Fijne zaterdag!

08-10-2016 09:24 73 berichten
Goedemorgen allemaal!

Het is nu echt herfst en ik ben het weer gezellig aan het maken voor de komende koude tijden.

Ik wil er vanmiddag op uit om eens te kijken voor leuke kussenhoesjes voor op de bank, in mooie herfstkleuren. Op het net heb ik weinig gevonden wat ik mooi vind, dus dan maar de stad in. Ik zoek iets met gebrand oranje in een retrostijl, maar wat ik in gedachte heb zal er wel weer niet zijn, dat is meestal mijn verhaal, maar het levert wel een leuk dagje shoppen op en wie weet wat ik nog tegenkom. In ieder geval heb ik ook nog kaarsen nodig, dus ik kom niet met lege handen thuis.

Hoe ziet jullie dag eruit vandaag? Het is nog niet koud, dus naar buiten kan nog volop.

Gaan jullie op avontuur of kruip je op de bank met een goed boek?

Laat het me weten.
Oh en natuurlijk gaan we vandaag de hele familie ons fotoalbum laten zien van onze trouwdag.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag :)! Altijd gezellig zo'n topic, had 'm vanmorgen nog niet gezien.

Ik heb vandaag de ochtend en middag voor mezelf. Lekker een beetje uitgeslapen en daarna de stad in gewandeld. Moest wat nieuwe dingetjes voor m'n herfst-garderobe hebben. Lekkere chocolaatjes gehaald. Op de terugweg kwam ik langs een Turkse kapper die ik nog niet kende. Daar was het niet druk, dus meteen m'n haren weer mooi laten knippen . Vanmiddag ga ik m'n kledingkast door, nieuwe combi's maken en lekker een beetje tutten. Heerlijk ontspannen zo'n dag!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ja de taart gaat mee als cadeau...hij staat nu af te koelen as we speak

Fijn weekend allemaal!!!
Ga nooit shoppen op zaterdag als net de kinderbijslag gestort is.... wat een drukte!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
De stad was inderdaad een mierenhoop en MacDonalds was belachelijk druk met al die happy's.
Gedoucht en aangekleed check

Boodschappen gedaan check

En nu nog de was ophangen en een beetje poetsen..

Ik ben niet vooruit te branden vandaag
quote:mamavanf schreef op 08 oktober 2016 @ 14:16:

Ga nooit shoppen op zaterdag als net de kinderbijslag gestort is.... wat een drukte!Blij dat ik vandaag niet naar de Primark ben gegaan,ik wacht wel tot maandag
Ah, daarom liepen er zoveel kinderen in de stad.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ja, allemaal nieuwe winterkleren en een happymeal.
quote:mamavanf schreef op 08 oktober 2016 @ 14:16:

Ga nooit shoppen op zaterdag als net de kinderbijslag gestort is.... wat een drukte!Okee, bedankt voor de tip!
quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2016 @ 14:48:

De stad was inderdaad een mierenhoop en MacDonalds was belachelijk druk met al die happy's.Wat een leed hè
Mijn verslag is af.
Jarig vandaag Mooi cadeau van man en zoon gehad waar ik heel blij mee ben.

Ik doe er niks aan verder, maar kreeg net wel onverwacht een mooie bos gladiolen en zowaar ook 3 verjaardagskaarten per post!

Verder lekker een ontspannen dagje.
quote:Bugs_Bunny schreef op 08 oktober 2016 @ 15:50:

[...]

Wat een leed hè

Ja, geweldig hè?

Ooit liep ik er tussen met mijn zoon en deed precies hetzelfde.
quote:Daremanda schreef op 08 oktober 2016 @ 15:53:

Mijn verslag is af. Fantastisch!!!
quote:Grobbekuiken schreef op 08 oktober 2016 @ 15:56:

Ik doe er niks aan verder, maar kreeg net wel onverwacht een mooie bos gladiolen en zowaar ook 3 verjaardagskaarten per post!

Verder lekker een ontspannen dagje. Hartelijk gefeliciteerd!!! Het is maar één keer dat je achttien wordt.
quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2016 @ 16:06:

[...]

Hartelijk gefeliciteerd!!! Het is maar één keer dat je achttien wordt.

Dank je!
quote:Grobbekuiken schreef op 08 oktober 2016 @ 15:56:

Verder lekker een ontspannen dagje.

Gefeliciteerd

Niks leuks gevonden bij kringloopwinkel. Een volgende keer beter
quote:Bugs_Bunny schreef op 08 oktober 2016 @ 15:50:

[...]

Wat een leed hè Voor mij wel ja.... ik heb al een hekel aan winkelen, maar het moest echt even. Had kledingkasten van kinderen ontdaan van zomerkleding en ze waren akelig leeg. Maar dat al die ouders vandaag dan ook net moeten gaan doen....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
_Wollstonecraft schreef:...................Vanmiddag naar een open dag van een natuurbegraafplaats, lijkt me wel boeiend.quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2016 @ 11:16:

[...]

Dank je!

Het is inderdaad geen gemakkelijke opdracht die ik mezelf gesteld heb. Ik moet niet alleen rekening houden met de stof, maar ook met de stijl van de bank en dat is jaren 60. Mijn bank is gemêleerd rood en ik zou daar graag oranjetinten bij hebben, maar geen geheel oranje kussentjes.

Jouw bank is art deco hè, dat lijkt me ook niet gemakkelijk om daar iets bij te vinden. Wat ik wel weet is dat er in die tijd ronde kussentjes werden gebruikt.

Jij ook succes met je zoektocht.

Een natuurbegraafplaats, juist ja. Nou, veel plezier gewenst dan maar hè, haha.

Wat heb jij toch met lijken en de dood?

Fijne dag! Rare reactie, (met die rollende smilie) vooral na het lezen van je andere topic.

ps leuke foto in je avator.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2016 @ 16:05:

[...]

Ja, geweldig hè?

Ooit liep ik er tussen met mijn zoon en deed precies hetzelfde. Geweldig ja, Aleppo is er niks bij hè
quote:Bugs_Bunny schreef op 08 oktober 2016 @ 21:18:

[...]

Geweldig ja, Aleppo is er niks bij hèOh gutje, ik heb een stalker.
quote:missie_m schreef op 08 oktober 2016 @ 21:12:

_Wollstonecraft schreef:...................Vanmiddag naar een open dag van een natuurbegraafplaats, lijkt me wel boeiend.

[...]

Rare reactie, (met die rollende smilie) vooral na het lezen van je andere topic.

ps leuke foto in je avator.

Nee, is geen rare reactie, je weet gewoon niet waar het over gaat en dan kijk je er vreemd tegenaan.

Ja, leuk hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven