Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:44
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 01:42:
[...]
zo vaak
ik voel me nu zo'n slechte huisvrouw. Het advies is volgens mij 1 keer per kwartaal
dus ik doe het 1 keer in de zes maanden, als ik het niet vergeetNormaal deed ik het echt nooit. Tot een jaar geleden ofzo. Nu zit het in mijn systeem dat ik ze elke keer even omdraai. Wij hebben 2x eenpersoonsmatrassen, dus het is de moeite ook niet.
[...]
zo vaak
ik voel me nu zo'n slechte huisvrouw. Het advies is volgens mij 1 keer per kwartaal
dus ik doe het 1 keer in de zes maanden, als ik het niet vergeetNormaal deed ik het echt nooit. Tot een jaar geleden ofzo. Nu zit het in mijn systeem dat ik ze elke keer even omdraai. Wij hebben 2x eenpersoonsmatrassen, dus het is de moeite ook niet.
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:47
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 01:44:
[...]
Normaal deed ik het echt nooit. Tot een jaar geleden ofzo. Nu zit het in mijn systeem dat ik ze elke keer even omdraai. Wij hebben 2x eenpersoonsmatrassen, dus het is de moeite ook niet.
Mijn matras is inderdaad wat onhandig, tweepersoons en heel zwaar. Eigenlijk kan ik het ook niet goed alleen omdraaien.
Ik ben dan wel weer heel erg met moltons, matrasbeschermers en dubbele hoezen in de weer altijd
[...]
Normaal deed ik het echt nooit. Tot een jaar geleden ofzo. Nu zit het in mijn systeem dat ik ze elke keer even omdraai. Wij hebben 2x eenpersoonsmatrassen, dus het is de moeite ook niet.
Mijn matras is inderdaad wat onhandig, tweepersoons en heel zwaar. Eigenlijk kan ik het ook niet goed alleen omdraaien.
Ik ben dan wel weer heel erg met moltons, matrasbeschermers en dubbele hoezen in de weer altijd
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:49
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 01:47:
[...]
Ik ben dan wel weer heel erg met moltons, matrasbeschermers en dubbele hoezen in de weer altijdIk ook hoor genoeg matras beschermers.
[...]
Ik ben dan wel weer heel erg met moltons, matrasbeschermers en dubbele hoezen in de weer altijdIk ook hoor genoeg matras beschermers.
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:52
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 01:47:
[...]
Alleen een molton en een matrashoes, geen matrasbeschermers.
Maar ik draai de matrassen wel om, voor de rest ben ik echt een verschrikkelijke huisvrouw. Het is gewoon niet mijn ding. Ik lig liever lui op de bank.
[...]
Maar ik draai de matrassen wel om, voor de rest ben ik echt een verschrikkelijke huisvrouw. Het is gewoon niet mijn ding. Ik lig liever lui op de bank.
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:54
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 01:52:
[...]
Maar ik draai de matrassen wel om, voor de rest ben ik echt een verschrikkelijke huisvrouw. Het is gewoon niet mijn ding. Ik lig liever lui op de bank.Ik ook, als ik later met een rijke man getrouwd en neem ik een schoonmaker
[...]
Maar ik draai de matrassen wel om, voor de rest ben ik echt een verschrikkelijke huisvrouw. Het is gewoon niet mijn ding. Ik lig liever lui op de bank.Ik ook, als ik later met een rijke man getrouwd en neem ik een schoonmaker
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:54
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 01:53:
Oké, ik heb dus geen idee wat matrasbeschermers zijn.
Ik weet dat ze in mijn kraampakket zitten. Maar dat zijn weer hele andere matrasbeschermers toch?
Ja.
Ik heb hoezen die ik om mijn matras heen rits, dan een molton en dan een laken.
Wat een onderwerp voor de vrijdagnacht zeg!
Oké, ik heb dus geen idee wat matrasbeschermers zijn.
Ik weet dat ze in mijn kraampakket zitten. Maar dat zijn weer hele andere matrasbeschermers toch?
Ja.
Ik heb hoezen die ik om mijn matras heen rits, dan een molton en dan een laken.
Wat een onderwerp voor de vrijdagnacht zeg!