen. Vond hij prima, dacht zal wel loos alarm zijn. Toen heb ik smiddags uit mijn werk een test gedaan, donker streepje. Helaas moest ik tot na het etentje bij mijn schoonmoeder wachten met het vertellen aan hem. Hij reageerde super blij, wat ik niet had verwacht gezien hij een jaar lang t nog niet wilde en er nu rustig voor wilde gaan. (Dus niet klussen op geplande momenten). Was bang dat hij het dus te snel vond, maar sindsdien loopt hij nog met een grote glimlach rond. Zo heb ik hem nog nooit gezien!
De 3 dagen daarna nog testen gedaan, allemaal positief
Nu 6 dagen na NOD dus beetje bij beetje geloof ik het zelf ook meer en elke dag hopen dat het allemaal goed gaat. Fijn weekend allemaal!
Heb zelf ook meerdere testen gedaan, 2 dagen voor NOD negatief, dag van NOD heel licht streepje. Dag na NOD mijn vriend gezegd dat ik me anders voelde en een test wilde doen. Vond hij prima, dacht zal wel loos alarm zijn. Toen heb ik smiddags uit mijn werk een test gedaan, donker streepje. Helaas moest ik tot na het etentje bij mijn schoonmoeder wachten met het vertellen aan hem. Hij reageerde super blij, wat ik niet had verwacht gezien hij een jaar lang t nog niet wilde en er nu rustig voor wilde gaan. (Dus niet klussen op geplande momenten). Was bang dat hij het dus te snel vond, maar sindsdien loopt hij nog met een grote glimlach rond. Zo heb ik hem nog nooit gezien!
De 3 dagen daarna nog testen gedaan, allemaal positief
Nu 6 dagen na NOD dus beetje bij beetje geloof ik het zelf ook meer en elke dag hopen dat het allemaal goed gaat. Fijn weekend allemaal!
zaterdag 8 oktober 2016 om 09:43
Hier maken die testen me soms wel gek. Ik ben bang dat ze niet snel genoeg oplopen. Bang dat het nog mis gaat, dat ik gewoon morgen ongesteld word en in tranen ga uitbarsten. Vriendlief zegt dat ik het los moet laten, maar dat is zo moeilijk.
Nog geen echte knaller gehad, ik hoop dat dit na mijn NOD komt. Ook merk ik dat verschillende merken anders testen wat ook voor onzekerheid zorgt. Ik denk dat ik nu de kruidvat 2v5 aan hou. Die testen voor mij het duidelijkst.
Ik hoop met een aantal weken onze vrienden en familie te vertellen. Toch vind ik het lastig voor me te houden omdat ik zoveel vragen heb en ze nu aan niemand kan stellen. Het is tenslotte ons eerste kindje en de eerste keer dat ik zwanger ben.
Het kan dus zijn dat ik jullie vanalles ga vragen meiden
Nog geen echte knaller gehad, ik hoop dat dit na mijn NOD komt. Ook merk ik dat verschillende merken anders testen wat ook voor onzekerheid zorgt. Ik denk dat ik nu de kruidvat 2v5 aan hou. Die testen voor mij het duidelijkst.
Ik hoop met een aantal weken onze vrienden en familie te vertellen. Toch vind ik het lastig voor me te houden omdat ik zoveel vragen heb en ze nu aan niemand kan stellen. Het is tenslotte ons eerste kindje en de eerste keer dat ik zwanger ben.
Het kan dus zijn dat ik jullie vanalles ga vragen meiden
zaterdag 8 oktober 2016 om 09:53
pistasche dat testen maakt je inderdaad onzeker. bij mijn dochtertje teste ik op 10 dpo nog negatief met een early test!! en op nod had ik wel een streep maar nog geen knaller. nu teste ik al op 9dpo positief met een tuurstreepje maar wat was ik bang om elke ochtend weer te testen gelukkig liep het op en ik had op nod echt een knaller van een test zo zie je maar hoe dat kan verschillen per zwangerschap en dat het dus niets hoeft te zeggen als je nog geen knaller op je NOD hebt
zaterdag 8 oktober 2016 om 09:59
Wat fijn dat we hier zo actief zijn op het forum. Ik heb ook veel vragen Pistache. Hier ook eerst zwangerschap en niemand die er vanaf weet... ik heb verschillende testen gedaan, van de week ook die van clearbleu waarbij een indicatie gegeven wordt van hoe lang je zwanger bent. Dat gaf mij wel wat rust, volgens de test 4/5 weken. Maar onzekerheid blijft er zeker.
Ik durf me nog niet in te schrijven voor mvm. Wil eerst de echo agwachten, kan/wil het nog niet echt geloven, stel dat het toch fout gaat...
Ik durf me nog niet in te schrijven voor mvm. Wil eerst de echo agwachten, kan/wil het nog niet echt geloven, stel dat het toch fout gaat...
zaterdag 8 oktober 2016 om 10:00
Nee inderdaad pistache, ik zou me geen zorgen maken. Las op alle forums en sites, een streepje is een streepje. Maar snap dat je voor je gevoel pas echt bevestiging heb je na NOD, dan heb je behalve een streepje op je test ook nog bevestiging van dat je niet ongesteld hebt! Maar volgens mij gewoon hartstikke zwanger hoor..
En gewoon alles vragen hoor. Ik zal ook veel vragen hebben, gelukkig hebben we wat ervaringsdeskundigen
En gewoon alles vragen hoor. Ik zal ook veel vragen hebben, gelukkig hebben we wat ervaringsdeskundigen
zaterdag 8 oktober 2016 om 10:09
streepje dit bereken je door de eerste dag van je laatste menstruatie in te vullen op berekenen sites op internet dan zie je wat je uitgerekende datum is en ook hoelang je zwanger bent. ik ben dan eigenlijk 9 juni uitgerekend en nu 5+1 weken zwanger (ook volgens de vk) maar ik heb een positieve ovulatietest gehad op 17 en 18 september ik weet natuurlijk niet precies wanneer me ei gesprongen is maar ga uit van de 18de dus dan ben ik 11 Juni uitgerekend en nu 4+6 weken zwanger. maar goed je weet het pas zeker bij de termijn echo dan krijg je je officiële uitgerekende datum te horen.
zaterdag 8 oktober 2016 om 10:48
zaterdag 8 oktober 2016 om 16:13
Hallo allemaal, de hele week had ik een sterk gevoel dat ik zwanger was en dit bleek ook zo te zijn ben 14 juni uitgerekend heb de verloskundige nog niet gebeld doe ik volgende week en ik twijfel nog over mvm. Bij de eerste wel 10 weken meegedaan. Dit word onze 2e en bij de eerste was ik zo misselijk en ben nu alweer beroerd maar het valt nu nog mee. Hoop dus dat het deze keer niet zo erg word! Erg leuk om weer in een topic te schrijven ben lang niet op het forum geweest!
zaterdag 8 oktober 2016 om 20:01
Topic gevonden! Wil graag meeschrijven. Vorige week positieve test, dus ergens begin juni uitgerekend van ons 3e kindje..cyclus was nog niet regelmatig. Dus geen idee welke datum precies. Wacht daarvoor de eerste echo wel af, 21 oktober.
ben 30 jaar, getrouwd en heb 2 dochters van 2 en 3
Wij hebben t al wel verteld al ouders, broers /zussen en goede vrienden. Personen waarmee je het deelt wanneer het mis gaat, mogen ook weten dat t raak is is onze mening.
Kwaaltjes: extreme vermoeidheid, had ik m'n vorige zwangerschappen ook. Weet nu gelukkig dat t rond 12 wk over gaat, dus hou me daar maar weer aan vast. Af en toe humeurig, maar dat komt vast door de vermoeidheid
Wij hebben t al wel verteld al ouders, broers /zussen en goede vrienden. Personen waarmee je het deelt wanneer het mis gaat, mogen ook weten dat t raak is is onze mening.
Kwaaltjes: extreme vermoeidheid, had ik m'n vorige zwangerschappen ook. Weet nu gelukkig dat t rond 12 wk over gaat, dus hou me daar maar weer aan vast. Af en toe humeurig, maar dat komt vast door de vermoeidheid
zaterdag 8 oktober 2016 om 20:25
Ah ja nog meer ervaringsdeskundigen!
Hier flinke krampen in m'n baarmoeder hier en daar opeens, hopend dat dit normaal is zo vroeg in zwangerschap? Voor de rest niet extreem moe maar kan wel zo 12 uur slapen of 3x op een dag haha. Ik heb ook veel last van opborrelend maagzuur.
Bellen jullie gelijk naar de vk of toch eerst nog naar de huisarts?
Ik wil het ook zo graag delen met familie en vrienden, maar het ligt bij ons wat gevoelig. Mijn schoonzus en zwager proberen al 2,5 jaar zwanger te worden wat niet lukt. Daardoor durfden wij nooit te laten merken dat wij ook die droom hadden en nu dus zwanger. Weet niet goed hoe te vertellen, ben enorm bang te kwetsen.
Hier flinke krampen in m'n baarmoeder hier en daar opeens, hopend dat dit normaal is zo vroeg in zwangerschap? Voor de rest niet extreem moe maar kan wel zo 12 uur slapen of 3x op een dag haha. Ik heb ook veel last van opborrelend maagzuur.
Bellen jullie gelijk naar de vk of toch eerst nog naar de huisarts?
Ik wil het ook zo graag delen met familie en vrienden, maar het ligt bij ons wat gevoelig. Mijn schoonzus en zwager proberen al 2,5 jaar zwanger te worden wat niet lukt. Daardoor durfden wij nooit te laten merken dat wij ook die droom hadden en nu dus zwanger. Weet niet goed hoe te vertellen, ben enorm bang te kwetsen.
zaterdag 8 oktober 2016 om 20:32
quote:Sukayan schreef op 08 oktober 2016 @ 20:01:
Topic gevonden! Wil graag meeschrijven. Vorige week positieve test, dus ergens begin juni uitgerekend van ons 3e kindje..cyclus was nog niet regelmatig. Dus geen idee welke datum precies. Wacht daarvoor de eerste echo wel af, 21 oktober.
He wat grappig we hebben wat overeenkomst
ik ben ook 30 zwanger van 3e en 21 okt 1e echo wat grappig 
Ik schrijf ook in zwanger van een 3e topic miss ook leuk om daar mee te schrijven?
He wat grappig we hebben wat overeenkomst
Ik schrijf ook in zwanger van een 3e topic miss ook leuk om daar mee te schrijven?
zaterdag 8 oktober 2016 om 20:45
pistache gewoon gelijk de verloskundige bellen. Ik heb nog nooit de huisarts ergens voor gebeld. ik geloof dat dit in belgie wel normaal is maar in nederland bel je gewoon de verloskundige!
welkom en gefeliciteerd loveisdancing en sukayan gezellig! loveisdancing hoe oud ben je voor de tabel?
wondertje3 ik kom jou ook overal tegen haha je bent ook zo'n lekkere actieve forummer als ik! haha wil je hier ook aansluiten?
welkom en gefeliciteerd loveisdancing en sukayan gezellig! loveisdancing hoe oud ben je voor de tabel?
wondertje3 ik kom jou ook overal tegen haha je bent ook zo'n lekkere actieve forummer als ik! haha wil je hier ook aansluiten?
zaterdag 8 oktober 2016 om 21:04
Prettymama: ja leuk hoor ik sluit me graag aan:-) schrijf nu in 21/31 mei topic mee en in een topic voor 3e keer zwanger en hier zou ik ook wel passen aangezien ik denk dat ik paar dagen op ga schuiven naar 1/2 juni.
Kun je mij dan in de tabel zetten of wordt het dan jullie nieuwe tabel?
Ben 30 jaar 3e kindje voor nu 30 mei uitgerekend 22 okt 1e echo
Kun je mij dan in de tabel zetten of wordt het dan jullie nieuwe tabel?
Ben 30 jaar 3e kindje voor nu 30 mei uitgerekend 22 okt 1e echo